Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:55 25 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Prin eșecul privatizării la CFR Marfă, guvernul USL valorează mai puțin decât o grămadă de fier vechi

ro

14 Oct, 2013 19:10 1427 Marime text
După câteva luni de bâlbe și înlocuirea penalului Fenechiu de la Transporturi cu o persoană străină de acest domeniu, guvernul USL - condus la televizor de Victor Ponta - înregistrează un nou eșec major: privatizarea CFR Marfă.

În loc să oprească risipa de bani, căpuşarea și proasta gestiune, în loc să relanseze această companie de importanță națională cu ajutorul unui partener strategic, în stare să aducă noi tehnologii și să facă o restructurare de succes, dr. Ponta a mai jucat o dată alba-neagra, în stilul deja consacrat anul trecut, când Dan Diaconescu umbla cu o sacoșă de bani pe holurile guvernului, pentru a „salva” combinatul Oltchim.

Eșecul privatizării CFR Marfă denotă incompetență maximă. El va da un semnal negativ în piețe și va descuraja ultimii investitori serioși, care și-ar mai fi orientat proiectele către România. Cine plătește o factură atât de usturătoare pentru economia țării? CSAT stabilise că privatizarea CFR Marfă este sarcină a Executivului. Ponta nu are nici o șansă de a pasa responsabilitatea acestui eșec pe umerii oricărei alte instituții din afara Guvernului.

Partidul Mișcarea Populară îi cere din nou lui Victor Ponta să nu se mai joace de-a guvernarea, în răspăr cu normele transparenței și sub bagheta unor miniștri diletanți, care nu pot alcătui nici măcar o Comisie de privatizare legală și eficientă. Înțesat cu penali, incompatibili și nepricepuți, Guvernul USL e o marfă expirată, pe care nu o mai cumpără nimeni. România are nevoie de cu totul altceva!
 
 
Eugen Tomac
Preşedinte,
Partidul Mişcarea Populară
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii