Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:37 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ENEL LANSEZĂ Enel Asistență – O GAMĂ NOUĂ DE SERVICII DE ASISTENȚĂ DEDICATĂ REPARAȚIILOR ȘI INTERVENȚIILOR CASNICE, ÎN PREMIERĂ PENTRU PIAȚA ENERGETICĂ DIN ROMÂNIA

ro

25 Nov, 2014 09:08 1688 Marime text

  • Enel lansează o premieră pentru piața energetică românească, dedicată clienților rezidențiali ai Enel Energie Muntenia și Enel Energie care vor beneficia de o nouă gamă de servicii de asistență dedicată reparațiilor și intervențiilor casnice;
  • Clienții rezidențiali vor avea acces la servicii de asistență la prețuri accesibile și la o rețea de profesioniști din domenii variate, 24 de ore din 24.
  • Consumatorii pot beneficia de o perioadă promoțională de până la 4 luni pentru pachetul Enel Asistență
 
București, noiembrie 24 – În premieră pentru piața energetică din România, Enel lansează în parteneriat cu Europ Assistance serviciul Enel Asistență - un sistem de servicii de asistență care va oferi clienților rezidențiali o experiență confortabilă și eficientă. Noul serviciu le va permite clienților rezidențiali ai Enel Energie Muntenia și Enel Energie accesul la o rețea națională de profesioniști pentru asistență în reparații și intervenții casnice, care să le ofere servicii de calitate într-un timp scurt și eficient, 24 de ore din 24.
 
Opțiunea Enel Asistență oferă o paletă largă de servicii: reparații și intervenții la instalațiile electrice interioare, reparații de lăcătușerie și reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, prin intermediul unei rețele de companii specializate gestionate de Europ Assistance. În plus, clienții care aleg varianta Enel Asistență+ primesc un numar nelimitat de intervenții și servicii de tractare a autovehiculului.
 
Astfel, începând de azi, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au acces la o gamă de servicii integrate de asistență dedicată reparațiilor și intervențiilor casnice, prin două tipuri de oferte diferențiate:
 
  • Pachetul Enel Asistență –  ce oferă clienților rezidențiali acces la maximum 2 solicitări pe an, la prețul de 11,99 lei/lună (TVA inclus);
  • Pachetul Enel Asistență+ – care oferă clienților rezidențial acces la un număr nelimitat de solicitări pe an și servicii de tractare a autovehiculului, la prețul de 23,99 lei/lună (TVA inclus).
 
Pentru fiecare dintre cele două pachete, costul unei intervenții, acoperite de către abonament, este de maxim 450 RON.
 
Mai mult, clienții ce dețin un cont MyEnel beneficiază de o perioadă promoțională – 2 luni gratuite de Enel Asistență, iar cei ce dețin un cont My Enel și au în plus factura electronică activată se pot bucura de 4 luni gratuite din pachetul Enel Asistență.
 
Serviciul se adresează numai clienților rezidențiali deserviți de Enel Energie Muntenia și Enel Energie, care se pot abona la acest serviciu prin contul MyEnel de pe www.enel.ro, sunând la numărul gratuit 0800 07 08 09  sau mergând direct la Punctele Enel.
 

 
***
 
Despre Enel
 
Enel este cea mai mare companie italiană în domeniul energiei electrice si cea de-a doua companie europeană de utilități în funcție de capacitatea instalată. Este un jucător integrat, comercializând electricitate si gaze naturale către circa 61 milioane de clienți. Enel activează în 32 de țări din întreaga lume, având o capacitate instalată netă de peste 95.000 MW si peste 71.000 de angajați.
 
Prezentă pe piața din România încă din 2005, Enel este, în acest moment, cel mai mare investitor privat în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției si furnizării de electricitate, dar si al producției de energie electrică din surse regenerabile. Compania are peste 3.400 de angajați pe plan local si oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienți din trei zone importante ale tării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat si Dobrogea, totalizând aproape o treime din piața locală de distribuție. Enel continuă dezvoltarea unui program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, modernizarea rețelei si implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.
 

 
***
Despre Europ Assistance
 
Inventatorul conceptului de asistență, Europ Assistance continuă să joace astăzi un rol de pionierat prin crearea conceptului de Care Services.
În 1963, cu ajutorul Generali Group, Europ Assistance a luat ființă prin inventarea unui concept de pionierat: asistența, care acoperă diferite riscuri, de accidente, de călătorie și cele intamplate in viața de zi cu zi, reflectând schimbările în societate.
44 de companii și sucursale în 33 de țări pe cinci continente
Însumând 44 de companii și sucursale, Europ Assistance a implementat o rețea de experți la nivel local prin care acoperă cele cinci continente.
8,200 angajați
Pentru a oferi clienților săi soluții 24/7, Europ Assistance are un personal de 4.700 de agenți de asistență în 35 de centre de apel din întreaga lume.
425,000 de prestatori de servicii disponibili 24/7.
Pentru a răspunde imediat la nevoile clienților noștri și pentru a soluționa probleme complexe în timp real, Europ Assistance a construit o rețea de furnizori de servicii supravegheată și controlată pe cele patru linii de business: travel, automotive, home&family și health
208 de țări sunt în aria de acoperire a Europ Assistance prin corespondenți
Pentru a oferi o prezență peste tot în lume, Europ Assistance se bazează pe o rețea internațională de corespondenți.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii