Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:10 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Weekend-uri cu film la Costinesti

ro

22 Jul, 2010 14:47 2483 Marime text

Weekend – uri cu film la Costinesti

Bucuresti, 21 iulie 2010. Din acest weekend, Costinesti-ul va fi gazda unuia dintre cele mai cool evenimente ale verii – StudentFilmWeekend. In perioada 23 iulie – 29 august, in fiecare seara de vineri, sambata si duminica, vor rula “Avatar”, “Inglorious Basterds”, “Old Dogs”, “Marley & Me”, “Sherlock Holmes” si “The Ugly Truth”. Proiectiile vor avea loc in piateta de langa Obelisc, incepand cu ora 21.30. Intrarea este libera, singura conditie fiind ca tinerii sa aiba peste 18 ani.

Vineri 23 iulie, incepand cu ora 21.30, Costinestiul se transforma intr-un imens cinematograf in aer liber. Studentii sunt asteptati in piateta de langa Obelisc pentru o seara de aventura. Filmul “Avatar” deschide seria evenimentelor din cadrul StudentFilmWeekend, care se va derula in perioada 23 iulie – 29 august.
In fiecare seara de vineri, sambata si duminica filmele blockbuster “Avatar”, “Inglorious Basterds”, “Old Dogs”, “Marley & Me”, “Sherlock Holmes” si “The Ugly Truth” vor incepe seria distractiilor nocturne din statiunea Costinesti. Programul este disponibil pe www.studentfimweekend.ro. Intrarea este libera, dar rezervata persoanelor peste 18 ani! Evenimentul este organizat in parteneriat cu Primaria Costinesti si cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s si StudentBank.ro - powered by Raiffeisen Bank

flyer_fata.jpg

flyer_verso.jpg

 

 

In week-end-ul care urmeaza, tinerii vor putea viziona, pe langa “Avatar”, “Old Dogs” (sambata 24 iulie) si “Sherlock Holmes” (duminica 25 iulie).Organizatorii au pregatit multe alte surprize studentilor. Concursurile nu vor lipsi nici ele. Intrarea este libera pentru tinerii cu varsta peste 18 ani. Evenimentul este gandit special pentru studenti, iar filmele sunt alese pe placul tuturor.
Conceptul aduce impreuna filmul, marea, vacanta si distractia in statiunea preferata a studentilor, Costinesti. Astfel, comedii romantice,  filme de aventuri, SF, thrillere, vor fi  inceputul perfect pentru o seara frumoasa pe malul marii.

Evenimentul are si o componenta educationala, legata de stilul de viata studentesc, intrucat cei prezenti pot afla mai multe despre efectele consumului de alcool si despre faptul ca alcoolul trebuie consumat cu moderatie si responsabilitate.
„Socializarea dintre tineri, distractia la mare, iesitul impreuna la un film au mai mult farmec uneori daca se bea si o bere. In calitate de lider pe piata berii din Romania si de companie implicata din punct de vedere social, dorim sa le spunem tinerilor ca berea bauta cu moderatie aduce mai multa distractie decat atunci cand se depaseste masura. Prin campania noastra, „Afla-ti echilibrul!”, incurajam tinerii sa se informeze si sa ia decizii in cunostinta de cauza privind consumul de alcool. Educarea publicului despre consumul responsabil de alcool este una dintre cele mai importante prioritati de dezvoltare durabila ale Ursus Breweries”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.
Evenimentul este organizat de Media Image Factory si CharityGift.ro in parteneriat cu Primaria Costinesti, cu sprijinul Ursus Breweries – Desprealcool.ro, Lay’s si StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank.
Partener media principal Kiss Fm. Parteneri media: Adevarul de Seara Constanta, Constanta TV, Zile si Nopti, Constanteanul.com, Studentie.ro, RegieLive.ro, OnlineStudent.ro, Metropotam.ro, PresainBlugi.ro, Port.ro, Roportal.ro, Stiridebine.ro si Bucuresteni.ro.

Despre Media Image Factory
Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si  2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si  2 zile",  proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, organizarea caravanelor educationale de film cu mesaj ecologic “Guerilla Verde” si a celor pe teme de sanatate “Generatia S” si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.
www.imagefactory.ro
CharityGift.ro este un proiect de voluntariat, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii individuale si sociale. CharityGift.ro functioneaza ca o platforma pentru expunerea de produse din partea companiilor ce astfel se angajeaza sa directioneze, partial sau in totalitate, contravaloarea acelor produse unor cauze sociale pe care aleg sa le sustina.
Astfel, CharityGift.ro este menit sa ofere ajutorul financiar atat de necesar fundatiilor si asociatiilor din intreaga tara si, in acelaşi timp, sa acorde tuturor oamenilor posibilitatea de a-si exprima bunatatea mereu, nu doar in situatii extreme sau in preajma Sarbatorilor.

Ileana Timofte
Account Manager
Media Image Factory

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii