Google anunţă cea de a doua fază a Online Marketing Academy
Google anunţă cea de a doua fază a Online Marketing Academy
07 Mar, 2013 18:46
ZIUA de Constanta
929
Marime text
Bucureşti, 7 martie - La sfârșitul lunii martie va începe cea de-a doua sesiune a programului pilot „Online Marketing Academy” , organizat de Google în colaborare cu agenții partenere și universități românești de top din domeniul economic, tehnic și de comunicare. Programul are ca obiectiv dezvoltarea și sprijinirea viitorilor specialiști în domeniul online.
Prima fază a programului Online Marketing Academy s-a derulat în toamna anului trecut în 4 orașe, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și București, și a cuprins cursuri de noțiuni de bază în online marketing. În total au fost susţinute peste 150 de ore de curs pentru peste 1500 de studenţi.
Obiectivul final al programului este ca participanții să obțină certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe poziții de „account manager” sau “online marketing specialist” în agenții de marketing sau „online marketing managers” în companii de top.
„Cu aproximativ 100 de mii de companii prezente online, România are un potențial important de dezvoltare. Există mult loc de creștere în zona de online, în condițiile în care un număr nu foarte mare din aceste companii folosesc servicii de promovare online, iar cunoștințele în acest domeniu sunt încă destul de restrânse. Prin acest program, ne-am propus să pregătim și certificăm un număr semnificativ de persoane, iar apoi le sprijinim să își găsească un loc de muncă în agențiile de online”, a declarat Rareș Rusu, Marketing Manager, Google România.
Ce urmează
Dacă în prima parte au fost vizate noțiunile de bază, a doua sesiune a programului Online Marketing Academy va cuprinde 10 cursuri de tehnici avansate de online marketing, pe teme precum: cum să foloseşti AdWords pentru promovarea afacerilor online și atragerea de noi clienți, cum funcționează agențiile de marketing, mobile advertising, Advanced Search & Display. Cursurile se vor desfășura pe durata a 3 luni și se vor finaliza cu examenele de obținere a certificărilor GQI, care vor avea loc în iunie. Certificarea reprezintă cea mai cunoscută emblemă din domeniul publicității online, care o pot folosi fie pentru a se angaja în agențiile de advertising online din țară sau străinătate, fie în deschiderea propriei agenții.
La cursurile din sesiunea a doua pot participa doar studenții înscriși deja în program din universitățile selecționate:
• ASE București
• Universitatea București
• ULB Sibiu
• UBB Cluj Napoca
• UVT Timișoara
Programul pilot se va extinde in 2014 pentru a cuprinde un număr mai mare de universități din mai multe orașe.
Prima fază a programului Online Marketing Academy s-a derulat în toamna anului trecut în 4 orașe, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și București, și a cuprins cursuri de noțiuni de bază în online marketing. În total au fost susţinute peste 150 de ore de curs pentru peste 1500 de studenţi.
Obiectivul final al programului este ca participanții să obțină certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe poziții de „account manager” sau “online marketing specialist” în agenții de marketing sau „online marketing managers” în companii de top.
„Cu aproximativ 100 de mii de companii prezente online, România are un potențial important de dezvoltare. Există mult loc de creștere în zona de online, în condițiile în care un număr nu foarte mare din aceste companii folosesc servicii de promovare online, iar cunoștințele în acest domeniu sunt încă destul de restrânse. Prin acest program, ne-am propus să pregătim și certificăm un număr semnificativ de persoane, iar apoi le sprijinim să își găsească un loc de muncă în agențiile de online”, a declarat Rareș Rusu, Marketing Manager, Google România.
Ce urmează
Dacă în prima parte au fost vizate noțiunile de bază, a doua sesiune a programului Online Marketing Academy va cuprinde 10 cursuri de tehnici avansate de online marketing, pe teme precum: cum să foloseşti AdWords pentru promovarea afacerilor online și atragerea de noi clienți, cum funcționează agențiile de marketing, mobile advertising, Advanced Search & Display. Cursurile se vor desfășura pe durata a 3 luni și se vor finaliza cu examenele de obținere a certificărilor GQI, care vor avea loc în iunie. Certificarea reprezintă cea mai cunoscută emblemă din domeniul publicității online, care o pot folosi fie pentru a se angaja în agențiile de advertising online din țară sau străinătate, fie în deschiderea propriei agenții.
La cursurile din sesiunea a doua pot participa doar studenții înscriși deja în program din universitățile selecționate:
• ASE București
• Universitatea București
• ULB Sibiu
• UBB Cluj Napoca
• UVT Timișoara
Programul pilot se va extinde in 2014 pentru a cuprinde un număr mai mare de universități din mai multe orașe.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii