Lansare “i-Tour Schi” 2014 Peste 150 de pârtii de schi din 16 judeţe din România promovate de Ciuc Premium Natur Radler® şi Groove Hour prin pliante turistice gratuite şi online
Lansare “i-Tour Schi” 2014: Peste 150 de pârtii de schi din 16 judeţe din România promovate de Ciuc Premium
03 Feb, 2014 19:03
ZIUA de Constanta
1208
Marime text
Ediţia a patra a proiectului naţional de informare si promovare gratuită a pârtiilor de schi omologate din România, i-Tour Schi, va fi celebrată marţi, 4 februarie 2014, ora 11.00, la Hotel Ambient, din Braşov, în cadrul unei conferinţe de presă. Groove Hour, alături de Ciuc Premium Natur Radler®, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov anunţă încheierea distribuţiei pliantelor şi implementarea celor mai noi canale de promovare a pârtiilor de schi din România.
i-Tour Schi 2014 aduce în prim plan o serie de noutăţi şi un mod inovativ de abordare a promovării destinaţiilor de schi şi snowboard din ţară. Anul acesta a avut loc un redesign masiv al harţilor, acestea devenind mult mai realiste, şi o informare complexă asupra modificărilor apărute în cadrul domeniilor schiabile. De asemenea, sunt promovate noi hărţi ale pârtiilor în pliantele tipărite, iar reţeaua de distribuţie a crescut. Anul 2014 este primul în care administratorii pârtiilor şi operatorii de transport pe cablu beneficiază de un număr considerabil de hărţi gratuite ale pârtiilor din zonă.
i-Tour Schi 2014 înseamnă 220.000 de pliante gratuite cu hărţile a peste 150 de pârtii omologate din 16 judeţe din România, distribuite către peste 300 de unităti de cazare, centre info-turistice şi pârtii de schi din ţară. Ele sunt grupate pe şase zone geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Harghita şi Covasna, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Online, i-Tour Schi comunică prin website-ul www.i-tour.ro, pagina de Facebook http://www.facebook.com/itour.ro şi, pentru prima dată, printr-o hartă interactivă cu toate locaţiile domeniilor schiabile marcate cu simboluri individuale din care se deschide harta fiecărui domeniu şi o secţiune de informaţii. Harta interactivă poate fi preluată şi integrată în orice altă pagină de web.
“Ciuc Premium Natur Radler® susţine proiectul i-Tour Schi în demersul său de promovare a destinaţiilor de schi din România şi a turismului activ. Poveştile de la sfârşitul unei zile pe schiuri, placă sau chiar sanie sunt cu atât mai savuroase alături de experienţa răcoritoare a unui Radler adevărat. În momentele de relaxare după schi, Ciuc Premium Natur Radler® aduce un plus de răcorire şi distracţie cu mixul său de 63% limonadă şi 37% bere. Ciuc Premium Natur Radler® întregeşte astfel experienţa consumatorului întors de pe pârtie, neputând să lipsească din proiectul i-Tour.” a declarat Jeanina David, Brand Manager.
„i-Tour Schi” a ajuns la cea de-a patra ediţie, fiind cel mai coerent şi longeviv proiect naţional de informare turistică din România. Anul acesta, inovaţia şi interacţiunea cu iubitorii sporturilor de iarnă, sunt la înlălţime. Informaţiile de actualitate sunt atent selectate şi prezentate cu precizie, atunci şi acolo unde este nevoie de ele: online, la recepţiile unităţilor de cazare şi pe pârtii, locul unde începe distracţia – asta înseamnă i-Tour Schi. Mulţumim Ciuc Premium Natur Radler® pentru că a făcut posibilă continuarea proiectului şi vă dorim distracţie plăcută pe pârtie!” a declarat Anca Stănilă, Project Manager i-Tour, Groove Hour.
„Derulam proiectul “i-Tour Schi” pentru al patrulea an consecutiv, pentru a face cunoscute partiile de ski din tara, si pentru o mai buna imagine a Romaniei ca destinatie europeana de sporturi de iarna, atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini. Materialele promotionale vor fi distribuite in hoteluri, agentii de turism din tara, si centre de schi, acolo unde avem o consistenta nevoie de promovare. Vom continua in cadrul Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania o promovare cat mai coerenta a Romaniei, si vom avea ca scop principal îmbunătăţirea permanenta a activităţilor de marketing şi de branding a destinaţiilor şi a produselor turistice pe care aceasta le oferă. " a declarat Corina Martin, Presedinte FAPT.
„Proiectul i-Tour Schi derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium Natur Radler® vine şi anul acesta cu o creştere a numărului de pârtii, a ariei geografice şi cu o grafică mai atractivă. Sperăm ca cei care sunt interesaţi de practicarea sporturilor de iarnă să găsească informaţii utile atât în pliante cât şi online. Orice iniţiativă menită să contribuie la promovarea staţiunilor de iarnă şi a pârtiilor de schi este binevenită. De exemplu, anul trecut împreună cu parteneri ai noştri am lansat programul “Learn to ski in Romania” prin intermediul căruia îi încurajăm pe cei care iubesc anotimpul alb, să schieze pe pârtiile din ţara noastră. Desigur, eforturile de promovare trebuie susţinute de servicii de calitate şi de introducerea unui ski pass unitar pentru staţiunile de pe Valea Prahovei. Suntem onoraţi de faptul că toate lansările proiectului i-Tour Schi au avut loc la Braşov.” a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.
Parteneri strategici: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică, APDT Braşov, Carpathian Toursim Cluster Romania, Asociaţia pentru Turism Bucovina, CIT Piatra Neamţ, Primăria Oraşului Sinaia, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova, Maramureş Info Turism, AJT Sibiu, CIT Valea Jiului, Rareş-Florian Tileagă, CIT Covasna, APDT “Litoral – Delta Dunării”, Yoho Artwear.
Parteneri Media: Travel Mix, Radio România, Skipass Magazine, eMaramureş, Ziar de Busteni, Fapt Divers, www.cluj.travel, Gorj Exclusiv, Ziarul Apulum, Monitorul de Suceava, Evenimentul de Moldova, Mesagerul de Covasna, Oraşul Meu, Drum Liber.
Extra info:
„i-Tour” este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour. În sezonul de iarnă 2013-2014 continuă promovarea pârtiilor de schi omologate din ţară şi dezvoltă o campanie mixtă offline si online de informare turistică la nivel naţional. “i-Tour Schi”, proiectul dedicat sporturilor de iarnă atinge anul acesta 55 de localităţi, din 16 judeţe, materialele de promovare însumând 220.000 de exemplare şi fiind diseminate în judeţele: Alba, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Caraş Severin, Cluj, Covasna, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Neamţ, Prahova, Sibiu, Suceava şi Vâlcea. Materialele conţin hârţile pârtiilor omologate din fiecare staţiune atinsă şi sunt grupate în 6 modele destinate zonelor geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Fiecare tip de material conţine hărţile domeniilor schiabile din zona aferentă şi este diseminat în toate locaţiile selectate din regiune.
Începând din 2005, proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour a produs peste 2.500.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în peste 600 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei şi din alte judeţe ale ţării. Alte iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour: “Redescoperă valorile!” proiect dedicat judeţului Braşov, “Constanţa Primul pas în lunga ta călătorie” album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa, ambele alături de Jidvei România, i-Tour Plaja, “i-Tour Schi” proiect naţional de promovare a pârtiilor de schi omologate din întreaga ţară, alături de Ciuc Premium® şi Ciuc Premium Natur Radler®.
i-Tour Schi 2014 aduce în prim plan o serie de noutăţi şi un mod inovativ de abordare a promovării destinaţiilor de schi şi snowboard din ţară. Anul acesta a avut loc un redesign masiv al harţilor, acestea devenind mult mai realiste, şi o informare complexă asupra modificărilor apărute în cadrul domeniilor schiabile. De asemenea, sunt promovate noi hărţi ale pârtiilor în pliantele tipărite, iar reţeaua de distribuţie a crescut. Anul 2014 este primul în care administratorii pârtiilor şi operatorii de transport pe cablu beneficiază de un număr considerabil de hărţi gratuite ale pârtiilor din zonă.
i-Tour Schi 2014 înseamnă 220.000 de pliante gratuite cu hărţile a peste 150 de pârtii omologate din 16 judeţe din România, distribuite către peste 300 de unităti de cazare, centre info-turistice şi pârtii de schi din ţară. Ele sunt grupate pe şase zone geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Harghita şi Covasna, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Online, i-Tour Schi comunică prin website-ul www.i-tour.ro, pagina de Facebook http://www.facebook.com/itour.ro şi, pentru prima dată, printr-o hartă interactivă cu toate locaţiile domeniilor schiabile marcate cu simboluri individuale din care se deschide harta fiecărui domeniu şi o secţiune de informaţii. Harta interactivă poate fi preluată şi integrată în orice altă pagină de web.
“Ciuc Premium Natur Radler® susţine proiectul i-Tour Schi în demersul său de promovare a destinaţiilor de schi din România şi a turismului activ. Poveştile de la sfârşitul unei zile pe schiuri, placă sau chiar sanie sunt cu atât mai savuroase alături de experienţa răcoritoare a unui Radler adevărat. În momentele de relaxare după schi, Ciuc Premium Natur Radler® aduce un plus de răcorire şi distracţie cu mixul său de 63% limonadă şi 37% bere. Ciuc Premium Natur Radler® întregeşte astfel experienţa consumatorului întors de pe pârtie, neputând să lipsească din proiectul i-Tour.” a declarat Jeanina David, Brand Manager.
„i-Tour Schi” a ajuns la cea de-a patra ediţie, fiind cel mai coerent şi longeviv proiect naţional de informare turistică din România. Anul acesta, inovaţia şi interacţiunea cu iubitorii sporturilor de iarnă, sunt la înlălţime. Informaţiile de actualitate sunt atent selectate şi prezentate cu precizie, atunci şi acolo unde este nevoie de ele: online, la recepţiile unităţilor de cazare şi pe pârtii, locul unde începe distracţia – asta înseamnă i-Tour Schi. Mulţumim Ciuc Premium Natur Radler® pentru că a făcut posibilă continuarea proiectului şi vă dorim distracţie plăcută pe pârtie!” a declarat Anca Stănilă, Project Manager i-Tour, Groove Hour.
„Derulam proiectul “i-Tour Schi” pentru al patrulea an consecutiv, pentru a face cunoscute partiile de ski din tara, si pentru o mai buna imagine a Romaniei ca destinatie europeana de sporturi de iarna, atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini. Materialele promotionale vor fi distribuite in hoteluri, agentii de turism din tara, si centre de schi, acolo unde avem o consistenta nevoie de promovare. Vom continua in cadrul Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania o promovare cat mai coerenta a Romaniei, si vom avea ca scop principal îmbunătăţirea permanenta a activităţilor de marketing şi de branding a destinaţiilor şi a produselor turistice pe care aceasta le oferă. " a declarat Corina Martin, Presedinte FAPT.
„Proiectul i-Tour Schi derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium Natur Radler® vine şi anul acesta cu o creştere a numărului de pârtii, a ariei geografice şi cu o grafică mai atractivă. Sperăm ca cei care sunt interesaţi de practicarea sporturilor de iarnă să găsească informaţii utile atât în pliante cât şi online. Orice iniţiativă menită să contribuie la promovarea staţiunilor de iarnă şi a pârtiilor de schi este binevenită. De exemplu, anul trecut împreună cu parteneri ai noştri am lansat programul “Learn to ski in Romania” prin intermediul căruia îi încurajăm pe cei care iubesc anotimpul alb, să schieze pe pârtiile din ţara noastră. Desigur, eforturile de promovare trebuie susţinute de servicii de calitate şi de introducerea unui ski pass unitar pentru staţiunile de pe Valea Prahovei. Suntem onoraţi de faptul că toate lansările proiectului i-Tour Schi au avut loc la Braşov.” a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.
Parteneri strategici: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică, APDT Braşov, Carpathian Toursim Cluster Romania, Asociaţia pentru Turism Bucovina, CIT Piatra Neamţ, Primăria Oraşului Sinaia, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova, Maramureş Info Turism, AJT Sibiu, CIT Valea Jiului, Rareş-Florian Tileagă, CIT Covasna, APDT “Litoral – Delta Dunării”, Yoho Artwear.
Parteneri Media: Travel Mix, Radio România, Skipass Magazine, eMaramureş, Ziar de Busteni, Fapt Divers, www.cluj.travel, Gorj Exclusiv, Ziarul Apulum, Monitorul de Suceava, Evenimentul de Moldova, Mesagerul de Covasna, Oraşul Meu, Drum Liber.
Extra info:
„i-Tour” este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour. În sezonul de iarnă 2013-2014 continuă promovarea pârtiilor de schi omologate din ţară şi dezvoltă o campanie mixtă offline si online de informare turistică la nivel naţional. “i-Tour Schi”, proiectul dedicat sporturilor de iarnă atinge anul acesta 55 de localităţi, din 16 judeţe, materialele de promovare însumând 220.000 de exemplare şi fiind diseminate în judeţele: Alba, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Caraş Severin, Cluj, Covasna, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Neamţ, Prahova, Sibiu, Suceava şi Vâlcea. Materialele conţin hârţile pârtiilor omologate din fiecare staţiune atinsă şi sunt grupate în 6 modele destinate zonelor geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Fiecare tip de material conţine hărţile domeniilor schiabile din zona aferentă şi este diseminat în toate locaţiile selectate din regiune.
Începând din 2005, proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour a produs peste 2.500.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în peste 600 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei şi din alte judeţe ale ţării. Alte iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour: “Redescoperă valorile!” proiect dedicat judeţului Braşov, “Constanţa Primul pas în lunga ta călătorie” album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa, ambele alături de Jidvei România, i-Tour Plaja, “i-Tour Schi” proiect naţional de promovare a pârtiilor de schi omologate din întreaga ţară, alături de Ciuc Premium® şi Ciuc Premium Natur Radler®.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii