Lidl schimbă locaţia magazinului din Mangalia
Lidl schimbă locaţia magazinului din Mangalia
Bucureşti, 13 februarie 2013 - Lidl continuă investiţiile în România
prin schimbarea locaţiei magazinului din Mangalia pe data de 14
februarie, reţeaua sa din România însumând în prezent 158 magazine. Noua
unitate se deschide în Mangalia, pe Şos. Constanţei nr. 62 luând locul
vechiului magazin Lidl din același oraș.
Decizia schimbării locaţiei
magazinului vine ca urmare a dorinţei de a oferi clienţilor Lidl un
magazin standard care să includă mai mult spaţiu pentru produsele
alimentare şi nealimentare, conceptul de panificaţie şi patiserie sub
brandul „Proaspăt scos din cuptor", dar şi un număr mai mare de locuri
de parcare.
Lidl continuă concursul „3 minute de cumpărături",
devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în
săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de
minim 100 Lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de
cumpărături". Norocosul câştigător intră în cursa contra cronometru de 3
minute în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în
coş.
Schimbarea locaţiei magazinului Lidl continuă strategia
companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor
proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la
producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu
consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de
calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.
Evitând
intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete,
de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la
cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune
clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind
direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte
ţări.
Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea
de noi locuri de muncă la nivel naţional. Lidl are în prezent mai mult
de 3.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de
distribuţie şi în sediul central.
Lidl este unul dintre cele mai mari
lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene
şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor
aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se
numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel
mondial.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp