Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:27 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Carsten Wegmann, International Director din cadrul Reputation Management Institute Danemarca, pentru prima data in Romania

ro

03 May, 2012 14:40 1030 Marime text
3 mai, Bucuresti - Organizata sub sloganul "Drivers. Strategies. Recovery", prima conferinta din Romania dedicata Managementului Reputatiei , are loc pe 23 mai in Bucuresti. The RepTrakTM System este instrumetntul surpriza ce va fi prezentat in cadrul acestei conferinte.

Invitat special este domnul Carsten Wegmann, International Director la Reputation Management Institute* (Danemarca) care va prezenta in premiera la noi in tara „The RepTrakTM System - The Tool to measure corporate Reputation".

The RepTrakTM System evalueaza gradul in care o dimensiune specifica (din cele sapte) afecteaza legatura emotionala cu un grup specific de parteneri de interes si compania, si derermina care dimensiuni au cel mai mare impact pe partea de sprijin si recomandare. RepTrakTM System este punctul de referinta a managementului reputatiei deoarece permite companiilor sa isi defineasca perceptia curenta, sa identifice key drivers ai reputatiei si sa influenteze activ ceea ce conteaza cel mai mult. Functioneaza ca un numitor comun al tuturor partenerilor de interes ai companiilor, permitand astfel masurarea si gestionarea reputatiei privind prin aceleasi lentile.

Succesul in business depinde de sprijinul partenerilor de interes. Sprijinul depinde de incredere. Si increderea este inima unei reputatii puternice. Insa ce genereaza reputatia? Si cum poti sa impactezi partenerii de interes sa te creada si sa te spriine? Cum sa eviti capcanele, cum sa stii cand social media lucreaza impotriva ta si nu pentru tine? Care iti este valoarea reputatiei tale?

La aceste intrebari si multe altele legate de cele sapte dimensiuni care genereaza reputatia unei companii se va raspunde pe data de 23 mai 2012 cand are loc prima conferinta dedicata Managementului Reputatiei.

Evenimentul dedicat Managementului Reputatiei va reuni Manageri de Comunicare Corporatista, Manageri de Afaceri Publice, Sefi de Social Media, Manageri de Brand si de Reputatie Corporatista din intregul lant B2C pentru a discuta provocarile si oportunitatile management-ului reputatiei.

Mai multe informatii despre vorbitori si agenda conferintei puteti gasi accesand site-ul official www.conferintamanagementulreputatiei.ro

Persoana de contact pentru informatii suplimentare si interview-uri cu vorbitorii conferintei - Raluca Asanache: 0751 / 163 414 - Saga Business & Community**

__________________________________________________________________________

*Reputation Management Institute este lider mondial de consultanta in managementul reputatiei oferita liderilor din diverse domenii, permitandu-le acestora sa fie mult mai increzatori atunci cand iau decizii in afaceri, care ulterior vor construi si proteja capitalul de reputatie si care vor oferi un avantaj in fata competitiei.

** SAGA Business & Community este o agenție specializata in managementul reputației si in responsabilitate sociala corporatista. Fondata in 2006, SAGA a inițiat si organizat anual seria de conferințe internaționale de CSR din Romania: CSR'06, CSR'07, CSR'08, CSR'09, CSR'10, "Saptamana responsabilitatii", dar si "Comunicare interna 2011", "Comunicare Interna 2012", "Comunicare de criza" si "Managementul Reputatiei".

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii