În cadrul campaniei Nestlé Fitness, Fundiţele #CheckYourSelfie din România pe locul II la nivel mondial - 11 noiembrie 2014
În cadrul campaniei Nestlé Fitness,: Fundiţele #CheckYourSelfie din România pe locul II la nivel mondial -
11 Nov, 2014 13:41
ZIUA de Constanta
1440
Marime text
Bucureşti, 11 noiembrie 2014 – Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfăşurată în octombrie, luna de promovare a luptei împotriva cancerului la sân, aproximativ 400 de fundițe roz au fost “agățate” pe harta României, țara noastră clasându-se la nivel global, pe locul al doilea după Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizându-se, astfel, și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor. În plus, Nestlé Fitness s-a implicat și în cros-ul organizat de Asociația Casiopeea și a ajutat la strângerea fondurilor pentru achiziția de proteze, printr-o donație.
Mesajul campaniei de pe pagina de Facebook a Nestlé Fitness, din perioada 15 septembrie – 30 octombrie, a înregistrat peste 3.000.000 de impresii, în aproximativ 50 de postări. Hashtagul #CheckYourSelfie a fost asociat în peste 153 de postări.
Bra Cam – video-ul postat pe pagina de YouTube a Nestlé Fitness România a fost vizualizat de peste 250.000 de ori, iar la nivel global a avut peste 20 de milioane de vizualizări.
“Ne bucurăm că datorită campaniei #CheckYourSelfie, din ce în ce mai multe femei s-au alăturat luptei împotriva cancerului la sân și au conștientizat importanța autoexaminării. Mesajele primite ne-au încurajat să continuăm această campanie și în anii următori pentru a trage un semnal de alarmă în legătura cu această afecțiune”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.
“Mulţumim Nestlé Fitness, un partener de încredere al Asociației Casiopeea și o companie foarte implicată în susținerea cauzei noastre. În urma cros-ului din București, la care au participat alături de alte 2.700 de persoane și angajații Nestlé, am reușit să strângem 30.000 de euro şi să donăm 320 de proteze mamare femeilor care luptă împotriva cancerului la sân”, a declarat
Dr. Marina Oțelea preşedintele Asociaţiei Casiopeea.
Campania #CheckYourSelfie și-a dorit să aducă în prim-plan importanţa autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să îşi facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea şi prevenirea cancerului la sân.
Mesajul campaniei de pe pagina de Facebook a Nestlé Fitness, din perioada 15 septembrie – 30 octombrie, a înregistrat peste 3.000.000 de impresii, în aproximativ 50 de postări. Hashtagul #CheckYourSelfie a fost asociat în peste 153 de postări.
Bra Cam – video-ul postat pe pagina de YouTube a Nestlé Fitness România a fost vizualizat de peste 250.000 de ori, iar la nivel global a avut peste 20 de milioane de vizualizări.
“Ne bucurăm că datorită campaniei #CheckYourSelfie, din ce în ce mai multe femei s-au alăturat luptei împotriva cancerului la sân și au conștientizat importanța autoexaminării. Mesajele primite ne-au încurajat să continuăm această campanie și în anii următori pentru a trage un semnal de alarmă în legătura cu această afecțiune”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.
“Mulţumim Nestlé Fitness, un partener de încredere al Asociației Casiopeea și o companie foarte implicată în susținerea cauzei noastre. În urma cros-ului din București, la care au participat alături de alte 2.700 de persoane și angajații Nestlé, am reușit să strângem 30.000 de euro şi să donăm 320 de proteze mamare femeilor care luptă împotriva cancerului la sân”, a declarat
Dr. Marina Oțelea preşedintele Asociaţiei Casiopeea.
Campania #CheckYourSelfie și-a dorit să aducă în prim-plan importanţa autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să îşi facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea şi prevenirea cancerului la sân.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii