România, ascultă 5 minute de muzică clasică!
România, ascultă 5 minute de muzică clasică!
01 Oct, 2013 12:24
ZIUA de Constanta
1287
Marime text
Din 1 şi până în 31 octombrie, 5 minute de muzică clasică pot fi ascultate în spaţii neconvenţionale din întreaga Românie: hipermarketuri, mall-uri, librării, şcoli, muzee, graţie unei campanii Radio România Muzical, unicul post românesc dedicat exclusiv muzicii clasice şi de jazz. Ediţia din octombrie a proiectului Ascultă 5 minute de muzică clasică aduce şi mini-recitaluri live ale violoncelistului Răzvan Suma în patru mall-uri din ţară, ca parte a turneului Vă place Brahms? Răzvan Suma se va afla în 7 octombrie la Palas Mall din Iaşi, în 9 octombrie la Iulius Mall Suceava, în 14 octombrie la Iulius Mall Timişoara, iar în 16 octombrie, la Iulius Mall Cluj.
Ascultă 5 minute de muzică clasică este o campanie iniţiată de Radio România Muzical cu scopul de a aduce muzica clasică cât mai aproape de publicul larg. Campania a ajuns la a şaptea ediţie, fiind primită cu succes şi mult interes de public la ediţiile precedente, desfăşurate de două ori pe an începând din 2010.
Principiul campaniei este simplu: difuzarea a cinci minute de muzică clasică, zilnic, în cât mai multe spaţii neconvenţionale, altele decât sălile de concert, acolo unde afluxul de public/vizitatori este mare. De asemenea, zilnic piesa zilei din campania Ascultă 5 minute de muzică clasică poate fi ascultată şi la Radio România Muzical, dar şi în reţeaua Radio România Regional.
Proiectul are ca principală ţintă familiarizarea, mai ales a publicului tânăr, cu sonorităţile muzicii clasice. Anul acesta, ca element de noutate, proiectul se bucură de o importantă dezvoltare graţie colaborării cu unităţi de învăţământ de pe întreg teritoriul României, ceea ce înseamnă că un număr considerabil dintre elevii României vor putea asculta muzică clasică în pauzele dintre ore sau la orele de dirigenţie sau muzică.
Ascultă 5 minute de muzică clasică este un proiect Radio România Muzical, iniţiat şi dezvoltat de Cristina Comandaşu. Mai multe informaţii despre campanie pot fi accesate pe pagina www.romania-muzical.ro/5minute care găzduieşte, de asemenea, şi fişierele audio ale pieselor din proiect.
Partenerii proiectului pentru ediţia octombrie 2013 sunt: Carrefour România, Cora România, Băneasa Shopping City, Iulius Mall Iaşi, Iulius Mall Timişoara, Iulius Mall Cluj, Iulius Mall Suceava, Palas Mall Iaşi, Librăriile Humanitas, Muzeul Naţional Cotroceni, Muzeul Naţional Peleş, Castelul Bran, Muzeul Brukenthal din Sibiu, Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei din Cluj, Muzeul Ţăranului Român, PricewaterhouseCoopers, Librăriile Humanitas… alături de unităţi şcolare de pe întregul teritoriul României.
Ascultă 5 minute de muzică clasică este o campanie iniţiată de Radio România Muzical cu scopul de a aduce muzica clasică cât mai aproape de publicul larg. Campania a ajuns la a şaptea ediţie, fiind primită cu succes şi mult interes de public la ediţiile precedente, desfăşurate de două ori pe an începând din 2010.
Principiul campaniei este simplu: difuzarea a cinci minute de muzică clasică, zilnic, în cât mai multe spaţii neconvenţionale, altele decât sălile de concert, acolo unde afluxul de public/vizitatori este mare. De asemenea, zilnic piesa zilei din campania Ascultă 5 minute de muzică clasică poate fi ascultată şi la Radio România Muzical, dar şi în reţeaua Radio România Regional.
Proiectul are ca principală ţintă familiarizarea, mai ales a publicului tânăr, cu sonorităţile muzicii clasice. Anul acesta, ca element de noutate, proiectul se bucură de o importantă dezvoltare graţie colaborării cu unităţi de învăţământ de pe întreg teritoriul României, ceea ce înseamnă că un număr considerabil dintre elevii României vor putea asculta muzică clasică în pauzele dintre ore sau la orele de dirigenţie sau muzică.
Ascultă 5 minute de muzică clasică este un proiect Radio România Muzical, iniţiat şi dezvoltat de Cristina Comandaşu. Mai multe informaţii despre campanie pot fi accesate pe pagina www.romania-muzical.ro/5minute care găzduieşte, de asemenea, şi fişierele audio ale pieselor din proiect.
Partenerii proiectului pentru ediţia octombrie 2013 sunt: Carrefour România, Cora România, Băneasa Shopping City, Iulius Mall Iaşi, Iulius Mall Timişoara, Iulius Mall Cluj, Iulius Mall Suceava, Palas Mall Iaşi, Librăriile Humanitas, Muzeul Naţional Cotroceni, Muzeul Naţional Peleş, Castelul Bran, Muzeul Brukenthal din Sibiu, Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei din Cluj, Muzeul Ţăranului Român, PricewaterhouseCoopers, Librăriile Humanitas… alături de unităţi şcolare de pe întregul teritoriul României.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii