Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:51 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3331/2013

ro

10 Feb, 2014 15:05 2304 Marime text
907156/10.02.2014

COMUNICAT DE PRESA


Proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3331/2013 pentru aprobarea Procedurii de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare"

Prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.111/2013, pentru reglementarea unor măsuri fiscale şi pentru modificarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României nr.809 din 19 decembrie 2013, au fost modificate dispoziţiile Codului fiscal privind sistemul TVA la încasare.

Potrivit noilor reglementări, sistemul TVA la încasare devine, începând cu data de 1 ianuarie 2014 opţional, iar exigibilitatea taxei se amână până la data încasării contravalorii integrale sau parţiale a livrării de bunuri sau a prestării de servicii, în condiţiile prevăzute de lege, în cazul persoanelor impozabile care optează pentru aplicarea acestui sistem.
De asemenea, au fost reglementate condiţiile trecerii de la aplicarea obligatorie la aplicarea opţională a sistemului TVA la încasare, pentru persoanele impozabile care la data de 1 ianuarie 2014 aplică sistemul TVA la încasare.
Având în vedere aceste modificări legislative, este necesară eliminarea din cuprinsul Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.3331/2013 a prevederilor referitoare la înregistrarea, din oficiu, de către organul fiscal în Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

* * *
Proiectele de acte normative, iniţiate de ANAF, sunt făcute publice pe site-ul instituţiei la adresa www.anaf.ro, domeniul Legislatie/ Transparenţa decizională. De asemenea, acestea pot fi consultate la Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Mass-Media din cadrul ANAF, cu sediul în str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucureşti.

Eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media - cu menţiunea “Conf.Legii nr.52/2003”, la următoarele adrese:
  • Prin scrisori la adresa poştală: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, str.Apolodor nr.17, sector 5 Bucuresti 050741 - la Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Mass-Media;
  • Electronic la adresa de mail: relatiipublice.anaf@mfinante.ro
  • Prin fax la numarul: 021-319.98.57.
Pentru a avea acces la informaţiile de presa privind aplicarea Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, se poate accesa domeniul Informaţii / Comunicate şi informaţii de presă aflat pe site-ul instituţiei.

SERVICIUL COMUNICARE, RELAŢII PUBLICE ŞI MASS-MEDIA

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii