Cinema City a premiat câștigătorii campaniei de vară „Fii star de Cinema City și Câștigă Premii ca în Filme”
Cinema City a premiat câștigătorii campaniei de vară „Fii star de Cinema City și Câștigă Premii ca în
24 Sep, 2013 13:50
ZIUA de Constanta
1853
Marime text
Peste 140.000 de taloane au fost completate de cei care au participat la promoția verii
-- Comunicat de presă--
Pentru distribuţie imediată
București, 24 septembrie 2013 Campania de vară „Fii Star de Cinema City și Câștigă Premii ca în Filme” desfășurată în perioada 12 iulie – 31 august s-a încheiat. Extragerea marilor premii a făcut trei oameni fericiți: Bogdan Martin, Istrate Valentin Ionel și Florin Perde.
Noul posesor al unui autoturism Mitsubishi ASX a fost desemnat în urma unei trageri la sorți organizate în incinta cinematografului Cinema City Cotroceni. Bogdan Martin are 33 de ani și este din Timișoara. Câștigătorul unui sejur de 5 stele în Republica Dominicană este din Bacău și a câștigat cu un talon completat la Cinema City Brăila, iar cele 2 biletele de avion Lufthansa pentru orice destinație din Europa au plecat către Cluj-Napoca.
Peste 140.000 de taloane au fost completate în perioada desfășurării promoției, în toate cele 15 cinematografe Cinema City din țară. Toți cei care au cumpărat bilete la film au primit un număr proporțional de tichete răzuibile, fiecare participant având șanse egale de câștig. Peste 500.000 de premii au fost oferite pe tot parcursul campaniei promoționale, iar toți cei care au ales să se bucure la Cinema City de cele mai noi filme în sezonul estival, au putut câștiga o mulțime de premii instant: bilete gratuite, meniuri și băuturi răcoritoare, dulciuri Mars, CD-uri Cat Music, abonamente fitness World Class sau vouchere de reducere pentru pachete de turism.
“Le mulțumim tuturor celor care au ales vara aceasta să își petreacă timpul liber în cinematografele Cinema City din întreaga țară și ne bucurăm că am reușit să facem fericiți atât de mulți clienți, atât prin intermediul premiilor instant, care au ajuns la peste 500.000 de persoane, cât și prin acordarea celor 3 mari premii. Campania de vară cât și filmele din acest sezon au atras foarte mulți cinefili, ceea ce ne face să credem din nou, că Cinema City este locația preferată pentru iubitorii de producții de calitate”, afirmă Mălina Marinescu-Sandu, Brand Manager Cinema City România.
Campania a beneficiat de o promovare intensă, prin toate canalele media inclusiv pe site-ul www.cinemacity.ro, cât și pe pagina oficială de Facebook Cinema City România http://www.facebook.com/CinemaCityRomania, care a crescut în perioada promoției cu aproxmativ 60.000 de fani.
Multiplexurile Cinema City oferă clienților cele mai bune facilități, cele mai moderne tehnologii și cea mai bună calitate a serviciilor, la cele mai înalte standarde ale industriei la nivel internațional. La nivel național, Cinema City operează 15 multiplexuri în București, Ploiești, Pitești, Iași, Timișoara, Arad, Cluj, Târgu Mureș, Bacău, Baia Mare, Brăila și Constanța. În România, compania a ajuns la un număr de 142 de săli și 25.986 de locuri, consolindându-și poziția de lider al pieței.
Despre Cinema City
Cinema City International, companie listată la bursa din Varșovia, este cel mai mare operator de cinematografe multiplex din Israel și din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă continuu rețeaua pe o piață de peste 100 de milioane de locuitori, distribuită în șapte țări: Israel, Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Slovacia și România.
Activitatea companiei începe încă din anul 1929, în Israel, Cinema City dezvoltându-se rapid și devenind lider de piață în aceste țări. A urmat apoi extinderea în afara Israelului, cu primul multiplex al companiei deschis în Ungaria, în 1997. În prezent, Cinema City deține în cele șapte țări, o rețea de 99 de cinematografe multiplex, cu un total de 966 ecrane, o capacitate de peste 180.000 de locuri și 11 săli IMAX. Cinema City este operatorul de cinema cu cea mai mare rată de creștere din Europa, cu peste 34 de multiplexuri (un total de 365 de săli) în fază de construcţie, în acest moment.
În iulie 2012 compania a lansat primul cinematograf 4DX din Europa și Orientul Mijlociu.
Pe lângă vânzările generate din bilete şi servicii, în multiplexuri, Cinema City obţine venituri şi din distribuţia de film (având şi licenţă exclusivă de distribuţie pentru producţiile Disney în Israel, Polonia, Ungaria şi România prin subsidiara sa Forum Film), din vânzări de DVD şi VHS, publicitate prin New Age Media şi diverse proiecte imobiliare legate de complexurile cinematografice operate. Grupul Cinema City International are peste 4.000 de angajaţi în cele 7 ţări unde deţine reţele de cinematografe.
-- Comunicat de presă--
Pentru distribuţie imediată
București, 24 septembrie 2013 Campania de vară „Fii Star de Cinema City și Câștigă Premii ca în Filme” desfășurată în perioada 12 iulie – 31 august s-a încheiat. Extragerea marilor premii a făcut trei oameni fericiți: Bogdan Martin, Istrate Valentin Ionel și Florin Perde.
Noul posesor al unui autoturism Mitsubishi ASX a fost desemnat în urma unei trageri la sorți organizate în incinta cinematografului Cinema City Cotroceni. Bogdan Martin are 33 de ani și este din Timișoara. Câștigătorul unui sejur de 5 stele în Republica Dominicană este din Bacău și a câștigat cu un talon completat la Cinema City Brăila, iar cele 2 biletele de avion Lufthansa pentru orice destinație din Europa au plecat către Cluj-Napoca.
Peste 140.000 de taloane au fost completate în perioada desfășurării promoției, în toate cele 15 cinematografe Cinema City din țară. Toți cei care au cumpărat bilete la film au primit un număr proporțional de tichete răzuibile, fiecare participant având șanse egale de câștig. Peste 500.000 de premii au fost oferite pe tot parcursul campaniei promoționale, iar toți cei care au ales să se bucure la Cinema City de cele mai noi filme în sezonul estival, au putut câștiga o mulțime de premii instant: bilete gratuite, meniuri și băuturi răcoritoare, dulciuri Mars, CD-uri Cat Music, abonamente fitness World Class sau vouchere de reducere pentru pachete de turism.
“Le mulțumim tuturor celor care au ales vara aceasta să își petreacă timpul liber în cinematografele Cinema City din întreaga țară și ne bucurăm că am reușit să facem fericiți atât de mulți clienți, atât prin intermediul premiilor instant, care au ajuns la peste 500.000 de persoane, cât și prin acordarea celor 3 mari premii. Campania de vară cât și filmele din acest sezon au atras foarte mulți cinefili, ceea ce ne face să credem din nou, că Cinema City este locația preferată pentru iubitorii de producții de calitate”, afirmă Mălina Marinescu-Sandu, Brand Manager Cinema City România.
Campania a beneficiat de o promovare intensă, prin toate canalele media inclusiv pe site-ul www.cinemacity.ro, cât și pe pagina oficială de Facebook Cinema City România http://www.facebook.com/CinemaCityRomania, care a crescut în perioada promoției cu aproxmativ 60.000 de fani.
Multiplexurile Cinema City oferă clienților cele mai bune facilități, cele mai moderne tehnologii și cea mai bună calitate a serviciilor, la cele mai înalte standarde ale industriei la nivel internațional. La nivel național, Cinema City operează 15 multiplexuri în București, Ploiești, Pitești, Iași, Timișoara, Arad, Cluj, Târgu Mureș, Bacău, Baia Mare, Brăila și Constanța. În România, compania a ajuns la un număr de 142 de săli și 25.986 de locuri, consolindându-și poziția de lider al pieței.
Despre Cinema City
Cinema City International, companie listată la bursa din Varșovia, este cel mai mare operator de cinematografe multiplex din Israel și din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă continuu rețeaua pe o piață de peste 100 de milioane de locuitori, distribuită în șapte țări: Israel, Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Slovacia și România.
Activitatea companiei începe încă din anul 1929, în Israel, Cinema City dezvoltându-se rapid și devenind lider de piață în aceste țări. A urmat apoi extinderea în afara Israelului, cu primul multiplex al companiei deschis în Ungaria, în 1997. În prezent, Cinema City deține în cele șapte țări, o rețea de 99 de cinematografe multiplex, cu un total de 966 ecrane, o capacitate de peste 180.000 de locuri și 11 săli IMAX. Cinema City este operatorul de cinema cu cea mai mare rată de creștere din Europa, cu peste 34 de multiplexuri (un total de 365 de săli) în fază de construcţie, în acest moment.
În iulie 2012 compania a lansat primul cinematograf 4DX din Europa și Orientul Mijlociu.
Pe lângă vânzările generate din bilete şi servicii, în multiplexuri, Cinema City obţine venituri şi din distribuţia de film (având şi licenţă exclusivă de distribuţie pentru producţiile Disney în Israel, Polonia, Ungaria şi România prin subsidiara sa Forum Film), din vânzări de DVD şi VHS, publicitate prin New Age Media şi diverse proiecte imobiliare legate de complexurile cinematografice operate. Grupul Cinema City International are peste 4.000 de angajaţi în cele 7 ţări unde deţine reţele de cinematografe.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii