Factura electronică, noul serviciu Enel, aduce un iPad pe săptămână
Factura electronică, noul serviciu Enel, aduce un iPad pe săptămână5 ianuarie 2011 - Clienţii de tip rezidenţiali (persoane fizice) ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia care aleg, în perioada 5 ianuarie - 29 februarie 2012, să primească factura aferentă consumului de energie electrică prin e-mail, în locul celei convenţionale, prin poştă, au şansa de a câştiga un iPad pe săptămână.
Pentru a participa la campania promoţională, clienţii Enel trebuie să îşi activeze contul MyEnel şi să aleagă serviciul „Factura pe email", renunţând astfel la primirea acesteia prin poştă. Ei au două şanse de a câştiga: tragerea la sorţi aferentă săptămânii în care îşi activează factura prin email, dar şi extragerea de la sfârşitul campaniei promoţionale, prin care sunt acordate suplimentar două iPad-uri.
Mai mult, clienţii care recomandă activarea acestui serviciu şi care sunt indicaţi astfel de către cei care îşi activează „Factura pe email", intră automat în campanie şi au mai multe şanse de câştig.
„Factura pe email este un nou serviciu gratuit pus la dispoziţie de Enel clienţilor săi din România. Utilizarea acestui serviciu ne ajută să protejăm împreună mediul înconjurător, prin reducerea cantităţilor de hârtie consumate pentru tipărirea facturilor şi, în acelaşi timp, îi ajută pe clienţi, prin notificarea pe email, să obţină factura în cel mai scurt timp posibil de la momentul emiterii acesteia. Mai mult, am gândit această campanie promoţională pentru a-i recompensa pe cei care vor activa factura pe email, cât şi pe cei care ne vor ajuta în promovarea acestui serviciu", a declarat Aurelian Sideri, director marketing Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Serviciul „Factura pe email" este disponibil prin platforma online MyEnel, ce poate fi accesată prin crearea unui cont şi care funcţionează asemenea unui ghişeu electronic dedicat non-stop clienţilor noştri.
Peste 100.000 de clienţi Enel utilizează acum numeroasele facilităţi oferite prin această platformă, precum evidenţă facturi şi consum de energie electrică, istoric index contor sau evidenţă plăţi. De asemenea, platforma MyEnel permite clienţilor noştri compararea consumurilor de energie electrică şi înregistrarea online a indexului contorului. Tot prin această aplicaţie sunt disponibile un calculator tarifar, prin care clienţii îşi pot calcula cea mai convenabilă ofertă pentru consumul lor, precum şi un formular de contact online, prin care pot primi consultanţă din partea operatorilor Enel, fără a mai fi necesară deplasarea lor la un Punct Enel.
Biroul de presă Enel România
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp