Întâmplări domestice cu Paula Seling. În avanpremieră la „Domestic”
Întâmplări domestice cu Paula Seling. În avanpremieră la „Domestic”
05 Mar, 2013 22:06
ZIUA de Constanta
1129
Marime text
Până pe 22 martie 2013, când spectatorii se vor delecta cu lumea pitorească din filmul „Domestic”, o serie de vedete din România povestesc întâmplări „domestice” amuzante, inedite sau de-a dreptul dramatice ai căror protagoniști sunt iepuri, câini, pisici, găini și alte animale de casă pe care spectatorii le vor regăsi și în comedia scrisă și regizată de Adrian Sitaru.
Seria de povești domestice debutează cu o amintire simpatică a cântăreței Paula Seling, care a încercat să-și ușureze munca la țară, în copilărie, și să nu aducă „iarba la iepuri, ci iepurii la iarbă”, spre paguba bunicului ei. Filmulețul poate fi vizionat la acest link: http://www.youtube.com/watch?v=Dgcomj2ZzjQ
În „Domestic”, un iepure își face debutul pe ecran, însă sfârșitul lui în film nu e tocmai fericit, pentru că dragostea și cruzimea se împletesc de minune, la adăpostul bunelor intenții părintești. O mostră, în trailerul filmului: http://www.youtube.com/watch?v=sog9bvuYZHI&feature=youtu.be.
Echipa filmului așteaptă poveștile „domestice” ale spectatorilor pe adresa office@4prooffilm.ro. Cele mai simpatice dintre ele vor fi răsplătite cu invitații la film și alte premii.
Al treilea lungmetraj al lui Adrian Sitaru este o comedie despre „oameni care mănâncă animalele pe care le iubesc şi animalele care iubesc oamenii necondiţionat”. Protagoniști sunt câțiva vecini de bloc și câțiva simpatici locatari necuvântători: un iepure, o găină, o pisică, un câine şi un porumbel. Din distribuție fac parte Adrian Titieni și fiica sa, Ariadna Titieni (12 ani), Gheorghe Ifrim, Clara Vodă, Ioana Flora, Sergiu Costache și Dan Hurduc (9 ani).
Adrian Sitaru a mai regizat lungmetrajele „Pescuit sportiv” (2008) şi „Din dragoste cu cele mai bune intenţii” (2011), ambele premiate în numeroase festivaluri, precum și câteva dintre cele mai premiate scurtmetraje românești: „Valuri” (2007), „Lord” (2009), „Colivia” (2009), „Chefu’” (2012).
Campania de promovare a filmului este realizată de către Graffiti BBDO, zona digitală fiind asigurată de Kaleidoscope Proximity, ambele parte a BBDO Group România.
Filmul este o producţie 4 Proof Film, în coproducţie cu Unafilm, Germania, susținută de Centrul Național al Cinematografiei și realizată cu finanțare din partea Medienboard Berlin-Brandenburg Germania, Eurimages, TVR și HBO România.
Parteneri: Primăria Municipiului București, ArCub, RATB, Graffiti BBDO, Kaleidoscope Proximity, Peneș-Galli Gallo, La Provincia, Vier Pfoten, Ringstar.
Parteneri media: Kiss FM, Prima TV, Magic FM, Adevărul, Dilema Veche, Gazeta Sporturilor, 24 FUN, Top Gear, Good Food, Cocor Media Channel, Transfer.ro, Ziare.com, Cinemagia.ro, Hotnews.ro, Port.ro, CinemaRX.ro, Cinefan.ro, Oradestiri.ro, Urban.ro, Eva.ro, Studentie.ro, Cărturești, Filmreporter.ro, Liternet.ro, BeWhere, Ziarul de Iași, Iasifun.ro, Tion.ro, Agenda, Ziua de Cluj, Ziua de Constanța.
Noutăţi, fotografii și filmulețe inedite puteţi găsi pe pagina de Facebook a filmului: http://www.facebook.com/Domestic.TheMovie
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii