Program suplimentar pentru Referendum la Evidenta Persoanelor Constanta
Program suplimentar pentru Referendum la Evidenta Persoanelor ConstantaPentru buna desfasurare a exercitarii dreptului de vot a cetatenilor municipiului Constanta la REFERENDUMUL din data de 29 iulie 2012 , cetatenii trebuie sa aiba actele de identitate in termen de valabilitate, nedeteriorate, in conformitate cu noul nume in cazul modificarii starii civile. In acest sens, pentru a face fata solicitarilor mari de intrare in legalitate cu acte de identitate care se fac cu ocazia manifestarilor democratice prin vot liber exprimat, pentru ca cetatenii sa poata vota pana la sfarsitul zilei de duminica 29 iulie 2012, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Constanta, si-a suplimentat Programul de lucru cu publicul pentru perioada, luni 23 iulie 2012 - duminica 29 iulie 2012, dupa cum urmeaza :
LUNI 23.07.2012 |
PRIMIRI DOCUMENTE ORELE: 08.30 - 14.30 RESTITUIRI ACTE IDENTITATE ORELE: 14.30 - 18.30 |
MARTI 24.07.2012
|
PRIMIRI DOCUMENTE ORELE: 08.30 - 14.30 RESTITUIRI ACTE IDENTITATE ORELE: 14.30 - 18.30 |
MIERCURI 25.07.2012 |
PRIMIRI DOCUMENTE ORELE: 08.30 - 14.30 RESTITUIRI ACTE IDENTITATE ORELE: 14.30 - 18.30 |
JOI 26.07.2012 |
PRIMIRI DOCUMENTE ORELE: 12.30 - 18.30 RESTITUIRI ACTE IDENTITATE ORELE: 08.30 - 12.30 |
VINERI 27.07.2012 |
PRIMIRI DOCUMENTE ORELE: 08.30 - 14.30 RESTITUIRI ACTE IDENTITATE ORELE: 14.30 - 18.30 |
PRIMIRI DOCUMENTE si RESTITUIRI ACTE DE
IDENTITATE :
SAMBATA 28.07.2012
|
ORELE : 08.00 - 16.00 |
DUMINICA 29.07.2012 |
ORELE : 08.00 - 23.00 (dupa orele 20.00, Primiri documente doar pentru carti de identitate provizorii) |
Locuitorii municipiului Constanta care, dintr-un motiv sau altul, au intarziat sa-si ridice cartile de identitate pentru care au depus cereri la data programata, sunt rugati sa o faca la o data ulterioara, in cadrul programului nostru de lucru suplimentar dedicat REFERENDUMULUI din 29 iulie 2012.
Va reamintim faptul ca, pentru DEPUNEREA DOCUMENTELOR, trebuie sa aveti documentele de stare civila si dovada adresei de domiciliu la dvs., si in original si in copie. Deasemenea este nevoie si de prezenta proprietarului spatiului de locuit ( sau se va prezenta un act notarial cu acordul proprietarului pentru a va stabili domiciliul in imobilul sau ). In lipsa unuia din documentele mentionate solicitantii vor putea primi carti de identitate provizorii, valabile ( max. 1 an. ) in aceleasi situatii ca si cartile de identitate ( exceptand cazul trecerii titularilor peste granita Romaniei ).
Va reamintim ca noul nostru sediu pentru lucrul cu publicul se afla incepand cu luna septembrie 2010 in CITY Park Mall la etajul II, in cadrul Centrului pentru Servicii Publice.
SPCLEP Constanta
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp