Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:32 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Casieria Primaverii se va inchide pentru efectuarea lucrarilor de reamenajare-20.03.2009

ro

20 Mar, 2009 20:21 922 Marime text

Comunicat de presă

20 martie 2009

Enel Energie informează clienţii săi asupra faptului că, începand cu  23 martie 2009 , Casieria Primăverii din municipiul Constanţa se va închide pentru efectuarea lucrărilor de reamenajare, în vederea transformării sale în Punct Enel. 

Pentru a efectua plata facturilor de energie electrică, clienţii se pot adresa celorlate două casierii Enel Energie din municipiul Constanţa, Casieria Tomis şi Casieria Inel, unde se va suplimenta numărul de personal disponibil publicului. In ceea ce priveste activitatea de contractare si relatii cu clientii, acesta se va desfasuta in Casieria Tomis-str. Soveja. Nr. 68 Bl. O6 parter.

Clienţii facturati la doua luni si care primesc facturile la domiciliu pot apela la modalităţile alternative de plată puse la dispoziţie, în vedere achitării facturii de energie electrică:

· NUMERAR
- la magazinele şi supermarketurile care au afişată sigla PAYPOINT, pe baza facturii;
· DIRECT DEBIT - pentru clienţii ING Bank, BCR, BRD, CitiBank, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau Unicredit Ţiriac Bank;
· REŢEAUA DE ATM –uri (bancomate)
- BCR – pentru deţinătorii de card BCR; 
- BRD – pentru  deţinătorii de card BRD; 
- Unicredit Ţiriac Bank – pentru deţinătorii de carduri emise de orice bancă din România; 
· INTERNET, la:  BCR – Internet Banking, BRD – BRD-NET, Unicredit Ţiriac Bank – Online Banking şi BusinessNet, ING Bank – Home Bank, orice bancă din România care oferă acest serviciu; 
· SELF BANK şi EXPRESS PAYMENTS - pentru clienţii ING Bank
· ORDIN DE PLATĂ - în unul din conturile Enel Energie deschise la: Citibank ROMÂNIA, BRD, ING Bank, BCR, Raiffeisen Bank şi UniCredit Ţiriac Bank

În cursul lunii iunie,  vechea Casierie Primăverii se va transforma în Punct Enel, locul de maximă importanţă în relaţia cu clientul. Aici se vor putea obţine toate informaţiile necesare, atât tehnice, cât şi legate de facturare si se va raspunde solicitarilor care vizeaza contractarea furnizarii energiei electrice si derularea contractelor. Astfel, micii consumatori agenţi economici şi clienţii casnici vor găsi o soluţionare rapidă şi eficientă a problemelor legate de distribuţia şi furnizarea energiei electrice.

Biroul de presă Enel

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii