Unităţile BCR vor fi închise pe 1 şi 2 mai
Unităţile BCR vor fi închise pe 1 şi 2 mai
28 Apr, 2016 09:27
ZIUA de Constanta
1889
Marime text
Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zile de 1 și 2 mai 2016 (Sǎrbǎtori legale). Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) care vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv de sărbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR: de la orice calculator, accesând www.bcr.ro;
de pe telefonul mobil, utilizând aplicația Touch 24 Banking BCR pentru iPhone şi Android sau accesând m.24banking.ro de pe telefonul mobil;
prin telefon, utilizând Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile în zonele 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
Numerele de telefon InfoBCR:
Zonele 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibilă 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente care permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) care vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv de sărbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR: de la orice calculator, accesând www.bcr.ro;
de pe telefonul mobil, utilizând aplicația Touch 24 Banking BCR pentru iPhone şi Android sau accesând m.24banking.ro de pe telefonul mobil;
prin telefon, utilizând Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile în zonele 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
- Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
- Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
- Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
- 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din străinătate la tarif normal;
- 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.
Zonele 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibilă 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente care permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii