Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:16 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Mai puţine etichete. Mai multă artă Beck's lansează seria limitată de etichete de artă

ro

27 Feb, 2013 15:44 3117 Marime text

 

234.jpg4 artişti contemporani. 4 idei creative. 1 singur suport: eticheta Beck's. Beck's continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck's cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică. La galeria de artişti Beck's se pot alătura, în curând, şi talente din România.

Etichetele create special pentru Beck's de către artişti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguez marchează începutul campaniei "Vezi dincolo de etichetă", în România. Campania Beck's implementată deja în SUA, Noua Zeelandă şi multe ţări din Europa dă posibilitatea consumatorilor Beck's sa îşi exprime creativitatea creând design-ul etichetei Beck's şi înscriindu-şi creaţia în concurs. Un juriu format din consumatorii Beck's, critici de artă, artişti plastici va alege câştigătorul campaniei care va avea un dublu motiv de bucurie: îşi va putea vedea creaţia pe eticheta Beck's în toată România şi va câştiga un premiu special: cel mai nou şi mai avansat computer, special accesorizat pentru graphic design.

„Beck's si-a cladit in timp statura de leader al berilor premium, pozitie castigata prin proiecte inovatoare, care ii implica pe consumatori drept o parte activa in dimensiunea avantgardista a marcii noastre.

Etichetele Beck's care se lansează luna aceasta devin fereastra către spiritul Beck's: inovator, contemporan, diferit. Fiecare artist şi-a pus o mare parte din creativitate în cele 4 etichete lansate în ediţie limitată.

Invităm consumatorii si artistii romani, să transforme sticla de Beck's într-o operă de artă contemporană şi să se alăture astfel panopliei de artişti internationali care au creat pentru Beck's în ultimii 25 de ani", spune Mihai Bonca, Director Marketing Bergenbier SA.

Campania Beck's "Vezi dincolo de etichetă" debutează în februarie. Cele 4 etichete create de artişti internaţionali vor fi pe sticlele de 0.33l Beck's, pe materialele promotionale ale campaniei atat in ontrade cat si in off trade. Consumatorii Beck's pot sa creeze şi să îşi încarce creaţiile pe site.ul www.becks.ro

Campania va avea componente de comunicare 360°: ATL, BTL, print, POSM, OOH, AR (cu niste executii in premieră pentru România), online şi PR.

Despre artiştii Beck's

M.I.A. - Londra

M.I.A. nu este un nou venit în lumea artei. Conform revistei Rolling Stone, această artistă nominalizată la Grammy este printre cei mai influenţi 10 artişti ai anilor 2000. Undeva între hiphop, dancehall, grime şi electro, stilul muzical promovat de M.I.A. este unic. Talentul ei muzical combinat cu geniul regizorului Danny Boyle, au făcut din Slumdog Millionaire unul dintre cele mai apreciate filme ale tuturor timpurilor, M.I.A. contribuind la coloana sonoră pentru acest film. Eticheta ei pentru Beck's îi exprimă stilul eclectic, vibrant şi inovator, dar nu are niciun nume, pentru că a dorit să lase fiecăruia dreptul de a citi dincolo de etichetă.

SEEED- Berlin

Înainte de Seed exista Reggae, Dub şi Dancehall ca muzică tipică pentru cei cu părul lung împletit în codiţe şi haine bizarre. Mulţumită succesului trupei SEEED, un nou stil muzical a fost îmbrăţişat de această categorie de oameni. Cîntecul Dickes B a devenit imnul Berlinului şi când Peter Fox , solistul SEEED a scos un al bum solo a devenit un best seller, fiind vândut în milioane de exemplare. Seeed au primit cu mare entuziasm ideea de a crea o etichetă pentru Beck's. Ca şi poveste de fundal, SEEED a creat un film elaborat şi complicat în care încoronatul E din art label-ul creat de ei, a jucat rolul principal.

Freegums, MIAMI

Nascut in Peru, Alvaro Ilizarbe este artistul/designerul din spatele numelui Freegums. Rezident în Miami, el explorează spaţiile, tiparele şi energia care consistă între lucruri. Cel mai recent proiect al său, expoziţia Narwhal, a cuprins o întreaga galerie în Toronto. Pentru Beck's, Freegums a ales tot cele două culori, alb şi negru, un yin şi yang modern, o poartă către o nouă dimensiune. Şi-a intitulat creaţia pentru eticheta Beck's. A bit of Spacial Tension- Un pic de tensiune spaţială.

Bert Rodriguez, LOS ANGELES

Bert Rodriguez este un artist care nu se limitează la o arie fixă de medii şi nu îşi doreşte să se identifice cu un anume stil, gen sau metodă de expresie. Orice poate deveni artă, orice suport, orice idee. El foloseşte orice vehicul posibil şi orice proces necesar pentru a transmite ideile sale. Pentru Beck's a folosit un neon în genul celor de discotecă a anilor 80 care transmite un mesaj simplu, încurajator şi optimist: Dont forget you are here forever. Am vrut să creez un simbol care să transmită acel sentiment de a fi prins undeva (aparent pentru totdeauna) şi în acelaşi timp să arăt motivele ascunse care ne conduc adesea spre a face acele sacrificii din care rezultă un lucru valoros, semnificativ. Pe de altă parte îmi place ideea de a te gândi că noi toţi suntem aici pentru totdeauna, peste tot, în universul întreg."

Eticheta Beck's- suport perfect pentru artă contemporană

Încă din 1985 Beck's a invitat artişti contemporani să îi transforme sticlele de Becks în opere de artă, creând etichete cu un design personal, inspirat şi creativ. De-a lungul anilor, pentru Beck's au creat artişti precum: Andy Warhol, Yoko Ono, Damien Hirst şi Jeff Koon, mulţi dintre ei chiar dinainte de a deveni simboluri culturale. Dorinţa Beck's a fost de a împărtăşi arta valoroasă modernă cu cât mai mulţi consumatori din întreaga lume. Astăzi Beck's este cea mai vândută bere germană din lume, fiind cunoscută şi apreciată în peste 90 de ţări.

Despre Beck's:

  • Beck's s-a nascut in orasul german Bremen in 1873 devenind astazi cea mai exportata bere germana din lume. Reteta respecta legea purităţii berii, aceea de a folosi cu stricteţe doar cele patru ingrediente: apă, drojdie, malţ din orz şi hamei. De asemeni, Beck's este prima bere care a folosit sticla verde.
  • In 2003, România a fost prima piaţă din estul Europei care a obţinut licenţa de a produce aceasta bere local, fiind poziţionată în piaţă ca o marcă premium.
  • In primăvara anului 2008 Beck's aduce pe piaţă Beck's Green Lemon - o combinaţie unică de bere premium cu gust discret şi răcoritor de lămâie.

De-a lungul timpului, Beck's s-a prezentat ca una dintre cele mai dinamice mărci orientate către consumatorul tânăr (18-39 ani) aduncând în faţa acestuia idei inovatoare: cutia cu inscripţie fotografică, platforma Beck'sperience, trenul Beck's, petreceri underground.

Despre Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând in România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu şi Fresh - şi Noroc şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck's şi Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

 

Despre Molson Coors Brewing Company

Molson Coors Brewing Company este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu mărci extraordinare care încântă consumatorii de bere din toata lumea. Portofoliul său include mărci premium, lideri de piaţă, precum Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon şi Cobra în America de Nord, Europa şi Asia. Sectoarele operaţionale includ Canada, prin Molson Coors Canada, Statele Unite, prin MillerCoors, Regatul Unit şi Irlanda, prin Molson Coors UK, Europa Centrală şi de Est prin Molson Coors Central Europe, iar în afara acestor teritorii, prin Molson Coors International. Compania Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord şi este constant preocupata de gasirea de noi soluţii pentru a-şi reduce impactul negativ asupra societăţii. Pentru mai multe informaţii despre Molson Coors Brewing Company, vizitaţi website-ul companiei: www.molsoncoors.com

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii