Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:54 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

50% din companii utilizează aplicaţiile IT & online de la Edenred, pentru comenzile de tichete pentru salariaţi

ro

16 Oct, 2012 21:05 1178 Marime text

Peste 35 000 de companii achiziţionează pentru salariaţii lor tichete de masă şi tichete cadou, de creşă şi de vacanţă emise de Edenred, cel mai mare emitent de tichete din România.

50% din companii utilizează aplicaţiile de comandă şi gestiune a tichetelor oferite de Edenred.

În primul semestru din 2012, procentul de companii-client Edenred care comandă tichetele pentru salariaţi prin intermediul aplicaţiilor IT şi online oferite de emitent a crescut la 50%, faţă de 45% în 2011.

Companiile-client Edenred pot alege dintre 3 tipuri de aplicaţii de comandă:platforma de gestiune Edenred Online, software dedicat sau soluţii informatice integrate cu diverse programe de Payroll & HR.

Aproape 50% dintre companii preferă încă să comande tichetele pentru salariaţi prin metode tradiţionale, transmiţând prin fax comenzile.

În general, cu cât companiile au mai mulţi angajaţi, cu atât recurg la aplicaţii de comandă mai sofisticate, care le uşurează munca de administrare a beneficiilor pentru salariaţi. Astfel, 75% din companiile cu peste 250 de salariaţi utilizează aplicaţii informatice (software si platforma online), procentul scăzând la 44% pentru companiile cu mai puţin de 10 angajaţi.

Geografic, nu există diferente majore între obiceiurile de comandă ale companiilor, însă în unele judeţe există preferinţe clare pentru gestionarea informatizată a beneficiilor. Se observă o pondere mai mare a comenzilor informatizate în judeţele Ilfov (64%), Bucureşti (60%), Timiş şi Satu Mare (56%), faţă de media de 50% la nivelul ţării.

Se remarcă o orientare crescută către comenzi online în judeţele Gorj (31%), Olt (30%), Mehedinţi (29%), Călăraşi (26%), Argeş, Neamţ şi Teleorman (23-24%), faţă de media naţională de 18%.

Edenred a lansat recent cea mai performantă aplicaţie online de management al tichetelor, prin care clienţii pot plasa facil comenzi de tichete, de la cele mai simple pana la cele cu un grad mare de complexitate (tichete nominale, puncte de livrare multiple, centre de cost multiple etc), pot descărca documente financiare (facturi etc.) si pot urmări online stadiul livrării comenzilor.

«Aplicaţiile informatice de comanda permit companiilor o economie de timp considerabilă în calcularea necesarului de tichete, în distribuirea ulterioară a tichetelor către salariaţi şi în administrarea bugetelor şi costurilor cu personalul, sarcini consumatoare de timp pentru departamentele de resurse umane.», a declarat Iulian Alexe, director de marketing al Edenred.

Aplicaţiile de comandă sunt dezvoltate şi puse la dispozitia clienţilor gratuit de către Edenred.

Prin aplicaţiile informatice şi online se pot comanda şi gestiona toate tipurile de tichete pe care compania le emite în România: tichete de masă Ticket Restaurant, tichete cadou Ticket Cadou, tichete de vacanţă Ticket Vacanta, tichete de creşă Ticket Cresa, tichete medicale Ticket Medica şi tichete sociale Ticket Asist.

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Ticket Restaurant® şi leader mondial în servicii preplătite adresate companiilor, concepe şi furnizează soluţii care facilitează viaţa salariaţilor şi îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor.

Garantând utilizarea fondurilor alocate strict în scopul căruia îi sunt destinate, aceste soluţii permit organizaţiilor să îşi organizeze mai eficient activitatea în sfera:

  • Beneficiilor pentru angajaţi (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)
  • Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, etc.)
  • Programelor de motivare şi recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, Ticket Compliments, Ticket Kadéos, etc.)

Grupul Edenred susţine şi instituţiile publice în managementul programelor sociale.

Listata la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 39 de ţări, având 6000 de angajaţi, aproape 580000 companii şi organizaţii client, 1.3 milioane de parteneri afiliaţi şi 36.2 milioane de beneficiari. În 2011, volumul total emis de Edenred a fost de 15.2 miliarde de euro, din care 58% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare.

Ticket Restaurant® şi celelalte denumiri comerciale ale produselor şi serviciilor Edenred snt mărci înregistrate ale Grupului Edenred.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii