Consiliul concurentei a extins investigatia pe piata distributiei de produse de parfumerie marca "D&P Perfumum"
Consiliul concurentei a extins investigatia pe piata distributiei de produse de parfumerie marca "D&P Perfumum"„Legislaţia în domeniu ne permite să analizăm comportamentul unei companii străine dacă actele sau faptele sale produc efecte pe teritoriul României. Ca urmare, în cazul în care vom constata că interesele consumatorilor au fost afectate prin fixarea preţului de revânzare, firmele vinovate vor fi sancţionate" a declarat domnul Bogdan M. Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
La sfârşitul anului 2009, Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie pe pe piaţa distribuţiei de produse de parfumerie marca "D&P Perfumum", privind relaţia contractuală dintre importatorul din România al produselor marca "D&P Perfumum" şi distribuitorii săi.
În cadrul acestei investigaţii, inspectorii de concurenţă au efectuat inspecţii inopinate la sediile agenţilor economici investigaţi. Documentele şi declaraţiile ridicate în cadrul acestor inspecţii se află în analiza Consiliului Concurenţei, în cadrul procedurii specifice investigaţiei.
21 Iunie 2010
Biroul de Presa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp