Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:22 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Albumul Skeo, lansat în colaborare cu Lidl România, a obținut discul de platină

ro

07 Feb, 2013 19:17 1298 Marime text

București, 07 februarie 2013 - Casa de discuri Roton a acordat discul de platină artiștilor Keo și Skizzo Skillz pentru albumul Skeo, lansat anul trecut în colaborare cu Lidl România și comercializat timp de două săptămâni în exclusivitate în magazinele rețelei.

Acesta este primul premiu oferit de către o casă de discuri unor artiști, pentru un album promovat în asociere cu un retailer. Distincția a fost acordată ca urmare a numărului mare de vânzări ale albumului, de peste 13.540 unități. "Am fost foarte plăcut surprinși să aflăm că proiectul demarat împreună cu prietenii noștri de la Lidl s-a bucurat de un astfel de succes. Discul de platină înseamnă foarte mult pentru noi și ținem să le mulțumim pe această cale atât reprezentanților Lidl cât și casei de producție Roton. Nu este nimic mai frumos decât să lucrezi cu dăruire la un proiect de suflet și în final să ai parte de o astfel de recompensă", au declarat Keo şi Skizzo Skillz. "Întreaga colaborare cu băieții, începând cu turneul Mix Music Evolution și continuând cu promovarea albumului "Skeo" a fost una foarte frumoasă, și, după cum se vede, de foarte mare succes. Keo și Skizzo Skillz sunt doi artiști foarte talentați și nu putem decât să ne bucurăm că am contribuit și noi la succesul albumului lor", a spus și Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania. Lansarea albumului a beneficiat şi de un scurt turneu de promovare care s-a desfășurat în data de 15 noiembrie 2012, când Keo şi Skizzo Skills s-au aflat în magazinele Lidl din Petroşani, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Piteşti şi Bucureşti (la magazinul Lidl din Iuliu Maniu) pentru întâlniri cu fanii şi sesiuni de autografe. În cadrul întâlnirilor dintre artişti şi fani au fost organizate mai multe momente surpriză. "Decernarea Discului de Platină este cu atât mai valoroasă cu cât în ultima perioadă astfel de evenimente au loc din ce in ce mai rar, motivul principal fiind scăderea drastică a vânzărilor de înregistrări în format fizic. În acest proiect am avut alături un partener proactiv şi orientat spre succes cum este Lidl iar împreună cu Keo şi Skizzo Skillz am format o echipă puternică. Suntem încântaţi de rezultatul obținut şi sperăm să avem mai des astfel de ocazii.", au declarat reprezentanții casei de discuri

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii