Cupa Coca-Cola în Faza Regională - O lună până la marea finală
Cupa Coca-Cola în Faza Regională - O lună până la marea finalăBucureşti, 18 aprilie - În perioada 20 aprilie - 6 mai, vor avea loc meciurile din faza regională a Cupei Coca-Cola în oraşele Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Târgu-Mureş. Echipele calificate își vor disputa între 18 şi 20 mai, la Sala Polivalentă din Bucureşti, un loc la turneul final al Cupei Liceelor.
Peste 4500 de elevi din 425 de licee (un total de 428 de echipe) s-au înscris anul acesta la nivel naţional în Cupa Coca-Cola, peste 30 % din numărul total de elevi din România. În capitală s-a înregistrat cea mai mare rată de participare față de restul orașelor, cu 80 de licee înscrise din 120. Așadar, un procent de 70% dintre liceenii bucureșteni au manifestat interes față de competiție.
Din cele 345 de licee înscrise la nivel naţional, 21 îşi vor disputa un loc în finala la băieţi şi 6 la fete.
Aproximativ 4.000 de goluri au fost înscrise până în prezent, în peste 433 de meciuri disputate pe durata aproximativă a 400 de ore de joc.
Faza regională reuneşte în prezent cele 27 de echipe calificate în etapa pe oraş şi este delimitată în patru zone diferite: Regiunea de Est cu centrul la Iaşi, Regiunea de Sud cu centrul la Constanţa, Regiunea de Vest cu centrul la Timişoara şi Regiunea de Centru cu centrul la Târgu-Mureş.
În perioada 18-20 mai, echipele câștigătoare ale fazei regionale: 6 echipe de băieţi (4 din ţară şi 2 din Bucureşti) își vor disputa Cupa Coca-Cola 2012 la turneul final, organizat la Sala Polivalentă din Bucureşti.
Cupa Coca-Cola este cea mai mare competiţie de fotbal în sală din România la nivel de liceu care încurajează tinerii să adopte un stil de viaţă activ, atât la şcoală, cât şi în timpul liber. Prin participarea la acest proiect, Sistemul Coca-Cola din România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.
„Suntem extrem de impresionați de interesul deosebit manifestat de către tinerii liceeni față de Cupa Coca-Cola. Numărul mare de elevi și licee implicate, dar și calitatea meciurilor disputate ne motivează să continuăm această inițativă, să încurajăm tinerii să facă mișcare în mod constant, atât acasă cât și la școală" declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - România & Moldova.
Mai multe detalii despre rezultatele şi statisticile Cupei sunt disponibile pe www.coke-fotbal.ro şi www.cupaliceelor.gsp.ro.
În faza regională s-au calificat 27 de echipe, 21 la băieţi şi 6 la fete.
La băieţi, câştigătoarele celor 4 grupe vor da piept cu cele 2 echipe din Bucureşti, iar la fete se califică pentru turneul final câştigătoarele celor 2 grupe de la Iaşi şi Tg. Mureş pentru a se înfrunta cu cele 2 echipe calificate în Bucureşti.
Regiunea de Est - centrul la Iaşi, Sala Sporturilor
Grupa Băieţi
Anghel Saligny, Iaşi
Gh. Vrânceanu, Bacău
Gr. Şcolar "Regina Maria", Botoşani
N. Bălcescu, Brăila
Transporturi Căi Ferate, Galaţi
Grupa Fete
M. Eminescu, Iaşi
Gr. Antipa, Bacău
B. Janos, Harghita
Regiunea de Sud - centrul la Constanţa, Sala Sporturilor
Grupa Băieţi
D. Cantemir, Constanţa
Gr. Şc- 1 Mai, Ploieşti
I.Barbu, Piteşti
CT Transporturi, Buzău
T. Demetrescu, Craiova
Regiunea de Vest - centrul la Timişoara, Sala Sporturilor
Grupa Băieţi
Ped. Tichindeal, Arad
A.Saligny, Baia Mare
Ion I.C. Brătianu, Satu Mare
L. Blaga, Oradea
T. Auto, Timişoara
Regiunea de Centru - centrul la Târgu-Mureş, Sala Sporturilor
Grupa Băieţi
M. Eliade, Tg. Mureş
LPS, Cluj
A.Bîrseanu, Braşov
O. Ghibu, Sibiu
M. Basarab, Rm. Vîlcea
DP Marţian, Alba Iulia
Grupa Fete
Ec. Transilvania, Tg. Mureş
O. Ghibu, Sibiu
A.Vlaicu, Cluj
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc.
Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi. Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator, conservarea resurselor si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp