Julius Meinl provoacă Bookfest Primul volum de poezii scris în timp real pe parcursul unui salon de carte
Julius Meinl provoacă Bookfest: Primul volum de poezii scris în timp real pe parcursul unui salon de carte
20 May, 2015 17:51
ZIUA de Constanta
1366
Marime text
Brandul de cafea vienez, a cărui misiune este să facă lumea mai bună prin poezie, invită toți participantii la Bookfest să scrie prima carte de poezii în timp real.
Startul a fost dat de Deliric, care miercuri a scris în cadrul Cafenelei Poeziei Julius Meinl, din pavilionul C4, etajul 1, primul vers în cartea de poezii. După acest moment, cartea a inceput sa circule pe la toate standurile târgului, putând fi completată de orice doritor.
Julius Meinl, cafeaua care și-a propus să facă o lume mai bună prin poezie, îi așteaptă cu surprize pe toți iubitorii de cafea și versuri în pavilionul C4, etajul 1. În cadrul Cafenelei Poeziei, vizitatorii pot asista la o serie de lansări de carte și sesiuni speciale de autografe. Mai multe detalii legate de programul lansărilor găsiți aici.
Julius Meinl IndustryHolding în cifre:
• 600 de angajați la nivel mondial;
• Prezentă pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 branduri de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
• Aproximativ 40,000 de clienți la nivel mondial;
• Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
• Cifră de afaceri anuală în 2013: 132 milioane de euro.
Startul a fost dat de Deliric, care miercuri a scris în cadrul Cafenelei Poeziei Julius Meinl, din pavilionul C4, etajul 1, primul vers în cartea de poezii. După acest moment, cartea a inceput sa circule pe la toate standurile târgului, putând fi completată de orice doritor.
Julius Meinl, cafeaua care și-a propus să facă o lume mai bună prin poezie, îi așteaptă cu surprize pe toți iubitorii de cafea și versuri în pavilionul C4, etajul 1. În cadrul Cafenelei Poeziei, vizitatorii pot asista la o serie de lansări de carte și sesiuni speciale de autografe. Mai multe detalii legate de programul lansărilor găsiți aici.
Aquarelief transformă cafeaua în artă la Casa Poeziei
Julius Meinl mai are o supriză pregatită pentru cei care vor trece pragul Casei Poeziei. Artistul Adrian Mitu, cunoscut sub numele de Aquarelief, va face demonstrații de pictură cu cafea pe toată durata târgului. Cafeaua este ridicată la rang de artă cu ajutorul artistului, care prin talentul și pasiunea sa inedită, o folosește pe post de acuarelă, reușind să creeze adevărate opere de artă.Poezia este esența culturii cafenelelor vieneze
Julius Meinl este o afacere austriacă de familie, fondată în 1862. Ca nicio alta de acest gen, ea reprezintă cultura tradițională a cafenelelor vieneze, al căror ambasador și este. La nivel mondial, în fiecare zi, 5 milioane de cești cu cafea Julius Meinl oferă consumatorilor un răgaz creativ și momente poetice. 40.000 de clienți din sectorul gastronomiei și business din 70 de țări se bazează pe cafeaua Julius Meinl. În gastronomia austriacă, prăjitorul tradițional vienez de cafea este, inegalabil, pe primul loc. Ca o consecință, compania se bazează pe gustul clasic de cafea prăjită în stil vienez, pe o calitate superioară și servicii complete oferite clienților. Este rețeta succesului din tradiția fondatorului, Julius Meinl I-ul, care a fost unul dintre primii dezvoltatori ai unei metode industriale de prăjire a boabelor de cafea, în urmă cu peste 150 de ani și care, în prezent, este considerat unul dintre părinții culturii cafenelelor vieneze.Julius Meinl IndustryHolding în cifre:
• 600 de angajați la nivel mondial;
• Prezentă pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 branduri de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
• Aproximativ 40,000 de clienți la nivel mondial;
• Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
• Cifră de afaceri anuală în 2013: 132 milioane de euro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii