Campania - ”Cultura și tainele pâinii”
Campania - ”Cultura și tainele pâinii”
08 Jun, 2014 12:42
ZIUA de Constanta
1067
Marime text
Russenart Communications și Gold Maya lansează campania de comunicare online ”Cultura și tainele pâinii”, un proiect dedicat promovării alimentului de bază al omenirii: Pâinea.
Campania se derulează online în perioada iunie 2014 – mai 2015 cu sprijinul a 40 de parteneri media. Pe parcursul campaniei vor fi identificate și transmise către presă informații despre obiceiurile românești legate de calendarul agrar și ortodox, combinate cu obiceiuri precreștine și dacice, alături de activități de promovare, concursuri pentru blogeri și cititori etc.
În cadrul campaniei vor fi dezvoltate mai multe secțiuni: Tainele pâinii sau Pâinea în folclorul românesc (cu prezentarea mai multor tipuri de pâine și obiceiurile legate de împărțirea pâinii sau a colacilor, ritualuri populare pagâne și crestine etc.), Istoria pâinii (istoria apariției pâinii, proverbe despre pâine, moduri de preparare), Pâinea străină (tipuri de paine ale altor naționalități: naan, lipie etc.), Pâinea sfântă (momentele religioase și tipurile de pâine folosite - prescure, azimă – combinate cu simboluri și ritualuri), Rețetele de pâine (românești și străine), Poveștile pâinii (povestiri preluate din literatura românească și din alte literaturi), Concursuri pentru blogeri și cititori.
”Painea are un rol important în viața tăranului român și în tradițiile sale, astfel că pentru fiecare sărbătoare există tipuri de pâine specifice și obiceiuri diferite. De aceea, vom împărți campania în funcție de calendarul agricol și calendarul ortodox al țăranului roman, identificând principalele momente din viața culturală a satului, cu sărbătorile și obiceiurile cele mai importante, împărțite în funcție de cele 4 anotimpuri”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.
Campania ”Cultura și tainele pâinii” va începe cu sărbătorile de vară: Moșii de vara, Rusaliile, Sfinții mărunși, Sânzienele, Sânpetru de vară, Cricovii de vară, Sântilie, Propojaniile etc.
În cadrul activităților din perioada iunie-august vor fi identificate principalele obiceiuri ocazionate de fiecare sărbătoare și tipurile de pâine folosite (colaci, prescure, bradoși etc.) pentru a fi prezentate alături de modul de preparare.
Despre partener
Prezent pe piata din Romania din anul 2000, brandul Gold Maya inglobeaza toate calitatile si valorile unui brand de morarit premium sub o eticheta traditionala. Folosind cereale atent selectionate si procesate la cele mai inalte standarde de calitate, Gold Maya ofera faina de malai grisat precum si faina de grau BL 00, BL 55 si BL 65. Cu faina Gold Maya se pot pregati retete
Despre organizator
Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008 şi condusă de Larisa Toader, în calitate de Director Executiv. Compania se diferenţiază de celelalte agenţii de pe piaţa de comunicare românească prin câteva servicii unice: delegarea unor specialişti de relaţii publice seniori care işi desfaşoară activitatea de la biroul clientului pe o perioadă determinată, consultanţi specializaţi în promovarea start-up-urilor şi a brandurilor de lux, consultanţă în derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.
Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească, proiectul de responsabilitate socială ”Descoperă tradiţiile culinare româneşti!”, ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii”, ”Cultura și tainele pâinii”.
Despre campanie
Campania de comunicare online ”Cultura și tainele pâinii” este derulată de agenția Russenart Comunications în parteneriat cu brandul Gold Maya, în perioada iunie 2014 – mai 2015.
Campania este sprijinită de 31 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): Amelie.ro, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Cazino Magazine, Culinar.ro, Cefacemimi?, CityBest, Coolinaria, Dacic Cool, De savurat, Fapt divers, gustos.ro, Magazin Salajean, Mujer, NeptunTV, PonturiBune, Online Sudent, Pap Tot, Realitatea.net, Restograf, Retetele Marianei, Romania pozitiva, Senso TV, stiuunloc.ro, Tabu, Timisoara Express, Woman TV, WorldWide Romania.
Mai multe detalii despre proiect pot fi gasite pe site-ul www.desprepaine.wordpress.com si pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/desprepaine
Campania se derulează online în perioada iunie 2014 – mai 2015 cu sprijinul a 40 de parteneri media. Pe parcursul campaniei vor fi identificate și transmise către presă informații despre obiceiurile românești legate de calendarul agrar și ortodox, combinate cu obiceiuri precreștine și dacice, alături de activități de promovare, concursuri pentru blogeri și cititori etc.
În cadrul campaniei vor fi dezvoltate mai multe secțiuni: Tainele pâinii sau Pâinea în folclorul românesc (cu prezentarea mai multor tipuri de pâine și obiceiurile legate de împărțirea pâinii sau a colacilor, ritualuri populare pagâne și crestine etc.), Istoria pâinii (istoria apariției pâinii, proverbe despre pâine, moduri de preparare), Pâinea străină (tipuri de paine ale altor naționalități: naan, lipie etc.), Pâinea sfântă (momentele religioase și tipurile de pâine folosite - prescure, azimă – combinate cu simboluri și ritualuri), Rețetele de pâine (românești și străine), Poveștile pâinii (povestiri preluate din literatura românească și din alte literaturi), Concursuri pentru blogeri și cititori.
”Painea are un rol important în viața tăranului român și în tradițiile sale, astfel că pentru fiecare sărbătoare există tipuri de pâine specifice și obiceiuri diferite. De aceea, vom împărți campania în funcție de calendarul agricol și calendarul ortodox al țăranului roman, identificând principalele momente din viața culturală a satului, cu sărbătorile și obiceiurile cele mai importante, împărțite în funcție de cele 4 anotimpuri”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.
Campania ”Cultura și tainele pâinii” va începe cu sărbătorile de vară: Moșii de vara, Rusaliile, Sfinții mărunși, Sânzienele, Sânpetru de vară, Cricovii de vară, Sântilie, Propojaniile etc.
În cadrul activităților din perioada iunie-august vor fi identificate principalele obiceiuri ocazionate de fiecare sărbătoare și tipurile de pâine folosite (colaci, prescure, bradoși etc.) pentru a fi prezentate alături de modul de preparare.
Despre partener
Prezent pe piata din Romania din anul 2000, brandul Gold Maya inglobeaza toate calitatile si valorile unui brand de morarit premium sub o eticheta traditionala. Folosind cereale atent selectionate si procesate la cele mai inalte standarde de calitate, Gold Maya ofera faina de malai grisat precum si faina de grau BL 00, BL 55 si BL 65. Cu faina Gold Maya se pot pregati retete
Despre organizator
Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008 şi condusă de Larisa Toader, în calitate de Director Executiv. Compania se diferenţiază de celelalte agenţii de pe piaţa de comunicare românească prin câteva servicii unice: delegarea unor specialişti de relaţii publice seniori care işi desfaşoară activitatea de la biroul clientului pe o perioadă determinată, consultanţi specializaţi în promovarea start-up-urilor şi a brandurilor de lux, consultanţă în derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.
Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească, proiectul de responsabilitate socială ”Descoperă tradiţiile culinare româneşti!”, ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii”, ”Cultura și tainele pâinii”.
Despre campanie
Campania de comunicare online ”Cultura și tainele pâinii” este derulată de agenția Russenart Comunications în parteneriat cu brandul Gold Maya, în perioada iunie 2014 – mai 2015.
Campania este sprijinită de 31 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): Amelie.ro, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Cazino Magazine, Culinar.ro, Cefacemimi?, CityBest, Coolinaria, Dacic Cool, De savurat, Fapt divers, gustos.ro, Magazin Salajean, Mujer, NeptunTV, PonturiBune, Online Sudent, Pap Tot, Realitatea.net, Restograf, Retetele Marianei, Romania pozitiva, Senso TV, stiuunloc.ro, Tabu, Timisoara Express, Woman TV, WorldWide Romania.
Mai multe detalii despre proiect pot fi gasite pe site-ul www.desprepaine.wordpress.com si pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/desprepaine
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii