Lansarea Campaniei “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! Brăţara de Vacanţă” ediţia a patra
Lansarea Campaniei: “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! Brăţara de Vacanţă” ediţia a patra
27 Jun, 2013 12:39
ZIUA de Constanta
1052
Marime text
Radio Vacanţa şi World Vision România anunţă lansarea celei de-a patra ediţii a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă". Anul acesta vor fi oferite peste 15.000 de brăţări de vacanţă copiilor care vor veni împreună cu părinţii pe litoral, in perioada 28 iunie – 1 septembrie.
Vineri, 28 iunie, începând cu ora 10.00, evenimentul de deschidere a campaniei va avea loc în staţiunea Mamaia, pe plaja din zona Perla - Flora.
Pentru al patrulea an consecutiv, Campania îşi propune să reducă numărul de copii care se rătacesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” copiilor sub 7 ani şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc.
Daniel Sîrbu, Redactor Şef Radio Constanţa – Radio Vacanţa: „Campania “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de vacanţă” a ajuns în cel de-al patrulea an şi asta arată grija noastră constantă pentru siguranta turistului. De 46 de ani la Radio Vacanţa ajung copiii care se rătăcesc pe plajă. Brăţara de Vacanţă reprezintă deja o marcă a litoralului românesc, iar campania se dezvoltă de la un sezon estival la altul. Şi anul acesta echipele Radio Vacanţa şi World Vision România vor fi pe plajele litoralului românesc şi vor distribui gratuit acest produs – Brăţara de Vacanţă, care în patru ani a devenit indispensabil pentru părinţii care aleg ca destinaţie de vacanţă litoralul românesc.”
Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinţilor). Totodată, pe brăţări, turiştii vor găsi şi numerele de telefon de la Radio Vacanţa şi World Vision.
Isabela Ştefan – Iorga, Specialist Marketing şi Comunicare World Vision România – biroul zonal Constanţa: „Cea mai mare bucurie şi satisfacţie a echipei World Vision este faptul că am reuşit împreună cu partenul nostru, Radio Vacanţa, să oferim prin intermediul brăţărilor de vacanţă, protecţie sporită unui număr de peste patruzeci de mii de copii cu vârste cuprinse între 0-7 ani, care şi-au petrecut vacanţele pe litoralul românesc în ultimii trei ani. Aprecierea şi mulţumirea părinţilor care găsesc ideea brăţării de vacanţă salutară ne confirmă utilitatea campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa" şi ne motivează să continuăm pentru a reduce de la an la an, numărul copiilor care se rătăcesc pe plajă".
Program activităţi:
- 28 - 30 iunie – zona Perla /Flora
- 5 - 7 iulie – zona Flora / Cazino
- 12 - 14 iulie – zona Cazino/Rex
- 19 - 21 iulie – Eforie
- 26 - 28 iulie – Costineşti
- 2 - 4 august – Neptun
- 9 - 11 august – Venus
- 16 - 18 august – Jupiter
- 23 - 25 august – Saturn
- 30 august - 1 septembrie – plaja Modern
- 1 septembrie – final de campanie
Partenerii Campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă" în sezonul estival 2013 sunt: Asociaţia Litoral – Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism “Ion Movilă” Eforie-Techirghiol, Asociaţia Naţională a Scafandrilor şi Salvamarilor Profesionişti din România şi I-Tour.
Vineri, 28 iunie, începând cu ora 10.00, evenimentul de deschidere a campaniei va avea loc în staţiunea Mamaia, pe plaja din zona Perla - Flora.
Pentru al patrulea an consecutiv, Campania îşi propune să reducă numărul de copii care se rătacesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” copiilor sub 7 ani şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc.
Daniel Sîrbu, Redactor Şef Radio Constanţa – Radio Vacanţa: „Campania “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de vacanţă” a ajuns în cel de-al patrulea an şi asta arată grija noastră constantă pentru siguranta turistului. De 46 de ani la Radio Vacanţa ajung copiii care se rătăcesc pe plajă. Brăţara de Vacanţă reprezintă deja o marcă a litoralului românesc, iar campania se dezvoltă de la un sezon estival la altul. Şi anul acesta echipele Radio Vacanţa şi World Vision România vor fi pe plajele litoralului românesc şi vor distribui gratuit acest produs – Brăţara de Vacanţă, care în patru ani a devenit indispensabil pentru părinţii care aleg ca destinaţie de vacanţă litoralul românesc.”
Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinţilor). Totodată, pe brăţări, turiştii vor găsi şi numerele de telefon de la Radio Vacanţa şi World Vision.
Isabela Ştefan – Iorga, Specialist Marketing şi Comunicare World Vision România – biroul zonal Constanţa: „Cea mai mare bucurie şi satisfacţie a echipei World Vision este faptul că am reuşit împreună cu partenul nostru, Radio Vacanţa, să oferim prin intermediul brăţărilor de vacanţă, protecţie sporită unui număr de peste patruzeci de mii de copii cu vârste cuprinse între 0-7 ani, care şi-au petrecut vacanţele pe litoralul românesc în ultimii trei ani. Aprecierea şi mulţumirea părinţilor care găsesc ideea brăţării de vacanţă salutară ne confirmă utilitatea campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa" şi ne motivează să continuăm pentru a reduce de la an la an, numărul copiilor care se rătăcesc pe plajă".
Program activităţi:
- 28 - 30 iunie – zona Perla /Flora
- 5 - 7 iulie – zona Flora / Cazino
- 12 - 14 iulie – zona Cazino/Rex
- 19 - 21 iulie – Eforie
- 26 - 28 iulie – Costineşti
- 2 - 4 august – Neptun
- 9 - 11 august – Venus
- 16 - 18 august – Jupiter
- 23 - 25 august – Saturn
- 30 august - 1 septembrie – plaja Modern
- 1 septembrie – final de campanie
Partenerii Campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă" în sezonul estival 2013 sunt: Asociaţia Litoral – Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism “Ion Movilă” Eforie-Techirghiol, Asociaţia Naţională a Scafandrilor şi Salvamarilor Profesionişti din România şi I-Tour.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii