Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:46 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

HEINEKEN lansează programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”, ediţia 2013

ro

16 May, 2013 18:54 946 Marime text
Constanţa, 16 mai 2013 – HEINEKEN lansează programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”, ediţia 2013 în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţilor locale din oraşul Constanţa.

Programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi” este adresat tuturor organizaţiilor non-guvernamentale precum şi instituţiilor publice din oraşul Constanţa şi are la bază un concurs de proiecte. Aplicaţiile vor trebui să îndeplinească o serie de criterii de eligibilitate şi pot fi implementate în domenii precum social, mediu, cultură, turism, sănătate, etc.  La fel ca şi anul trecut, şi în 2013 programul „HEINEKEN pentru Comunităţi” se desfăşoară în cele patru oraşe de pe teritoriul României în care HEINEKEN este prezentă cu fabrici: Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.

Organizaţiile non-guvernamentale şi institutiile publice interesate de programulul “HEINEKEN pentru Comunităţi” pot afla toate informaţiile necesare înscrierii în concurs şi întocmirii cererii de finanţare prin intermediul website-ului dedicat – www.heineken–pentru-comunitati.ro. Cererile de finanţare vor fi completate online, în limba română, în perioada 17 mai – 17 iunie 2013, iar jurizarea se va face în intervalul 18 iunie – 26 iunie 2013. Proiectele câştigătoare vor fi anunţate pe data de 27 iunie 2013. În plus, se vor menţine şi în acest an noutăţile aduse în 2012, printre care se numără faptul că aplicanţii pot depune una sau mai multe candidaturi, iar proiectele pot fi implementate atât în oraşul Constanţa cât şi pe o rază de 15 kilometri în jurul acestuia.

Programul “HEINEKEN pentru Comunităţi” face parte din Agenda de Sustenabilitate a companiei HEINEKEN, “Brewing a Better Future”. Abordarea companiei asupra sustenabilităţii este caracterizată printr-o viziune integrată, care acoperă toate ariile de activitate ale companiei şi o ajută să îşi desfăşoare activitatea în România pe termen lung, în mod eficient şi responsabil. Una dintre ariile importante ale Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future” este susţinerea comunităţilor locale în care compania îşi desfăşoară activitatea, prin investiţia în programe relevante pentru aceste comunităţi. 

„Comunităţile locale din care face parte şi în care îşi desfăşoară activitatea reprezintă o prioritate pentru HEINEKEN. Prin programul de responsabilitate socială HEINEKEN pentru Comunităţi ne-am propus să sprijinim comunităţile locale în care HEINEKEN este prezentă cu fabrici, implicându-ne activ şi responsabil în acestea. Analiza rezultatelor obţinute în 2011 şi 2012, interesul tot mai mare al acestui program în rândul aplicanţilor  şi impactul tot mai puternic al acestuia în comunitate ne-au determinat să continuăm şi în 2013 HEINEKEN pentru Comunităţi în cele patru oraşe unde avem fabrici”, declară Adrian Babu, directorul fabricii de bere HEINEKEN din Constanţa.

În urma concursului, un juriu independent de finanţatorul programului şi de Asociaţia CSR Nest, format din evaluatori externi cu experienţă în domeniul social şi care au fost anterior implicaţi în proiecte de responsabilitate socială, va desemna două proiecte câştigătoare pentru oraşul Constanţa. Câştigătorii  vor primi o finanţare în valoare de 50.000 RON fiecare, suma fiind destinată implementării programului conform calendarului stabilit de finanţator.

“În ideea de a dezvolta permanent programul de responsabilitate socială HEINEKEN pentru Comunităţi, anul acesta am identificat câteva priorităţi anuale pe care aplicanţii trebuie să le ia în calcul şi care se pot regăsi parţial sau total în proiectele depuse. Acestea se referă la promovarea voluntariatului şi a responsabilităţii sociale, acordarea unei atenţii sporite protecţiei mediului înconjurător şi contribuirea la dezvoltarea socială, economică, culturală sau de mediu a comunităţilor locale. De asemenea,  proiectele trebuie să permită implicarea, pe bază de voluntariat, a angajaţilor HEINEKEN în activităţile propuse ”,  declară Sergiu Sebesi, Preşedintele Asociaţiei CSR Nest.

Rolul Asociaţiei CSR Nest în programul HEINEKEN pentru Comunităţi este acela de a susţine programul prin dezvoltarea, evaluarea, implementarea şi monitorizarea acestuia. Experienţa de peste şapte ani a echipei CSR Nest în dezvoltarea de programe de CSR pe piaţa locală, la care se adaugă încă opt ani de implicare activă în domeniul social la nivel internaţional, contribuie la derularea eficientă a programului HEINEKEN pentru Comunităţi.


Pentru mai multe detalii legate de finanţare, aplicanţii din oraşul Constanţa pot contacta echipa HEINEKEN pentru Comunităţi la adresa de email: constanta@heineken-pentru-comunitati.ro.


Contact:
Anca Baniţă, Internal Communication Specialist Corporate Relations Heineken România, 0737.717.782 sau a.banita@heineken.ro
Sergiu Sebesi, Preşedinte Asociaţia CSR Nest, 0723.664.074 sau sergiu.sebesi@csrnest.ro



###

Despre HEINEKEN:
HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere din România: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Ciuc Radler, Golden Brau, Golden Brau Fara Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser (import), Schlossgold (import), Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN detine patru fabrici pe teritoriul României în: Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are 1.200 angajaţi. Mai multe detalii despre companie găsiţi la www. heinekenromania.ro.

Despre organizaţia “CSR Nest”:
CSR Nest este o organizaţie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de naţionalitate sau filosofice, supusă legislaţiei române în vigoare, înfiinţată în anul 2010. Misiunea Asociaţiei este aceea de a oferi soluţii şi servicii atât sectorului neguvernamental cât şi celui corporatist prin promovarea responsabilităţii sociale în rândul societăţii civile şi al companiilor. De asemenea, asociaţia îşi mai propune să contribuie la progresul social şi cultural, educaţional şi turistic al României. Mai multe detalii despre Asociaţia CSR Nest găsiţi la www.csrnest.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii