Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:42 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Caravana AMWAY prezintă cele mai noi tendințe și produse de frumusețe, sănătate, nutriție și îngrijirea locuinței, precum și noi oportunități de afaceri, duminică, 9 martie, la Maritimo Shopping Center

ro

04 Mar, 2014 14:14 1954 Marime text
Constanța, 4 martie 2014 Duminică, 9 martie, echipa de experți Amway România vine la Constanța pentru a susține un eveniment destinat consumatorilor de toate vârstele. Caravana Amway ajunge la Maritimo Shopping Center, între orele 13:00 și 18:00, și va aduce constănțenilor prezentări, demonstrații și testări ale produselor de frumusețe, sănătate, nutriție și îngrijirea locuinței, ședințe gratuite de make-up, susținute de specialiștii Amway și tombole cu premii. În plus, cei care doresc să își înceapă propria afacere de vânzări directe pot afla mai multe detalii despre modelul de afaceri Amway, o oportunitate de antreprenoriat unică și fără riscuri.
Portofoliul mărcilor Amway care vor fi prezentate la evenimentul de la Constanța includ Artistry™ și NUTRILITE™ - branduri premium de produse de frumusețe și nutriție, eSpring ™ - brandul numărul unu din lume în materie de sisteme de tratare a apei, precum și colecția de produse de îngrijire a locuinței Amway Home™. În România, Amway deține o gamă largă, constând în peste 450 de produse de calitate, care pot fi achiziționate prin intermediul Întreprinzătorilor Amway, dar și pe www.amway.ro.
Constanța este al treilea oraș din România în topul vânzărilor produselor Amway
Potrivit rezultatelor înregistrate de companie în 2013, Constanța este pe locul trei în topul vânzărilor Amway din România. Produsele de frumusețe și cele de îngrijire personală sunt primele în topul preferințelor constantenilor, generând 40% din totalul vânzărilor. Pe al doilea loc sunt produsele de nutriție și de îngrijirea locuinței, cu 30% din totalul vânzărilor. Brandurile preferate de consumatorii din Constanța sunt NUTRILITE™ (brandul de nutriție și wellness numărul unu în lume) și gama de produse de make-up premium, Artistry™. Cu o rețea locală de Întreprinzători de aproximativ 2.000 de persoane, Constanța aduce un aport semnificativ la rezultatele naționale ale Amway.
“Un aspect foarte interesant al pieței locale este faptul că, aici, în Constanța, Amway înregistrează o creștere a numărului de persoane sub 35 de ani care se alătură echipei Amway, în comparație cu media de vârstă la nivel național sau chiar global (41 de ani). Suntem bucuroși să oferim oportunități de afaceri și sprijin în dezvoltarea profesională a tinerei generații de antreprenori români”, a declarat Ioana Enache, General Manager Amway România, la conferința de presă, care a precedat caravana. “Amway sprijină în mod constant peste 3 milioane de antreprenori, în 100 de țări, și 40.000 în România, prin intermediul trainingurilor, experienței și produselor de înaltă calitate, pentru ca fiecare dintre aceștia să poată avea o afacere Amway proprie de succes, asemeni fondatorilor, care au pornit această companie, în urmă cu mai bine de 50 de ani”, a adăugat Ioana Enache.
Prin Academia Amway, compania oferă programe gratuite de training astfel încât Întreprinzătorii și angajații să își poată atinge potențialul maxim. Dintr-un total de 3.200 Întreprinzători care au beneficiat de programul Amway de dezvoltare profesională, în România, în 2013, un procent de 10% a provenit din Constanța. Investițiile companiei în Academie, la nivelul anului 2013, s-au ridicat la aproximativ 137.000 de dolari.
Mai multe amănunte privind oportunitățile oferite de Amway, precum și condițiile specifice de înscriere în cea mai mare companie de vânzări directe din lume, pot fi obținute în cadrul evenimentului din 9 martie, de la Maritimo Shopping Center, precum și de pe site-ul companiei: http://www.amway.ro/.
 
Despre Amway

Amway este liderul mondial în vânzări directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondată în 1959 de către antreprenorii Rich DeVos și Jay Van Andel, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway oferă consumatorilor produse și oportunități de afaceri susținute de o rețea globală de agribusiness, producție, logistică și aprovizionare. Peste 900 de cercetători, ingineri și tehnicieni lucrează în 75 de centre specializate în cercetare și controlul calității la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway și pentru a crea o cultură a excelenței științifice. Mărcile Amway cu cele mai mari vânzări sunt reprezentate de vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare NUTRILITE®, produsele de îngrijire a pielii ARTISTRY® și sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informații despre companie, vizitați globalnews.amway.com.
În 2013, compania a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezentă în peste 100 de țări și are 21.000 de angajați. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători. Pentru noutăţi privind compania, accesați globalnews.amway.com.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii