COSMOTE România continuă campania Mesaje de iubire, aflată la cea de-a cincea ediţie
COSMOTE România continuă campania Mesaje de iubire, aflată la cea de-a cincea ediţieCOSMOTE România continuă, pentru al cincilea an consecutiv, campania Mesaje de iubire, prin intermediul căreia pune la dispoziţie organizaţiilor non-guvernamentale şi fundaţiilor care oferă sprijin şi asistenţă copiilor bolnavi şi defavorizaţi o sumă substanţială din veniturile obţinute din SMS-urile trimise în prima zi a Anului Nou. Fondurile strânse vor fi acordate ONG-urilor care vor fi selectate anul viitor, în urma unei serii de criterii transparente.
Pe parcursul anului 2012, organizaţiile susţinute de COSMOTE în cadrul acestui program şi-au continuat proiectele şi au utilizat fondurile acordate în beneficiul următoarelor cauze:
Consultanţii Asociaţiei Telefonul Copilului s-au întâlnit cu 28.141 copii din toată ţara, în cadrul a 4 proiecte şi i-au învăţat despre prevenirea traficului cu copii şi a abuzurilor asupra acestora, dar şi despre alte subiecte de interes, precum sportul, timpul liber, hobby-uri etc.
Asociaţia Little People a continuat programul de susţinere a celor 300 de copii suferind de cancer din secţiile de oncologie din Timişoara şi Iaşi. 35 de voluntari au implementat 600 de activităţi suport pentru copiii aflaţi în situaţii dificile.
Fundaţia Dezvoltarea Popoarelor sprijină 30 de copii din familii defavorizate pentru continuarea studiilor, prin implicarea acestora în diverse activităţi de after school.
Asociaţia Caritas Bucureşti a continuat activităţile din Centrul de Zi pentru copiii cu dizabilităţi, găzduind 22 de copii.
Fundaţia Hecuba a demarat programul "O şansă pentru o copilărie sănătoasă", susţinând copiii şi mamele care se confruntă cu situaţii dificile.
Asociaţia Autism Baia Mare a amenajat o cameră senzorială specială pentru tratarea a 50 de copii cu autism şi alte dizabilităţi.
Asociaţia Sfântul Stelian a demarat proiectul "Depăşind bariere", adresat unui număr de 120 de copii defavorizaţi, provenind din familii sărace, dar şi copii abandonaţi.
Asociaţia Renaître România a desfăşurat activităţi pentru 98 de copii defavorizaţi, găzduiţi în Centrul de Zi.
De la debutul programului Mesaje de iubire, în 2008, COSMOTE România a oferit, în primele 4 ediţii, 185.000 euro către organizaţii non-guvernamentale care se ocupă de copii defavorizaţi. Campania Mesaje de iubire va fi promovată online în perioada 26 decembrie 2012 - 1 ianuarie 2013.
În calitatea de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire - campanie de SMS-uri de Anul Nou", parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul intern de protecţie a mediului înconjurător „Green Office" şi multe altele.
***
COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 septembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp