Vânzările Aviva România, prin intermediul forŃei directe de vânzări, au crescut în primele 6 luni ale acestui an
Vânzările Aviva România, prin intermediul forŃei directe de vânzări, au crescut în primele 6 luni ale acestui„În 2010 românii au continuat să-si reevalueze necesitătile financiare si cheltuielile. Acest lucru se reflectă clar în vânzările Aviva România prin intermediul fortei directe de vânzări, care au crescut în primele 6 luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioadă a anului anterior. Ne bucurăm că responsabilitatea individuală fată de viată si familie este în crestere, protectia câstigând un loc esential în lista de priorităti. Astfel, nivelul sumelor asigurate ale politelor vândute în 2010 a crescut si, implicit, cel al primelor medii." declară Mihai Popescu, CEO Aviva România.
„Un alt indicator evident al
importantei pe care protectia financiară a dobândit-o este trendul
ascendent al numărului clientilor care aleg clauze medicale. Acest lucru
înseamnă că din ce în ce mai multi oameni iau în serios planificarea
financiară si dau valoare propriei vieti într-o mai mare măsură. La
acest
fenomen o contributie importantă o au consultantii nostri
financiari care îi determină pe clienti să încline balanta în favoarea
protejării personale si a familiei. Clauzele medicale reprezintă
beneficii în bani în cazul spitalizării sau a unei interventii
chirurgicale ca urmare a unui accident sau a unei boli; începând din
luna august Aviva a dublat beneficiile maxime oferite atât la
spitalizare, cât si la interventiile chirurgicale."
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp