Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom de 7 ori investiția
Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom: de 7 ori investiția
10 Mar, 2014 15:06
ZIUA de Constanta
1503
Marime text
Informare de presă
Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom: de 7 ori investiția
Începând cu 10 martie, Romtelecom oferă IMM-urilor o oportunitate unică, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Cu un cost lunar de 5 euro, fără TVA, pe durata unei perioade promoționale, companiile pot testa impactul unui buget de publicitate de 700% din valoarea sumei investite lunar.
Companiile care aleg oferta Try&Buy beneficiază de stabilirea obiectivelor campaniei și definirea unei strategii promoționale AdWords, crearea campaniei, monitorizare și optimizare permanentă, precum și raportarea rezultatelor. Pentru cei care sunt interesați și de un website, Romtelecom poate, de asemenea, furniza o pagină web de tipul do-it-yourself pentru un cost lunar începând de la 2,5 euro, fără TVA.
După cele două luni de perioadă promoțională Try&Buy, oferta Google AdWords de la Romtelecom furnizează abonamente începând de la 100 de euro/lună, conform cu nevoile fiecărei companii. După perioada promoțională, dacă nu alege să renunțe la ofertă, contractul clientului va fi migrat automat către abonamentul Bronze GAW disponibil în oferta comercială Romtelecom.
Orice client companie poate alege această ofertă pentru afacerea sa, solicitând online, pe pagina dedicată http://j.mp/1e6mns9, un apel din partea reprezentanților Romtelecom.
Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.
Echipa Comunicare
10 martie 2014
Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom: de 7 ori investiția
Începând cu 10 martie, Romtelecom oferă IMM-urilor o oportunitate unică, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Cu un cost lunar de 5 euro, fără TVA, pe durata unei perioade promoționale, companiile pot testa impactul unui buget de publicitate de 700% din valoarea sumei investite lunar.
Companiile care aleg oferta Try&Buy beneficiază de stabilirea obiectivelor campaniei și definirea unei strategii promoționale AdWords, crearea campaniei, monitorizare și optimizare permanentă, precum și raportarea rezultatelor. Pentru cei care sunt interesați și de un website, Romtelecom poate, de asemenea, furniza o pagină web de tipul do-it-yourself pentru un cost lunar începând de la 2,5 euro, fără TVA.
După cele două luni de perioadă promoțională Try&Buy, oferta Google AdWords de la Romtelecom furnizează abonamente începând de la 100 de euro/lună, conform cu nevoile fiecărei companii. După perioada promoțională, dacă nu alege să renunțe la ofertă, contractul clientului va fi migrat automat către abonamentul Bronze GAW disponibil în oferta comercială Romtelecom.
Orice client companie poate alege această ofertă pentru afacerea sa, solicitând online, pe pagina dedicată http://j.mp/1e6mns9, un apel din partea reprezentanților Romtelecom.
Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.
Echipa Comunicare
10 martie 2014
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii