Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:28 19 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Enel Lansează platforma Online MYENEL, un birou virtual de informaţii personalizate şi uşor accesibile pentru clienţi

ro

27 Oct, 2010 19:21 3966 Marime text
Datorită secţiunii MyEnel, clienţii Enel îşi pot accesa factura de energie electrică pe www.enel.ro, pot afla online informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, dar şi despre plăţile efectuate. În plus, aplicaţia permite inclusiv transmiterea indexului contorului.

• MyEnel oferă acces la informaţii personalizate şi date complete referitoare la situaţia fiecărui client, atât pentru persoane fizice, cât şi pentru cele juridice de pe piaţa liberă şi cea reglementată.

• Prin facilitatea Contact online, clienţii pot obţine răspunsuri rapide la solicitări de informaţii, sugestii şi observaţii.

Constanţa, 27 octombrie 2010 - Compania Enel lansează platforma MyEnel, o nouă facilitate care asigură clienţilor accesul online la o serie de servicii utile, în cadrul unei pagini dedicate pe www.enel.ro. Folosind acest ghişeu virtual, clienţii pot primi informaţii personalizate în mod facil şi în minimum de timp, fără a mai fi nevoiţi să viziteze un centru Enel.

Această iniţiativă face parte dintr-un program mai amplu de modernizare şi creştere a calităţii serviciilor din zona comercială, dezvoltat de Enel pentru clienţii din România.

„Lansarea acestei platforme online se integrează în eforturile pe care le facem pentru atingerea obiectivului nostru prioritar de îmbunătăţire a calităţii serviciilor comerciale, în contextul altor facilităţi lansate recent, precum diversificarea canalelor de plată şi modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii. Sperăm ca un număr cât mai mare de clienţi să utilizeze acest serviciu şi să se bucure de beneficiile pe care le oferă", apreciază Matteo Cassani, Director General Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.

Având un mecanism simplu şi uşor de accesat, noua platformă online oferă servicii precum:

  • Evidenţă facturi şi consum de energie electrică
  • Istoric indexuri contor
  • Evidenţă plăţi
  • Compararea consumurilor de energie electrică
  • Înregistrarea online a indexului contorului
  • Calculator tarifar
  • Contact online

Pentru utilizarea acestor facilităţi este necesară accesarea paginii de internet www.enel.ro şi crearea unui cont în secţiunea MyEnel folosind datele de pe factură - codul Eneltel şi codul de client, care se regăsesc în chenarul din dreapta sus al facturii.

Platforma online MyEnel adaugă un plus de valoare în ceea ce priveşte conţinutul informaţiilor oferite clienţilor prin intermediul website-ului www.enel.ro. Acesta a fost reconfigurat după modelul website-urilor internaţionale ale companiei Enel şi conţine o cantitate importantă de informaţii utile clienţilor, disponibile 24 de ore din 24.

Enel este cea mai mare companie italiană în domeniul energiei electrice şi cea de-a doua companie europeană de utilităţi în funcţie de capacitatea instalată. Este un jucător integrat, activ în sectorul energiei electrice şi al gazelor naturale. Enel este prezentă în 40 de ţări din întreaga lume, având o capacitate de producţie de 95.000 MW şi vinde energie electrică şi gaze naturale către peste 61 milioane de clienţi.

În România, Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice, având circa 2,6 milioane clienţi, 93.000 km de reţea şi aproximativ 5.000 angajaţi. Enel operează în domeniul furnizării electricităţii, prin Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, în timp ce Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupă de gestionarea şi modernizarea reţelei de energie electrică în aceste trei regiuni.

Biroul de presă Enel România

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii