Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:07 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Romtelecom iniţiază un parteneriat strategic cu Google

ro

04 Jun, 2013 19:50 1210 Marime text
Începând din această lună, Romtelecom iniţiază un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile şi antreprenorii să-şi dezvolte afacerile prin creşterea vizibilităţii online a acestora. Astfel, Romtelecom Business Solutions îşi extinde aria de expertiză, devenind un consultant în publicitate, mai ales pentru clienţii companii de dimensiuni mici și medii.
Romtelecom iniţiază acest parteneriat în cadrul unei acord încheiat între Deutsche Telekom şi Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lansează un astfel de proiect. Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB în România, oferind posibilitatea oricărui tip de companie să câştige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalităţi de publicitate online, fără a avea nevoie de resurse interne adiţionale costisitoare, sau de de expertiză proprie, ci doar concentrându-se asupra principalelor lor activităţi comerciale – Romtelecom se ocupă de restul. O echipă dedicată Romtelecom, formată din profesionişti, va pune la dispoziţia companiilor toate serviciile şi suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizând rezultatele în timp real şi operând modificările necesare pentru realizarea celui mai bun raport între costuri şi rezultate.
Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidându-şi astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o nouă soluție care île va ajuta să își crească valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoană responsabilă de activităţi de marketing cu normă întreagă, noi vom deveni consultantul lor online de încredere, prin oferirea de servicii complete şi profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continuă a campaniei şi la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenţa online, oferind servicii de acces la internet, găzduire, şi acum, publicitate online, în baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
Salutăm această alianţă strategică încheiată cu Romtelecom, menită să vină în sprijinul companiilor mici şi mijlocii care nu au timpul sau resursele necesare să-şi gestioneze campaniile de publicitate online. Fiind partener Google AdWords Premier SMB în România, Romtelecom va putea oferi sfaturi, expertiză şi experienţă AdWords companiilor care doresc să aibă mai mulţi clienţi online”, a spus Dan Bulucea, Country Manager pentru Google Romania.
În urma acestui parteneriat, Romtelecom pune la dispoziţia companiilor o echipă de experţi certificaţi şi experimentaţi, instruiţi de profesioniștii Google în privinţa celor mai bune practici AdWords pentru crearea şi gestionarea campaniilor AdWords la cel mai înalt nivel de calitate. În acelaşi timp, specialiştii în vânzări ai operatorului sunt pregătiţi să ajute micile companii locale să înţeleagă efectiv cum reclama online prin Google AdWords le poate satisface nevoile.
Preţurile pentru serviciile de gestionare AdWords încep de la 100 de euro pe lună, la care se adaugă un tarif unic de iniţiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesată, indiferent dacă foloseşte sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minimă contractuală este de șase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.
 
Despre Romtelecom Business Solutions
Romtelecom Business Solutions este prima alegere pentru cele mai mari firme din România și pentru zeci de mii de IMM-uri care se bazează pe companie ca principal furnizor de soluții IT și de comunicare. În plus, este liderul pieței de servicii de telefonie fixă, servicii fixe de date și internet de mare viteză pentru companii. Romtelecom Business Solutions este aliatul companiilor românești și are o ofertă completă și unică pe piață, bazată pe combinarea portofoliului său de servicii, expertiză internă, susținând astfel unul dintre cele mai avansate medii IT din țară, orientarea către client și angajamentul pentru calitate.
Despre Google
Programul de parteneriat Google AdWords Premier SMB

Programul de parteneriat Google AdWords Premier SMB aduce împreună parteneri experimentați AdWords și companii care au nevoie de expertiză pentru crearea, administrarea și optimizarea  campaniilor de advertising online. Google lucrează cu un număr limitat de parteneri Premier în fiecare piață, cu abilități dovedite de a ajuta companiile de tip IMM să beneficieze de soluțiile de advertising oferite de Google. Partenerii Premier SMB beneficiază de acces direct la Google și de suport de toate tipurile - executiv, tehnic, vânzări, marketing, managementul contului și al partenerului.
Mai multe informații despre program sunt disponibile aici: http://www.google.com/intl/en/ads/premiersmbpartner/index.html
Google AdWords
AdWords este o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru afacerile de toate mărimile de a-și promova produsele și serviciile exact la momentul în care clienții lor le caută. Folosind modelul cost-per-click (CPC), companiile pot selecta și marca diferite cuvinte cheie cu privire la obiectul lor de activitate și plăti doar când un utilizator interesat dă click pe reclama respectivă. Opțiuni avansate de targetare, reclame personalizabile și raportări detaliate le permit celor care fac reclamă să evalueze beneficiile și performanța campaniilor de advertising de tip cost-per-click. Mai multe informații sunt disponibile la www.adwords.google.com.

 
                                                        Echipa de comunicare
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii