Gorenje şi Panasonic stabilesc o alianţă strategică Asociere strategică pe termen lung care să valorifice avantajele comune şi punctele forte
Gorenje şi Panasonic stabilesc o alianţă strategică: Asociere strategică pe termen lung care să valorifice
08 Jul, 2013 15:05
ZIUA de Constanta
1351
Marime text
Bucureşti, 5 iulie 2013 – Gorenje Group şi Panasonic Corporation au anunţat crearea unei alianţe strategice pe termen lung care va îmbina punctele forte şi aptitudinile celor două companii, contribuind la profitabilitatea ambilor parteneri şi îmbunătăţind competitivitatea acestora în Europa, spre beneficiul consumatorilor.
Alinţa strategică între Gorenje şi Panasonic va fi structurată în jurul a doi piloni: un departament de cercetare şi dezvoltare comun şi folosirea aceloraşi platforme de producţie pentru categorii de produse selectate (maşini de spălat, frigidere şi cuptoare incorporabile); reţeaua de vânzări şi know-how-ul de marketing pentru distribuţia în Europa.
În plus, alianţa va crea de asemenea o fundaţie flexibilă ce va permite ambelor companii să stabilească şi alte zone de cooperare.
Pentru a demonstra încrederea în reuşita acestei alianţe şi a angajamentului pe termen lung a relaţiei de business, Panasonic va investi 10 milioane de euro şi va achiziţiona o minoritate de acţiuni în Gorenje; permiţând astfel acţionarilor să beneficieze de această alianţă, în plus Gorenje va creşte capitalul şi va efectua o dublă listare.
Alianţa strategică va permite ambelor părţi să-şi deservească mai bine clienţii prin crearea sinergiilor care vor susţine punctele forte şi avantajele competitive pentru fiecare companie.
Dl. Franjo Bobinac, Preşedinte şi CEO Gorenje a declarat: “Crearea unei alianţe cu o corporaţie având o asemenea reputaţie ca Panasonic reprezintă pentru Gorenje un prag istoric şi un pas important în aplicarea politicilor noastre strategice. Panasonic este un lider global cu o tradiţie de peste 100 de ani şi cu un angajament puternic de a investi în inovaţii eco. Gorenje, angajată în continuare viziunii pe termen lung de a rămâne independentă, are o cunoaştere amănunţită a pieţei europene şi a consumatorilor săi cu focus pe design, inovaţie şi calitate. Sinergiile în design, producţie şi vânzări vor aduce beneficii ambelor companii dar şi consumatorilor finali şi altor susţinători. Parteneriatul va rezulta într-o serie de oportunităţi pentru ambele corporaţii şi va deschide cu siguranţă unele noi în viitor. De abia aşteptăm să cooperăm cu Panasonic”.
Dl. Laurent Abadie, Preşedinte şi CEO Panasonic Europe a declarat: “Angajamentul Gorenje de a dezvolta produse inovatoare şi superioare calitativ fac din companie un partener ideal pentru Panasonic. De abia aşteptăm să lucrăm împreună să construim o platformă de creştere solidă şi pe termen lung care va conduce ambele organizaţii spre noi reuşite în cadrul pieţei de produse electrocasnice din Europa. Prin combinarea produselor complementare şi tehnologiilor de fabricaţie, a canalelor de vânzare şi expertiza de marketing, aşteptăm cu nerăbdare să oferim în următorii ani consumatorilor din Europa, inclusiv din Rusia, produse avansate tehnologic, inteligente şi resposabile eco”.
Gorenje şi Panasonic vor implementa alianţa comună în zonele de cercetare şi dezvoltare, producţie şi vânzări cu focus în prima fază pe dezvoltarea în comun a noilor maşini de spălat ce vor fi distribuite în pieţele din UE, producţia noilor frigidere Panasonic ce vor fi distribuite în pieţele din UE, Rusia şi alte pieţe CIS şi distribuţia în comun a unor potenţiale produse electrocasnice de bucătărie Panasonic şi producţia cuptoarelor Gorenje.
# # #
Despre Gorenje
Grupul Gorenje este unul dintre marii producători de produse electrocasnice ai Europei, oferind produse cu un design superior şi perfecte din punct de vedere tehnologic ce simplifică viaţa utilizatorilor din 90 de ţări din lume. Portofoliul de produse sub brandurile Gorenje, Gorenje+, Atag, Asko, Pelgrim, Mora, Upo, Etna şi Körting a fost creat în jurul ofertei de amenajare a bucătăriei şi altor produse de casă ca încălzitoarele de apă şi pompele de căldură. În plus, operaţiunile grupului includ servicii ecologice, producţia de echipamente şi inginerie. Grupul a generat 92% din venituri în Europa, pieţele cheie fiind Germania, Rusia, Benelux, Ucraina, Scandinavia şi Sud-Estul Europei. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.gorenjegroup.com.
Despre Panasonic
Panasonic Corporation este unul dintre liderii mondiali în domeniul dezvoltării şi producţiei de electronice şi soluţii pentru consumatori în domeniul aplicaţiilor casnice, noncasnice, mobile şi personale. Încă de la fondare în 1918, compania s-a dezvoltat global şi operează peste 500 de companii la nivel mondial, înregistrând pentru anul încheiat la 31 martie 2012, 7.85 trilioane de yeni (72 miliade de €). Compania face eforturi pentru a crea o viaţă mai bună, într-o lume mai bună consumatorilor săi, fiind angajată în a urma noi valori inovatoare în toate diviziile. Pentru mai multe informaţii despre Panasonic vizitaţi pagina www.panasonic.net.
Alinţa strategică între Gorenje şi Panasonic va fi structurată în jurul a doi piloni: un departament de cercetare şi dezvoltare comun şi folosirea aceloraşi platforme de producţie pentru categorii de produse selectate (maşini de spălat, frigidere şi cuptoare incorporabile); reţeaua de vânzări şi know-how-ul de marketing pentru distribuţia în Europa.
În plus, alianţa va crea de asemenea o fundaţie flexibilă ce va permite ambelor companii să stabilească şi alte zone de cooperare.
Pentru a demonstra încrederea în reuşita acestei alianţe şi a angajamentului pe termen lung a relaţiei de business, Panasonic va investi 10 milioane de euro şi va achiziţiona o minoritate de acţiuni în Gorenje; permiţând astfel acţionarilor să beneficieze de această alianţă, în plus Gorenje va creşte capitalul şi va efectua o dublă listare.
Alianţa strategică va permite ambelor părţi să-şi deservească mai bine clienţii prin crearea sinergiilor care vor susţine punctele forte şi avantajele competitive pentru fiecare companie.
Dl. Franjo Bobinac, Preşedinte şi CEO Gorenje a declarat: “Crearea unei alianţe cu o corporaţie având o asemenea reputaţie ca Panasonic reprezintă pentru Gorenje un prag istoric şi un pas important în aplicarea politicilor noastre strategice. Panasonic este un lider global cu o tradiţie de peste 100 de ani şi cu un angajament puternic de a investi în inovaţii eco. Gorenje, angajată în continuare viziunii pe termen lung de a rămâne independentă, are o cunoaştere amănunţită a pieţei europene şi a consumatorilor săi cu focus pe design, inovaţie şi calitate. Sinergiile în design, producţie şi vânzări vor aduce beneficii ambelor companii dar şi consumatorilor finali şi altor susţinători. Parteneriatul va rezulta într-o serie de oportunităţi pentru ambele corporaţii şi va deschide cu siguranţă unele noi în viitor. De abia aşteptăm să cooperăm cu Panasonic”.
Dl. Laurent Abadie, Preşedinte şi CEO Panasonic Europe a declarat: “Angajamentul Gorenje de a dezvolta produse inovatoare şi superioare calitativ fac din companie un partener ideal pentru Panasonic. De abia aşteptăm să lucrăm împreună să construim o platformă de creştere solidă şi pe termen lung care va conduce ambele organizaţii spre noi reuşite în cadrul pieţei de produse electrocasnice din Europa. Prin combinarea produselor complementare şi tehnologiilor de fabricaţie, a canalelor de vânzare şi expertiza de marketing, aşteptăm cu nerăbdare să oferim în următorii ani consumatorilor din Europa, inclusiv din Rusia, produse avansate tehnologic, inteligente şi resposabile eco”.
Gorenje şi Panasonic vor implementa alianţa comună în zonele de cercetare şi dezvoltare, producţie şi vânzări cu focus în prima fază pe dezvoltarea în comun a noilor maşini de spălat ce vor fi distribuite în pieţele din UE, producţia noilor frigidere Panasonic ce vor fi distribuite în pieţele din UE, Rusia şi alte pieţe CIS şi distribuţia în comun a unor potenţiale produse electrocasnice de bucătărie Panasonic şi producţia cuptoarelor Gorenje.
# # #
Despre Gorenje
Grupul Gorenje este unul dintre marii producători de produse electrocasnice ai Europei, oferind produse cu un design superior şi perfecte din punct de vedere tehnologic ce simplifică viaţa utilizatorilor din 90 de ţări din lume. Portofoliul de produse sub brandurile Gorenje, Gorenje+, Atag, Asko, Pelgrim, Mora, Upo, Etna şi Körting a fost creat în jurul ofertei de amenajare a bucătăriei şi altor produse de casă ca încălzitoarele de apă şi pompele de căldură. În plus, operaţiunile grupului includ servicii ecologice, producţia de echipamente şi inginerie. Grupul a generat 92% din venituri în Europa, pieţele cheie fiind Germania, Rusia, Benelux, Ucraina, Scandinavia şi Sud-Estul Europei. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.gorenjegroup.com.
Despre Panasonic
Panasonic Corporation este unul dintre liderii mondiali în domeniul dezvoltării şi producţiei de electronice şi soluţii pentru consumatori în domeniul aplicaţiilor casnice, noncasnice, mobile şi personale. Încă de la fondare în 1918, compania s-a dezvoltat global şi operează peste 500 de companii la nivel mondial, înregistrând pentru anul încheiat la 31 martie 2012, 7.85 trilioane de yeni (72 miliade de €). Compania face eforturi pentru a crea o viaţă mai bună, într-o lume mai bună consumatorilor săi, fiind angajată în a urma noi valori inovatoare în toate diviziile. Pentru mai multe informaţii despre Panasonic vizitaţi pagina www.panasonic.net.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii