In 2009 GarantiBank a inregistrat cresteri la nivelul activelor si al imprumuturilor acordate
In 2009 GarantiBank a inregistrat cresteri la nivelul activelor si al imprumuturilor acordateÎn 2009 GarantiBank România a înregistrat creşteri la nivelul activelor şi al împrumuturilor acordate
Bucureşti, 28 ianuarie 2010 < În 2009, GarantiBank România, una dintre cele mai dinamice şi inovatoare bănci de pe piaţă, aproape şi-a dublat activele şi a înregistrat o creştere de peste 50% a împrumuturilor faţă de 2008, prin oferirea de produse şi servicii care au răspuns nevoilor consumatorilor în contextul economic dificil al anului precedent.
În 2009, activele băncii au crescut la 830 de milioane de euro faţă de 450 de milioane de euro în 2008. În acelaşi timp, împrumuturile acordate au crescut la 550 de milioane de euro de la 350 de milioane de euro în 2008.
„Creşterea înregistrată anul trecut se datorează unei strategii solide de gestionare a riscului şi a lichidităţilor şi, poate aspectul cel mai important, susţinerii acordate clienţilor noştri în această perioadă dificilă. În plus, pe parcursul anului 2009, ne-am diferenţiat pe piaţa bancară prin capacitatea noastră de a răspunde şi de a ne adapta la condiţiile pieţei cu oferte dedicate adresate unor segmente diferite precum profesorii sau angajaţii din sectorul public. Intenţionăm să implementăm aceeaşi politică şi în 2010, an în care ne aşteptăm la o continuă dezvoltare pe piaţa bancară din România”, a declarat Murat Atay, Directorul General al GarantiBank România.
În 22 ianuarie 2010, GarantiBank a fost printre primele bănci care au anunţat reducerea cu până la 1,80% a dobânzilor în euro pentru toate creditele garantate cu ipotecă pentru persoane fizice.
În plus, pe parcursul lunii ianuarie, banca a lansat o serie de produse noi şi parteneriate care vor contribui la extinderea portofoliului de clienţi. Spre exemplu, GarantiBank a introdus plata în numerar a facturilor Romtelecom direct la ghişeele băncii. Mai mult, ca răspuns la nevoile specifice profesiunilor liberale, precum medici şi avocaţi, tot în luna ianuarie a fost lansată pe piaţă o ofertă de costuri speciale pentru orice tip de credit acordat acestui segment de clienţi.
GarantiBank va continua să îşi consolideze poziţia pe piaţă ca bancă universală prin extinderea gamei de produse şi servicii inovatoare, orientându-se pe trei linii principale de business: retail, IMM şi corporate.
În 2009, GarantiBank a introdus pe piaţă produse şi servicii inovatoare printre care se numără Bonus Card, primul card de credit multi-brand cu chip din România; instrumentele de plată contactless care utilizează tehnologia MasterCard cu PayPass; primul produs de creditare ce oferă protecţie financiară în caz de pierdere involuntară a locului de muncă, incapacitate temporară de muncă, invaliditate totală şi permanentă, deces din orice cauză; GarantiBank24, cardul de debit cu zero comision de retragere la orice ATM din România; Garanti Online, serviciul de internet banking.
În prezent, GarantiBank România are o reţea naţională de 51 de unităţi, 80 ATM-uri şi peste 4.800 terminale POS. La sfârşitul anului 2009, numărul de clienţi al GarantiBank a ajuns la aproape 150.000, fiind de peste trei ori mai mare faţă de decembrie 2008.
Despre GarantiBank România
GarantiBank este sucursala din România a GarantiBank International N.V., cu sediul la Amsterdam. Compania este deţinută în întregime de GarantiBank Turcia, cea mai mare bancă privată din Turcia. Grupul GarantiBank este prezent în Olanda, Germania, Elveţia, Turcia, România, Ucraina şi Rusia.
În România, GarantiBank şi-a început activitatea în 1998 şi îşi propune să devină una dintre cele mai inovatoare bănci din România, graţie produselor şi serviciilor sale unice pe piaţa locală, dezvoltate în baza expertizei la nivel internaţional, a flexibilităţii şi orientării către client. Prin strategia sa de dezvoltare, GarantiBank îşi propune consolidarea poziţiei pe piaţă ca bancă universală, prin extinderea gamei de produse şi servicii, orientându-se pe trei linii de business principale: Retail, IMM şi Corporate.
În prezent, GarantiBank România are o reţea de 51 de unităţi, 80 ATM-uri, peste 4.800 terminale POS şi peste 630 de angajaţi în cele 29 de localităţi unde deţine agenţii.
Pentru detalii suplimentare:
Andreea Cătuneanu
PR & Advertising Manager
Tel: 021.208 92 60
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp