Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:29 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Kraft Foods lansează în România biscuiţii săraţi TUC

ro

26 Aug, 2010 15:43 3346 Marime text
tuc_original.jpgBucurești, 26 august 2010 - Kraft Foods lansează în România una dintre mărcile importante din portofoliul său internaţional, biscuiţii săraţi TUC, sub sloganul "Mereu gustos, mereu la'ndemână".

Biscuiţii săraţi TUC se diferenţiază de snaks-urile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale (72%), printr-un aport redus de grăsimi datorat procesului de coacere, şi nu prăjire, prin care sunt obţinuţi.

tuc_cheese.jpg"Biscuiţii TUC reprezintă o gustare ideală pentru a-ţi potoli foamea între mese, datorită texturii uşoare şi crocante, a gustului lor unic. Biscuiţii sunt disponibili în 3 dintre aromele preferate ale românilor (cu sare, paprika şi brânză), precum şi în două variante de gramaj, astfel încât sunt mereu la îndemână pentru a fi serviţi oricând şi cu orice ocazie", declară Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiţi.

tuc_paprika.jpgIstoria biscuţilor TUC începe în anul 1958, când Dl. Parein, care deţinea în Belgia o mică cofetărie, pleacă în SUA pentru a afla secretele delicioşilor biscuiţi uşor săraţi. În acele timpuri biscuiţii săraţi erau complet necunoscuţi în Europa, fiind consideraţi un produs tipic american. Primii biscuiţi săraţi TUC au fost astfel produşi în mica fabrică a familiei Parein, bucurându-se de un succes considerabil încă de la lansare. Numele biscuiţilor săraţi TUC provine de la iniţialele „Trade Union Corporation", denumire pe care Dl. Parein a citit-o într-un ziar în drumul său de întoarcere în Belgia.

În România, piaţa de snaksuri sărate este în prezent dominată de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un număr redus de sortimente.

Prin lansarea gamei TUC, Kraft Foods România îşi propune dezvoltarea acestui segment, investiţia de peste 2 milioane RON pentru susţinerea lansării în 2010 fiind pe măsură.

Campania de susţinere a produsului va include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling și activităţi în magazine.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods, o adevărată forţă la nivel global în categoria de snaks-uri deţine un portofoliu inegalabil de mărci pe care oamenii le îndrăgesc. Cu un venit anual de aproximativ $48 miliarde, compania, a doua ca mărime din industria alimentară, din lume, face produse delicioase pentru miliarde de consumatori în aproape 170 de ţări. Portofoliul include 11 mărci importante cu un venit ce depăşeşte 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco şi biscuiţii LU; ciocolata Milka şi Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs şi Maxwell House; crema de brânză Philadelphia; brânzeturile Kraft, gustări şi sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de mărci generează un venit anual de peste 100 millioane dolari. raft Foods (www.kraftfoodscompany.com; NYSE: KFT) este membră Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods România

Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii