Radio Vacanţa şi World Vision România au demarat campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! Brăţara de Vacanţă", ediţia a treia
Radio Vacanţa şi World Vision România au demarat campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! BrăţaraRadio Vacanţa şi World Vision România au lansat astăzi cea de-a treia ediţe a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă. Anul acesta, în perioada 15 iulie-30 august, peste 25.000 de brăţări de vacanţă vor fi oferite gratuit copiilor sub 7 ani care vor veni împreună cu părinţii pe litoral.
La conferinţa de presă, au fost invitaţi să participe Isabela Ştefan Iorgan, din partea World Vision România - Biroul Zonal Constanţa, Alina Raita, coordonator campanie din partea Reţelei Private de Sănătate Regina Maria, Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, Anca Nedea, purtător de cuvânt al Asociaţiei Patronale Mamaia, Dragos Paiu, director Marketing la Groove Hour şi I-Tour, locotenentul colonel inginer Romeo Eugen Drăgan, Şef Birou Răspuns Apel 112 Constanţa - STS, Gabriel Culea, Şeful Salvamarilor - Asociaţia Naţională a Salvamarilor şi Scafandrilor Profesionişti din România.
Brăţările vor ajunge atât în unităţile de cazare din staţiunile Mamaia (Hotel Amiral, Aurora, Bavaria, Central, Comandor, Dacia Sud, Del Mar, Flora, Golden Tulip, Iaki, Malibu, Ovidiu, Parc, Perla, Richmond, Tomis, Victoria), Eforie Nord (Club Dunărea, Hotel Alegro, Angely, Apolo, Carmen, Cupidon, Europa, Fortuna, Jupiter, Rodos, Sirius, Vera, Vila La Mer Noir şi Vila Pretty Woman), Eforie Sud (hotel Crişana, Excelsior, Genius) şi Mangalia (plaja Laguna), dar şi pe plajă, prin intermediul voluntarilor World Vision România.
Daniel Sîrbu, Redactor-Şef Radio Vacanţa a declarat că „ca anul aceasta am ajuns la 25.000 de brăţări şi promitem să nu ne oprim aici. Şi dacă la ora actuală, „Brăţara de Vacanţă" este un brand al Radio Constanţa-Radio Vacanţa, noi credem că în curând va ajunge un brand al litoralului românesc".
Coordonatorul campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa", Adelina Tocitu, a mai adăugat că „Brăţara de Vacanţă va fi găsită în hotelurile de pe litoral, la recepţie, atât în Mamaia, cât şi în Eforie Nord, Eforie Sud şi pe plaja Laguna din Mangalia. Vor avea loc concursuri pe plajă anul acesta, pe care le vom realiza cu ajutorul voluntarilor de la World Vision".
Iniţiatorul campaniei, împreună cu Radio Vacanţa, este şi World Vision România. Isabela Ştefan Iorga, coordonatorul campaniei din partea World Vision România - Biroul Zonal Constanţa a completat: „Deja avem câteva concursuri celebre, branduri, cum ar fi „Înfrumuseţeaz-o pe mama". Voluntarii se mobilizează, se distrează şi ei pe plaje, sunt responsabili şi, cel mai important, este că vor fi anul acesta, în fiecare zi, la cortul oferit de Regina Maria, pe care l-am amplasat în faţă la Radio Vacanţa, unde vor oferi brăţări de vacanţă turiştilor de pe plajă. De asemenea, vom avea din când în când şi câte o campanie pe plajă, în care pornim din faţă de la Radio Vacanţa şi, toţii copiii sub 7 ani pe care îi întâlnim, primesc brăţări de vacanţă. Ne bucurăm că am ajuns la a treia ediţie şi sperăm s-o avem şi pe a patra, a cincea, să aducem din ce în ce mai mulţi sponsori care să ne susţină, să se implice şi hotelierii în această campanie şi să fie din ce în ce mai puternică, mai frumoasă şi, de ce nu, să avem concursuri şi jocuri pentru copii în faţa mai multor hoteluri".
Anul acesta, sponsorul principal al campaniei este Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria. „Ne-am implicat în campania „Brăţara de Vacanţă" şi am acceptat invitaţia organizatorilor de a fi sponsor principal, deoarece misiunea noastră este să înţelegem dorinţele pacienţilor, să le anticipăm nevoile şi să răspundem aşteptărilor lor. De asemenea, ne-am implicat pentru că pediatria este una din specialităţile noastre medicale de bază. Prin urmare, clinica Regina Maria şi organizatorii campaniei „Brăţara de Vacanţă" au o misiune comună: protejarea copiilor", a declarat Alina Raita, coordonator campanie din partea Reţelei Private de Sănătate Regina Maria.
Brăţările de Vacanţă nu ar fi ajuns în hotelurile de pe litoral fără sprijinul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism şi Patronatul Firmelor în Turism „Ion Movila" Eforie-Techirghiol. Corina Martin, preşedintele ANAT ne-a mărturisit că s-a alăturat cu drag acestui proiect. „Promitem ca anul viitor să fim şi mai bine pregătiţi, pentru că înţeleg foarte bine de ce este nevoie să oferim turiştilor, familiilor cu copii care vin la mare, siguranţă şi protecţie. Sunt mai multe hoteluri care au acceptat acest proiect. Fără îndoială că anul viitor vor fi mult mai multe şi sperăm să extindem reţeaua hotelurilor partenere până în sudul litoralului".
De aceeaşi părere este şi purtătorul de cuvânt al Asociaţiei Patronale Mamaia, Anca Nedea: „Ideea e că această campanie trebuie să înceapă mult mai devreme, iar sprijinul autorităţilor este necesar, precum şi al celor care au business-uri private. Este o idee simplă şi de bun simţ care funcţionează".
Anul acesta, pe pliantele care vor fi oferite hotelurilor, dar şi turiştilor care au ales ca destinaţie de vacanţă litoralul românesc, apare şi harta staţiunii Mamaia. „Am ales să însoţim informaţia despre „brăţara de vacanţă" cu o hartă utilă a staţiunii Mamaia, o hartă I-Tour şi să o distribuim în mai multe locaţii de pe litoral. Din punctul nostru de vedere, „Brăţara de Vacanţă" este unul dintre cele mai frumoase proiecte de responsabilitate socială care se întâmplă în oraşul Constanţa", a declarat Dragoş Paiu, director marketing Groove Hour şi I-tour.
La fel ca în primul an, campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă" îşi propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, ceea ce până acum a reuşit cu succes, după cum afirmă locotenent colonel inginer, Romeo Eugen Drăgan, Şef Birou Răspuns Apel 112 Constanţa - STS: „Campania dumneavoastră, în trei ani de zile, a făcut ca apelurile privind copiii dispăruţi, cel puţin la 112, să se reducă, iar acesta este un lucru foarte bun. Sunt multe aspecte pozitive în munca dumneavoastră".
Începând de duminică, 15 iulie, în fiecare weekend vor fi organizate evenimente distractiv-educative de conştientizare pentru adulţi şi copii şi, cu această ocazie vor fi distribuite şi brăţări de vacanţă copiilor aflaţi pe plajele de pe litoral. Brăţara de Vacanţă le este utilă celor care aleg ca destinaţie de vacanţă litoralul românesc pentru că se pot trece elemente de identificare, cum ar fi numele copilului şi un număr de telefon al părinţilor.
Ca recunoaştere pentru creativitatea proiectului şi aportul în societate, prima ediţie a campaniei "Brăţara de Vacanţă" (2010) a fost nominalizată la premiile PR Award 2010, categoria „Buget mic/ Creativitate mare".
Sponsori: Ratc Constanta, Baumax, Rotary Club Cetatea Tomis, Avon Cosmetics.
Parteneri media: Antena 1 Constanţa, Constanţa Blog, Cuget Liber, Evenimente-Constanţa, I-Tour, Infopress, Liderul de Opinie, Litoral TV, Telegraf, Travel Mix TV, TV Alpha Media.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp