ICERTIAS Românii apreciază cel mai mult mărcile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea
ICERTIAS: Românii apreciază cel mai mult mărcile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea
12 Jun, 2013 11:45
ZIUA de Constanta
2867
Marime text
Studiul ICERTIAS - Best Buy Award - România 2013/2014: Potrivit primului studiu de cercetare „Best Buy Award” realizat în România, brandurile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea sunt cele mai apreciate din punct de vedere al raportului calitate-preț.
Zurich, Bucureşti, 12 iunie 2013: Pentru români, brandurile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-preţ (cea mai bună valoare) de pe piaţa românească.
Acestea sunt rezultatele primului studiu de cercetare Best Buy Award din România efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS. Organizaţia măsoară gradul de experimentare şi satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ al produselor şi serviciilor comercializate. Studiul a fost realizat în aprilie 2013.
Ca parte a studiului de cercetare Best Buy Award, respondenţii au fost întrebaţi care consideră că este cel mai bun raport calitate-preţ conform experienţei lor personale, pentru o categorie de produse sau servicii pe piaţa românească.
Studiul a cuprins 56 de categorii economice diferite, cum ar fi: vânzare cu amănuntul, alimentaţie, încălţăminte, îmbrăcăminte, cosmetice, electrocasnice, telecomunicaţii, finanţe şi altele.
Întrebările studiului Best Buy Award au fost deschise, în sensul că persoanelor interogate nu li s-a oferit în prealabil o listă de răspunsuri posibile. Respondenții au putut numi în mod liber furnizori de produse şi servicii, care, conform experienţei lor, au cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă.
Invitați să menționeze „numele ciocolatei care, conform opiniei şi experienţei dumneavoastră personale, oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piaţa românească”, majoritatea celor chestionați au răspuns „Milka”.
La categoria „cremă de faţă“, locul întâi (cel mai mare număr de voturi dintre consumatorii români) a fost câştigat de Nivea, în timp ce, la categoria încălţăminte sport, poziţia numărul unu a fost ocupată de Adidas.
Câștigătorii celorlalte categorii sunt Nokia (telefoane mobile), Dacia (automobile), Acer (computere portabile), Arctic (aparate de uz casnic), Rama (margarină), Maggi (supe instant „la plic”), Danone (probiotice), Jacobs (cafea instant), Head&Shoulders (şampon de păr), Ariel (detergent de rufe) etc.
Important de menționat este că studiul Best Buy Award nu măsoară capitalul brandului sau cota de piaţă. Pentru a măsura raportul calitate-preţ al bunurilor şi serviciilor de pe piaţă, au fost luate în considerare exclusiv experienţa, opinia, satisfacţia şi percepţia consumatorilor
Metodologie şi eşantionare
Studiul de cercetare Best Buy Award - România - 2013/2014 a fost condus de organizaţia elveţiană ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare GmbH, pe un eşantion de 1.200 de persoane, cetăţeni români - numai utilizatori Internet - cu vârsta de peste 15 ani. Sondajul a fost realizat pe baza unui chestionar web, în perioada 15-28 aprilie 2013, care a urmat metoda CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
***
Despre proiectul Best Buy Award
Astăzi, mai mult ca niciodată, cumpărătorii sunt foarte atenți la modul în care își cheltuiesc banii. Înainte de a lua o decizie, consumatorii de azi compară preţul şi calitatea fiecărui produs pe care doresc să-l cumpere. Raportul dintre un preţ bun şi cea mai bună calitate posibilă (Best Buy) este mai important acum decât oricând pentru consumatorul european obișnuit.
Best Buy Award este un proiect al organizaţiei elveţiene ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare GmbH, cu sediul în Zurich, Elveţia.
Misiunea principală a studiului Best Buy Award este aceea de a obţine o perspectivă cât mai exactă a experienţei şi a percepţiei utilizatorului asupra produselor şi serviciilor care le oferă cel mai bun raport calitate-preţ (aşa numita cea mai bună cumpărătură).
Scopul proiectului „Best Buy Award“ şi a certificatului aferent este simplificarea căutării celor mai bune produse şi servicii, la cel mai bun preţ. Acesta este destinat cumpărătorilor de pe piaţa locală şi internaţională.
Studiul Best Buy Award este condus conform prevederilor „Codex-ului internaţional pentru implementarea cercetărilor sociale şi de piaţă” adoptat de către Camera Internaţională de Comerţ (ICC) şi de Societatea Europeană de Cercetare a Opiniei şi a Pieţei (ESOMAR).
Despre ICERTIAS
ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare este o organizaţie privată, independentă politic, cu sediul în Zurich, Elveţia. ICERTIAS stimulează metode inovatoare de testare de piață și de cercetare la nivel local și internațional. Organizația este axată în principal pe recunoaşterea şi promovarea la nivel mondial a calității şi valorii produselor. ICERTIAS încurajează, de asemenea, armonizarea la nivel internațional a noilor metode de testare cu cele actuale, cercetarea şi certificarea organizaţiilor şi promovează dezvoltarea colaborării în ceea ce priveşte testarea, cercetarea şi instrumentele de certificare, dincolo de frontierele naţionale. Operând din perspectiva consumatorului, ICERTIAS educă organizaţiile locale pentru a promova produse şi servicii testate pentru a îndeplini standardele de înaltă calitate, a oferi o valoare mai bună şi pentru a extinde această calitate pe pieţele locale şi internaţionale. Pe plan internaţional, ICERTIAS este acum cel mai bine cunoscută pentru sistemele de cercetare şi certificare BestBuy Award (www.bestbuyaward.org) şi QUDAL – Medalia calităţii (www.qudal.com).
Zurich, Bucureşti, 12 iunie 2013: Pentru români, brandurile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-preţ (cea mai bună valoare) de pe piaţa românească.
Acestea sunt rezultatele primului studiu de cercetare Best Buy Award din România efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS. Organizaţia măsoară gradul de experimentare şi satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ al produselor şi serviciilor comercializate. Studiul a fost realizat în aprilie 2013.
Ca parte a studiului de cercetare Best Buy Award, respondenţii au fost întrebaţi care consideră că este cel mai bun raport calitate-preţ conform experienţei lor personale, pentru o categorie de produse sau servicii pe piaţa românească.
Studiul a cuprins 56 de categorii economice diferite, cum ar fi: vânzare cu amănuntul, alimentaţie, încălţăminte, îmbrăcăminte, cosmetice, electrocasnice, telecomunicaţii, finanţe şi altele.
Întrebările studiului Best Buy Award au fost deschise, în sensul că persoanelor interogate nu li s-a oferit în prealabil o listă de răspunsuri posibile. Respondenții au putut numi în mod liber furnizori de produse şi servicii, care, conform experienţei lor, au cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă.
Invitați să menționeze „numele ciocolatei care, conform opiniei şi experienţei dumneavoastră personale, oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piaţa românească”, majoritatea celor chestionați au răspuns „Milka”.
La categoria „cremă de faţă“, locul întâi (cel mai mare număr de voturi dintre consumatorii români) a fost câştigat de Nivea, în timp ce, la categoria încălţăminte sport, poziţia numărul unu a fost ocupată de Adidas.
Câștigătorii celorlalte categorii sunt Nokia (telefoane mobile), Dacia (automobile), Acer (computere portabile), Arctic (aparate de uz casnic), Rama (margarină), Maggi (supe instant „la plic”), Danone (probiotice), Jacobs (cafea instant), Head&Shoulders (şampon de păr), Ariel (detergent de rufe) etc.
Important de menționat este că studiul Best Buy Award nu măsoară capitalul brandului sau cota de piaţă. Pentru a măsura raportul calitate-preţ al bunurilor şi serviciilor de pe piaţă, au fost luate în considerare exclusiv experienţa, opinia, satisfacţia şi percepţia consumatorilor
Metodologie şi eşantionare
Studiul de cercetare Best Buy Award - România - 2013/2014 a fost condus de organizaţia elveţiană ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare GmbH, pe un eşantion de 1.200 de persoane, cetăţeni români - numai utilizatori Internet - cu vârsta de peste 15 ani. Sondajul a fost realizat pe baza unui chestionar web, în perioada 15-28 aprilie 2013, care a urmat metoda CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
***
Despre proiectul Best Buy Award
Astăzi, mai mult ca niciodată, cumpărătorii sunt foarte atenți la modul în care își cheltuiesc banii. Înainte de a lua o decizie, consumatorii de azi compară preţul şi calitatea fiecărui produs pe care doresc să-l cumpere. Raportul dintre un preţ bun şi cea mai bună calitate posibilă (Best Buy) este mai important acum decât oricând pentru consumatorul european obișnuit.
Best Buy Award este un proiect al organizaţiei elveţiene ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare GmbH, cu sediul în Zurich, Elveţia.
Misiunea principală a studiului Best Buy Award este aceea de a obţine o perspectivă cât mai exactă a experienţei şi a percepţiei utilizatorului asupra produselor şi serviciilor care le oferă cel mai bun raport calitate-preţ (aşa numita cea mai bună cumpărătură).
Scopul proiectului „Best Buy Award“ şi a certificatului aferent este simplificarea căutării celor mai bune produse şi servicii, la cel mai bun preţ. Acesta este destinat cumpărătorilor de pe piaţa locală şi internaţională.
Studiul Best Buy Award este condus conform prevederilor „Codex-ului internaţional pentru implementarea cercetărilor sociale şi de piaţă” adoptat de către Camera Internaţională de Comerţ (ICC) şi de Societatea Europeană de Cercetare a Opiniei şi a Pieţei (ESOMAR).
Despre ICERTIAS
ICERTIAS - Asociaţia Internaţională de Certificare este o organizaţie privată, independentă politic, cu sediul în Zurich, Elveţia. ICERTIAS stimulează metode inovatoare de testare de piață și de cercetare la nivel local și internațional. Organizația este axată în principal pe recunoaşterea şi promovarea la nivel mondial a calității şi valorii produselor. ICERTIAS încurajează, de asemenea, armonizarea la nivel internațional a noilor metode de testare cu cele actuale, cercetarea şi certificarea organizaţiilor şi promovează dezvoltarea colaborării în ceea ce priveşte testarea, cercetarea şi instrumentele de certificare, dincolo de frontierele naţionale. Operând din perspectiva consumatorului, ICERTIAS educă organizaţiile locale pentru a promova produse şi servicii testate pentru a îndeplini standardele de înaltă calitate, a oferi o valoare mai bună şi pentru a extinde această calitate pe pieţele locale şi internaţionale. Pe plan internaţional, ICERTIAS este acum cel mai bine cunoscută pentru sistemele de cercetare şi certificare BestBuy Award (www.bestbuyaward.org) şi QUDAL – Medalia calităţii (www.qudal.com).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii