Comunicat - Christian Tour
Comunicat - Christian Tour
18 Mar, 2013 17:42
ZIUA de Constanta
1376
Marime text
Statistica ne arata ca au fost 25.000 de vizitatori la cel mai bun targ de turism din ultimii 10 ani. In perioada celor 4 zile de targ, aproximativ de 3.000 de turisti au cumparat vacante de la Christian Tour Group, pe toate canalele de distributie. Cea mai vizibila divizie a grupului a fost Europa Travel –divizia de low cost– care si-a facut simtita prezenta printr-o campanie tipica unei companii de low cost, vacante la 1€. Multi au comentat “controversata” oferta, insa efectul campaniei de marketing a fost cel scontat –captarea atentiei publicului.
Vacanta si vanzarea de vacante nu tin insa de statistica. Latura emotionala a persoanei este cea care decide daca turistul cumpara o vacanta si cand cumpara o vacanta. Cu ajutorul produselor noastre si a consultantilor nostri de vanzari –relaxati si prietenosi dupa reprizele de Crazy Shake– am reusit sa atingem latura emotionala a turistilor, care au cumparat produse din tot portofoliul grupului, nu neaparat numai pe cele care au atras atentia targului.
Drept urmare, cele mai mari vanzari s-au facut prin tour operatorul Christian Tour, care a vandut vacante la 2.300 de persoane cu un pret mediu de 470€ de persoana, in principal pe destinatiile Antalya, Creta, Corfu, Thassos si Kusadasi, realizand vanzari de peste 1 milion euro. Divizia de lux, Pegas Holidays, a vandut peste 180 de pachete, in valoare de peste 200.000 €, iar Bibi Touring, divizia de turism intern, a lansat in perioada targului catalogul de litoral cu oferta unica de peste 300 de hoteluri in portofliu.
Declaratii Management:
Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour:
“Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Shake a celor 4 divizii este inca disponibila in intrega retea de peste 1200 de agentii partenere si suntem convinsi ca va atrage, in continuare, multi turisti la nivel national. Pentru luna martie, anticipam vanzari de peste 6.000.000 €. In cei peste 20 de ani petrecuti in Statele Unite, am vazut, creat si participat la multe campanii de marketing similare. Pe langa experienta proprie, ne-am inspirat si de la marii turoperatori din Germania si Marea Britanie, care au creat divizii de low cost si au adoptat un stil de marketing neconventional, promovand campanii de gen Crazy Shake.”
Teodor Calimanescu, Director General, Europa Travel:
“Avem multe camere luate in garantie si flota proprie de autocare, ceea ce ne permite ca pe capetele de sezon sa oferim anumite pachete cu titlu de <promotie> la 1€ pentru sase zile de cazare, la care se adauga, evident, cheltuielile de transport. S-au vandut inca din primele zile ale targului toate cele 400 de locuri promotionale scoase pe aceasta oferta.“
Cristian Pandel, Presedinte, Christian Tour Grup:
“Sunt multumit ca toate cele 4 divizii ale grupului au avut vizibilitate la cel mai mare eveniment de turism din Romania in 2013. Isteria creata de produsul si ofertele noastre atat printre competitori, cat si printre turistii nostri, ne face sa intelegem ca si in Romania se pot derula campanii de marketing care sunt deja cunoscute si practicate in tarile din vest.
Ofertele cu discounturi speciale continua in perioada urmatoare pana la 31 martie, cand ia sfarsit primul prag mare de Early Booking.
Vacanta si vanzarea de vacante nu tin insa de statistica. Latura emotionala a persoanei este cea care decide daca turistul cumpara o vacanta si cand cumpara o vacanta. Cu ajutorul produselor noastre si a consultantilor nostri de vanzari –relaxati si prietenosi dupa reprizele de Crazy Shake– am reusit sa atingem latura emotionala a turistilor, care au cumparat produse din tot portofoliul grupului, nu neaparat numai pe cele care au atras atentia targului.
Drept urmare, cele mai mari vanzari s-au facut prin tour operatorul Christian Tour, care a vandut vacante la 2.300 de persoane cu un pret mediu de 470€ de persoana, in principal pe destinatiile Antalya, Creta, Corfu, Thassos si Kusadasi, realizand vanzari de peste 1 milion euro. Divizia de lux, Pegas Holidays, a vandut peste 180 de pachete, in valoare de peste 200.000 €, iar Bibi Touring, divizia de turism intern, a lansat in perioada targului catalogul de litoral cu oferta unica de peste 300 de hoteluri in portofliu.
Declaratii Management:
Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour:
“Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Shake a celor 4 divizii este inca disponibila in intrega retea de peste 1200 de agentii partenere si suntem convinsi ca va atrage, in continuare, multi turisti la nivel national. Pentru luna martie, anticipam vanzari de peste 6.000.000 €. In cei peste 20 de ani petrecuti in Statele Unite, am vazut, creat si participat la multe campanii de marketing similare. Pe langa experienta proprie, ne-am inspirat si de la marii turoperatori din Germania si Marea Britanie, care au creat divizii de low cost si au adoptat un stil de marketing neconventional, promovand campanii de gen Crazy Shake.”
Teodor Calimanescu, Director General, Europa Travel:
“Avem multe camere luate in garantie si flota proprie de autocare, ceea ce ne permite ca pe capetele de sezon sa oferim anumite pachete cu titlu de <promotie> la 1€ pentru sase zile de cazare, la care se adauga, evident, cheltuielile de transport. S-au vandut inca din primele zile ale targului toate cele 400 de locuri promotionale scoase pe aceasta oferta.“
Cristian Pandel, Presedinte, Christian Tour Grup:
“Sunt multumit ca toate cele 4 divizii ale grupului au avut vizibilitate la cel mai mare eveniment de turism din Romania in 2013. Isteria creata de produsul si ofertele noastre atat printre competitori, cat si printre turistii nostri, ne face sa intelegem ca si in Romania se pot derula campanii de marketing care sunt deja cunoscute si practicate in tarile din vest.
Ofertele cu discounturi speciale continua in perioada urmatoare pana la 31 martie, cand ia sfarsit primul prag mare de Early Booking.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii