Oktal.ro aniversează 14 ani - comerțul online din România se apropie de maturitate
Oktal.ro aniversează 14 ani - comerțul online din România se apropie de maturitate
29 May, 2013 14:59
ZIUA de Constanta
838
Marime text
Magazinul online de IT&C și electrocasnice cu cea mai mare experiență pe piață românească de comerț electronic a împlinit recent 14 ani, marcând astfel un nou pas în maturizarea pieței pe care activează. "Uneori, vechi înseamnă doar vechi. Alteori, vechi înseamnă "mai bun", ca și în cazul vinurilor de colecție. În afaceri, este o virtute să fii "vechi", să reziști peste ani, mai ales într-o perioadă de formare a unei piețe, cu multe momente tulburi. În acest context, vechi nu poate însemna decât flexibilitate și modernitate, căci doar astfel poate rezista un magazin online în primul eșalon timp de 14 ani - o perioadă cam cât toată istoria comerțului online din România de până acum", subliniază Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care deține Oktal.ro.
Dacă pentru o persoană, vârsta de 14 ani este primul prag spre maturizare, "certificat" de primirea cărții de identitate, în comerțul online din România, 14 ani înseamnă istorie, o "bătrânețe" pe care orice business și-o dorește. Oktal.ro se poziționează astfel drept un magazin matur, de încredere, însă cu spirit tineresc, care aplică rapid toate tendințele noilor tehnologii și are un rol de promotor pe piață, făcând cumpărăturile mai ușoare și mai sigure.
Și din punct de vedere financiar, afacerea Oktal.ro devine tot mai solidă: în primul trimestru din 2013 s-a consemnat o creștere de 20% a cifrei de afaceri, alimentată în principal de avansul tabletelor și al smartphone-urilor, care au înregistrat creșteri în vânzări de aproape 70%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, clienții Oktal.ro și-au crescut achizițiile și pe segmentul de electrocasnice mici, cu aproximativ 30%, zonă în care și gama a fost extinsă în ultima perioadă.
"Ne-am consolidat poziția pe segmentul de laptop-uri, zonă în care Oktal.ro a căutat mereu să fie cel mai bun, anticipând practic piața încă din perioada în care laptop-urile erau un lux dorit, o raritate excentrică. În prezent, în fiecare trimestru consemnăm un nou avans al tabletelor, care se apropie tot mai mult de performanțele de vânzări înregistrate de laptop-uri. Acestea din urmă rămân însă pe primul loc, ajutate și de noile game de ultrabook-uri, vârfurile de gamă care reușesc să mențină supremația laptop-urilor", mai spune Dan Dumitrescu.
În cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a căutat să fie un formator al pieței, devenind membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO) și participând activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garantează satisfacția prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziție, dorește să returneze un laptop sau netbook, nemulțumit de performanțele acestuia - proces rapid și ușor, fără penalități și fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienți să economisească timp și bani. În perioada de garanție a produselor, clienții Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariției unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea și va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis și plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleași condiții favorabile acestuia.
Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C și membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experiență de peste 15 ani în comercializarea calculatoarelor și a componentelor PC și unul din cei mai longevivi furnizori de pe piața IT din România.
Dacă pentru o persoană, vârsta de 14 ani este primul prag spre maturizare, "certificat" de primirea cărții de identitate, în comerțul online din România, 14 ani înseamnă istorie, o "bătrânețe" pe care orice business și-o dorește. Oktal.ro se poziționează astfel drept un magazin matur, de încredere, însă cu spirit tineresc, care aplică rapid toate tendințele noilor tehnologii și are un rol de promotor pe piață, făcând cumpărăturile mai ușoare și mai sigure.
Și din punct de vedere financiar, afacerea Oktal.ro devine tot mai solidă: în primul trimestru din 2013 s-a consemnat o creștere de 20% a cifrei de afaceri, alimentată în principal de avansul tabletelor și al smartphone-urilor, care au înregistrat creșteri în vânzări de aproape 70%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, clienții Oktal.ro și-au crescut achizițiile și pe segmentul de electrocasnice mici, cu aproximativ 30%, zonă în care și gama a fost extinsă în ultima perioadă.
"Ne-am consolidat poziția pe segmentul de laptop-uri, zonă în care Oktal.ro a căutat mereu să fie cel mai bun, anticipând practic piața încă din perioada în care laptop-urile erau un lux dorit, o raritate excentrică. În prezent, în fiecare trimestru consemnăm un nou avans al tabletelor, care se apropie tot mai mult de performanțele de vânzări înregistrate de laptop-uri. Acestea din urmă rămân însă pe primul loc, ajutate și de noile game de ultrabook-uri, vârfurile de gamă care reușesc să mențină supremația laptop-urilor", mai spune Dan Dumitrescu.
În cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a căutat să fie un formator al pieței, devenind membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO) și participând activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garantează satisfacția prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziție, dorește să returneze un laptop sau netbook, nemulțumit de performanțele acestuia - proces rapid și ușor, fără penalități și fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienți să economisească timp și bani. În perioada de garanție a produselor, clienții Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariției unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea și va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis și plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleași condiții favorabile acestuia.
Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C și membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experiență de peste 15 ani în comercializarea calculatoarelor și a componentelor PC și unul din cei mai longevivi furnizori de pe piața IT din România.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii