Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:43 25 08 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ordinul nr.2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social

ro

12 Jul, 2010 17:54 2028 Marime text

Nr.8779/12.07.2010
COMUNICAT DE PRESĂ
 
Referitor : Ordinul nr.2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare şi eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare
        
 Prin OUG nr.54/2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale se modifică prevederile art.17 din Legea nr.31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare în sensul că, societăţile comerciale, la înmatriculare sau la schimbarea sediului social, au obligaţia să înregistreze documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi să obţină certificatul pentru spaţiu cu destinaţie de sediu social.
 În vederea înregistrării documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului şi a obţinerii certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, contribuabilii vor depune „Cererea de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social” la organul fiscal competent, direct la registratură sau prin poştă, cu confirmare de primire.
 Formularul de cerere este prevăzut în Anexa 2 la ordinul menţionat şi se poate obţine de la unitatea fiscală sau se poate descărca de pe Internet, site www.anaf.ro – Asistenţă contribuabili – Toate formularele, cu explicaţii.
 Dacă cererea se va depune direct la registratura organului fiscal, aceasta va fi însoţită de următoarele documente în original şi copie:
- actele doveditoare ale dreptului de folosinţă, cum ar fi:
Ø titlu de proprietate;
Ø contract de vânzare-cumpărare;
Ø contract de închiriere;
Ø contract de comodat;
Ø alte acte care atestă dreptul de folosinţă.
- actul de identitate al solicitantului şi/sau împuternicirea, după caz;


- actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice;
- 2 timbre fiscale de 2 lei.
 În situaţia depunerii cererii prin poştă, aceasta va fi însoţită de actele doveditoare ale dreptului de folosinţă în copie legalizată.
Pentru mai multe informaţii, contribuabilii pot solicita asistenţă la sediile administraţiilor fiscale, la numărul de telefon 0341/039160, precum şi la biroul metodologie şi asistenţa contribuabili din cadrul D.G.F.P. Constanţa.

Bogdan  Huţucă
Director executiv          

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii