Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:57 25 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Telekom Romania invită comunitatea de business din România să voteze soluțiile Internet of Things înscrise în competiția internațională Business Wall of Fame

ro

11 May, 2015 18:31 1137 Marime text
A doua ediție a concursului internaţional Business Wall of Fame, inițiat de grupul Deutsche Telekom, trece la etapa de votare

În perioada 11 mai – 22 iunie, comunitatea de business din România este invitată să voteze cea mai bună soluție Internet of Things înscrisă în competiţie

Susținătorii soluției câștigătoare pot beneficia de o campanie de promovare pentru compania lor în valoare de până la 20.000 de euro
Începând de astăzi, comunitatea de business din România poate vota soluțiile preferate de tip Internet of Things (IoT) înscrise la a doua ediţie a concursului internaţional Business Wall of Fame, inițiat de grupul Deutsche Telekom.

Până în prezent, pe platforma competiţiei au fost înscrise o mare varietate de soluţii inovatoare IoT, care se adresează unor industrii diverse, cum ar fi transporturi, servicii, comerț sau logistică, iar dezvoltatorii încă au şansa de a înscrie proiectele lor până în data de 25 mai. Companiile pot descoperi aici soluții IoT care eficientizează activitatea afacerii lor.
 
Votul exprimat de comunitatea de business va fi premiat alături de soluţia IoT câştigătoare din fiecare ţară participantă în concurs. Astfel, compania-suporter a soluției câștigătoare care a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia va beneficia de expunere în cadrul unei  campanii de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.
 
Proiectele pot fi votate în perioada 11 mai – 22 iunie pe platforma www.wallofbusiness.ro, iar în urma votului comunităţii de business, soluţiile cu cel mai mare punctaj vor fi evaluate de un juriu de experți.
 
Dezvoltatorii din România îşi pot înscrie în competiţie soluţiile Internet of Things până pe 25 mai 2015. Soluția câștigătoare va beneficia de o campanie naţională de promovare, dezvoltată de Telekom, în valoare de 30.000 de euro, și va deveni partener Telekom Romania. De asemenea, juriul va acorda un premiu special pentru cea mai bună soluție Internet of Things la nivel internațional, pe care Deutsche Telekom o va include în portofoliul celor 8 țări participante în concurs. Mai mult, dezvoltatorul ei va participa alături de Deutsche Telekom la un târg de profil, beneficiind de promovare în valoare de 10.000 euro.
 

Competiţia „Business Wall of Fame” se derulează în România și în alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia). Concursul se adresează dezvoltatorilor care doresc să îşi promoveze soluţiile IoT şi să le facă accesibile publicului larg. Se pot înscrie în competiție soluții deja disponibile la vânzare sau în stadiul de lansare pe piață.
 
Rezultatele ediţiei din acest an a competiţiei vor fi anunţate pe 7 iulie 2015.
 
Pentru mai multe informaţii despre competiţie, participare, votare, termeni şi condiţii, vă rugăm vizitaţi: www.wallofbusiness.ro.
 
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
 

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro  în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii