Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:52 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Împreună cu Ionuț Tunaru în culisele organizarii evenimentelor

ro

13 Jan, 2014 15:32 1408 Marime text
Începutul anului 2014 sună promițător! Pătrunde împreună cu Ionuț Tunaru în culisele organizării evenimentelor, 18-19 ianuarie 2014 în București la sediul Management & Training Solutions.
Veți avea ocazia să cunoașteți metodele și instrumentele unui management performant al evenimentelor, iar pe lângă deprinderile teoretice vi se va oferi și ocazia de a participa activ la organizarea unor concerte de mare rezonanța.
Conform statisticilor, industria evenimentelor în România și-a dublat valoarea în ultimii ani. 250 de milioane de euro câștiga anual țara noastra din concerte, competiții sportive, manifestari culturale și conferințe.

Pentru că știm că este un segment prosper, vă oferim un training integral ce vă va ajuta să deveniți un bun manager în organizarea evenimentelor, iar toți participanții vor avea ocazia să aplice teoria prin practica la un eveniment de tip entertainment sub îndrumarea directă a trainerului.
Cursul se adresează celor care doresc sa își înceapă o carieră în Event Management, celor care vor să își dezvolte propria afacere în domeniu sau care au nevoie sa organizeze evenimente pentru compania în care activează sau pentru clienții companiei.
 
Ionuț Tunaru este considerat un ”problem-solver”. Este gata sa își asume orice task, indiferent de complexitatea sa. Implicarea lui in diferite activitați îl face un om multifuncțional, neavând probleme în a întreține spiritul unei echipe, dar care poate totodată să o coordoneze cu responsabilitate.
            În 2008, după ce a coordonat echipa de voluntari din cadrul Summit-ului NATO, a fost recomandat uneia dintre cele mai importante firme din domeniul organizării de evenimente din România pentru a recruta și coordona echipa de voluntari pentru cel mai mare festival de muzica din România – B’estfest. Făcând asta a realizat că ar avea abilitațile necesare pentru a dezvolta o echipă care ar putea participa la toate evenimentele mari din România și nu numai.

Astfel, a avut ambiția de a pune bazele unei mari asociații nonprofit ce se ocupă cu organizarea evenimentelor, asociație care în prezent numără 900 de membri oficiali – Brigada de Voluntari. A participat activ la organizarea celor mai importante evenimente și concerte din România și nu numai, printre care: B’Estfest (2008-2013), Madonna, Shakira, Sting, Depeche Mode, Roxette, Bon Jovi, Sonisphere, Rock the City, SummerWell, Scorpions (Cluj Arena), Red Hot Chilli Peppers, Sensation White, Cirque du Soleil, Aerosmith, Linkin Park, Hurts, Semimaraton, U2 360 Tour – Istanbul, Sziget Festival – Ungaria (2009 -2011), Spirit of Burgas Festival (Bulgaria), Black Sea Energy Forum (2009), și multe altele.

În anul 2010, Ionuț devine Project Manager pentru Let’s do it Romania, iar în 2011 acceptă un job în domeniul organizării de evenimente, și anume manager de producție la firma Project Events. În cadrul firmei Project Events a fost manager de producție la evenimente precum: OST Fest, Julio Iglesias, Lord of the Dance ( turneu național), Andrea Bocelli, Jose Carreras, Scorpions, Megadeth, Lara Fabian, Bonnie Tyler, BZN etc.
De asemenea, anul 2013 a fost începutul colaborării cu RockStadt Extreme Fest, tot pe poziția de manager de producție.
Pentru a afla mai multe despre ce înseamnă acest job, dar și ce înseamnă organizarea unui eveniment, vă invitam la cursul din 18-19 ianuarie 2014.

 
Tarif: 850 RON*
Politica de discount-uri:
• 10%* pentru doua persoane din aceeași organizație, prieteni;
• 15%* pentru trei persoane din aceeași organizație, prieteni;
• 20%* pentru patru persoane din aceeași organizație, prieteni;
• 25%* pentru cinci persoane din aceeași organizație, prieteni;
• 15%* pentru cei care au mai participat la cursuri organizate de Management & Training
Solutions
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii