A avut loc prima editie Special Night Out in Bucuresti
A avut loc prima editie Special Night Out in Bucuresti
05 Jun, 2013 11:56
ZIUA de Constanta
1262
Marime text
Bucuresti, 3 iunie 2013
Joi, 30 mai, intre orele 20:00 – 24:00, a avut loc prima editie Special Night Out, la care pasionatii de lux au fost asteptati in trei zone importante din Bucuresti: Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott.
Aceasta prima editie a reusit sa aduca la un loc 50 de magazine de lux, care au prezentat cele mai elegante si rafinate colectii - fie ca vorbim de fashion, design de interior, obiecte de autor pentru scris, audio-video de lux, bijuterii sau beauty, iar cele mai multe dintre acestea au acordat oferte speciale la anumite produse.
Chiar daca vremea de afara a fost potrivnica (intre orele 20:30 si 22:00 a plouat), din primele estimari, aproximativ 1.000 de vizitatori au trecut pragul celor 50 de magazine partenere. Acest lucru demonstreaza ca piata de lux din România este una cu potential, Special Night Out reusind sa faca un pas important in pozitionarea celor trei zone ca destinatie de shopping de lux. Rezultatele obtinute au confirmat utilitatea unui astfel de proiect pentru zona luxury a Bucurestiului si, totodata, necesitatea desfasurarii lui periodice.
In cadrul evenimentului Special Night Out, cumparatorii au fost rasfatati cu acte artistice, consiliere de styling din partea specialistilor, make-up & hair-styling sessions, concerte de muzica live, dar si cu bauturi premium: MARTINI, Evian, Rémy Martin, The Maccallan, Highland Park, Corona Extra si The Famous Grouse.
Pentru informatii suplimentare referitoare la prima editie a evenimentului, cât si despre editiile ce vor urma, puteti urmari pagina oficiala de Facebook Special Night Out.
Despre Special Night Out:
▲ Romanita Iovan, General Manager Escada România:
"Eu cred ca este o actiune laudabila in primul rând prin unicitatea ei, prin faptul ca am reusit sa ne adunam 50 de magazine in cadrul aceluiasi proiect.
Special Night Out reprezinta o bila alba pentru noi toti, inclusiv pentru brandurile prezente in The Grand Avenue, JW Marriott, care si-au facut, odata cu acest eveniment, din nou, vocea auzita pe piata de lux din România. Speram ca acest proiect sa se intâmple constant si sa devina o traditie frumoasa pentru iubitorii de lux!"
▲ Madeleine Florescu, General Manager MADISON absolute beauty:
“Ne-am bucurat sa facem parte din Special Night Out pentru ca datorita eforturilor tuturor magazinelor, seara trecuta a transformat Bucurestiul, in ciuda ploii, intr-o destinatie mai parfumata, mai luminoasa si mult mai eleganta, iar publicul a fost pe masura. Noi am inclus in universul MADISON, alcatuit din parfumuri, bijuterii si cosmetice, creatiile Murmur realizate de designerul Andreea Badala. Acestea s-au imbinat perfect cu restul elementelor, schitând impreuna portretul femeii senzuale, elegante si puternice. In aceasta formula ne-am intâmpinat vizitatorii, carora le-am pregatit de asemenea si o sesiune de rasfat exclusivist, oferita de make-up artistul nostru. Ne-am dorit ca toti cei care ne-au trecut pragul sa fi trait o experienta unica de shopping."
▲Alessandro Amato, cofondator si administrator Sodo Migliori (Gucci, Cellini, Paul&Shark):
“Ne bucuram de succesul primei editii Special Night Out, un eveniment binevenit pe piata de lux din România, care ne aliniaza la marile capitale europene, unde astfel de evenimente sunt deja traditie. Vizitatorii magazinelor Gucci, Cellini si Paul&Shark au raspuns pozitiv initiativei noastre si ne bucuram ca am reusit sa le oferim o experienta de shopping completa si speciala. Sper ca succesul primei editii sa transforme Special Night Out intr-un moment asteptat in fiecare an."
▲Nancy Valeri, Store Manager Mengotti:
“Noi am fost foarte incântati de prima editie a proiectului Special Night Out si in ciuda faptului ca a plouat, ȋn magazinul Mengotti a fost un trafic ridicat. Mai exact, in jur de 90 de persoane ne-au trecut pragul, ȋn rândul lor regasindu-se atât clienti fideli, cât si noi potentiali cumparatori. Asteptam cu drag o noua editie, care, suntem siguri, va fi cel putin la fel de reusita!"
Lista completa de magazine partenere
Joi, 30 mai, intre orele 20:00 – 24:00, a avut loc prima editie Special Night Out, la care pasionatii de lux au fost asteptati in trei zone importante din Bucuresti: Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott.
Aceasta prima editie a reusit sa aduca la un loc 50 de magazine de lux, care au prezentat cele mai elegante si rafinate colectii - fie ca vorbim de fashion, design de interior, obiecte de autor pentru scris, audio-video de lux, bijuterii sau beauty, iar cele mai multe dintre acestea au acordat oferte speciale la anumite produse.
Chiar daca vremea de afara a fost potrivnica (intre orele 20:30 si 22:00 a plouat), din primele estimari, aproximativ 1.000 de vizitatori au trecut pragul celor 50 de magazine partenere. Acest lucru demonstreaza ca piata de lux din România este una cu potential, Special Night Out reusind sa faca un pas important in pozitionarea celor trei zone ca destinatie de shopping de lux. Rezultatele obtinute au confirmat utilitatea unui astfel de proiect pentru zona luxury a Bucurestiului si, totodata, necesitatea desfasurarii lui periodice.
In cadrul evenimentului Special Night Out, cumparatorii au fost rasfatati cu acte artistice, consiliere de styling din partea specialistilor, make-up & hair-styling sessions, concerte de muzica live, dar si cu bauturi premium: MARTINI, Evian, Rémy Martin, The Maccallan, Highland Park, Corona Extra si The Famous Grouse.
Pentru informatii suplimentare referitoare la prima editie a evenimentului, cât si despre editiile ce vor urma, puteti urmari pagina oficiala de Facebook Special Night Out.
Despre Special Night Out:
▲ Romanita Iovan, General Manager Escada România:
"Eu cred ca este o actiune laudabila in primul rând prin unicitatea ei, prin faptul ca am reusit sa ne adunam 50 de magazine in cadrul aceluiasi proiect.
Special Night Out reprezinta o bila alba pentru noi toti, inclusiv pentru brandurile prezente in The Grand Avenue, JW Marriott, care si-au facut, odata cu acest eveniment, din nou, vocea auzita pe piata de lux din România. Speram ca acest proiect sa se intâmple constant si sa devina o traditie frumoasa pentru iubitorii de lux!"
▲ Madeleine Florescu, General Manager MADISON absolute beauty:
“Ne-am bucurat sa facem parte din Special Night Out pentru ca datorita eforturilor tuturor magazinelor, seara trecuta a transformat Bucurestiul, in ciuda ploii, intr-o destinatie mai parfumata, mai luminoasa si mult mai eleganta, iar publicul a fost pe masura. Noi am inclus in universul MADISON, alcatuit din parfumuri, bijuterii si cosmetice, creatiile Murmur realizate de designerul Andreea Badala. Acestea s-au imbinat perfect cu restul elementelor, schitând impreuna portretul femeii senzuale, elegante si puternice. In aceasta formula ne-am intâmpinat vizitatorii, carora le-am pregatit de asemenea si o sesiune de rasfat exclusivist, oferita de make-up artistul nostru. Ne-am dorit ca toti cei care ne-au trecut pragul sa fi trait o experienta unica de shopping."
▲Alessandro Amato, cofondator si administrator Sodo Migliori (Gucci, Cellini, Paul&Shark):
“Ne bucuram de succesul primei editii Special Night Out, un eveniment binevenit pe piata de lux din România, care ne aliniaza la marile capitale europene, unde astfel de evenimente sunt deja traditie. Vizitatorii magazinelor Gucci, Cellini si Paul&Shark au raspuns pozitiv initiativei noastre si ne bucuram ca am reusit sa le oferim o experienta de shopping completa si speciala. Sper ca succesul primei editii sa transforme Special Night Out intr-un moment asteptat in fiecare an."
▲Nancy Valeri, Store Manager Mengotti:
“Noi am fost foarte incântati de prima editie a proiectului Special Night Out si in ciuda faptului ca a plouat, ȋn magazinul Mengotti a fost un trafic ridicat. Mai exact, in jur de 90 de persoane ne-au trecut pragul, ȋn rândul lor regasindu-se atât clienti fideli, cât si noi potentiali cumparatori. Asteptam cu drag o noua editie, care, suntem siguri, va fi cel putin la fel de reusita!"
Lista completa de magazine partenere
▲ CALEA VICTORIEI A.DAVID GALLERY, DIAMONDS& JEWELRY ADDRESS CONCEPT STORE AZAY BACIO DI MODA BURBERRY CASA FRUMOASA CELLINI CESARE PACIOTTI COCCINELLE COLOUR ELEGANCE BOUTIQUE EMPORIO ARMANI ERMENEGILDO ZEGNA FERRARI STORE FREYWILLE FURLA GERARD DAREL GIULIA NAHMANY GUCCI HELVETANSA IVORY J.KRISTENSEN JOYZ LANCEL LE PETIT MARAIS LUCIA BELLA MARELLA MAX MARA MENGOTTI MICRI GOLD PAUL & SHARK PNK PORSCHE DESIGN PORTOBELLO TUDOR. PERSONAL TAILOR |
▲ THE GRAND AVENUE, JW Marriott BANG & OLUFSEN CASA FRUMOASA ERMANNO SCERVINO ESCADA LOUIS VUITTON ROBERTO CAVALLI STEFANEL VALENTINO ▲ CALEA DOROBANTILOR CELLINI MADISON THE PLACE CONCEPT STORE VICTORIA 46 ▲ ENTRANCE STEFANEL |
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii