Samsung România și caravana Trends of Tomorrow au ajuns săptămâna aceasta la Constanța
Samsung România și caravana Trends of Tomorrow au ajuns săptămâna aceasta la Constanța
21 May, 2013 13:05
ZIUA de Constanta
1185
Marime text
Elevii de clasa a XI-a de la cinci licee constănțene vor afla care sunt primii pași în carieră într-o lume digitală
Constanța – 21 mai 2013 – Samsung Electronics România continuă campania educațională „Trends of Tomorrow” – proiect de CSR demarat în 2011, care are ca scop susținerea orientării profesionale și dezvoltării personale a tinerilor din clasele terminale de liceu, oferindu-le elevilor din acest an o „oră smart”, în cadrul căreia vor afla care sunt tendințele pe piața muncii și aptitudinile digitale de care au nevoie în carieră. Caravana din 2013 va ajunge, în prima fază, în 5 orașe din țară și se va desfășura în intervalul 15 mai – 5 iunie. Traseul caravanei va trece prin Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați.
Săptămâna aceasta, caravana sosește în cinci licee din Constanța: Liceul Teoretic George Călinescu, Colegiul Tehnic Tomis, Liceul Tehnologic Gheorghe Duca, Colegiul Național Mircea cel Bătrân și Liceul Teoretic Ovidius. Elevii clasei a XI-a din aceste licee vor avea ocazia de a-și construi, cu ajutorul specialiștilor, o imagine detaliată despre influența tehnologiei asupra carierei lor într-o lume digitală.
Caravana va ajunge în liceele de prestigiu din cele cinci orașe și are rolul de a le oferi tinerilor o perspectivă despre importanța aptitudinilor digitale în construirea traseului professional. Aceștia vor afla sfaturi utile pentru orientarea profesională, de la dobândirea aptitudinilor necesare angajării, până la completarea corectă a unui CV, pentru a-și mări astfel șansele de angajare. Suportul pe zona de consultanță în domeniul resurselor umane este oferit de specialistului eJobs, Aurora Mateiuc.
„Pentru că ne aflăm într-o eră în care informația este la un click distanță, tinerii se confruntă, adesea, cu dificultatea de a alege informația cu adevărat valoroasă pentru ei, din cauza volumului imens care îi înconjoară. De aceea, orice recomandare din partea unor specialiști, este mereu binevenită. Prin intermediul acestei etape a campaniei Trends of Tomorrow ne dorim să oferim informații specifice despre pașii de urmat la început de carieră și considerăm că aptitudinile digitale sunt deosebit de importante pentru traseul profesional al tinerilor”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Pentru a-i susține în primii pași în alegerea unei cariere, campania Trends of Tomorrow le oferă tinerilor informații nu doar prin intermediul orelor SMART de pe perioada caravanei, ci și prin pagina oficială de Facebook, Trends of Tomorrow. O aplicație special dezvoltată le stă la dispoziție pentru a învăța modalitatea corectă de completare a unui CV. Fiecare utilizator are ocazia să o completeze cu datele sale, iar aplicația va genera un CV, care poate fi descărat direct de pe pagina de Facebook. Alături de posibilitatea de a-și realiza CV-ul prin intermediul rețelei de socializare, tinerii vor putea găsi și sfaturi practice care să îi ajute pe parcursul primilor pași în carieră.
Programul local “Trends of Tomorrow” face parte din programul global de responsabilitate corporativă „Hope for Youth”, în cadrul căruia Samsung utilizează inovația și tehnologia care au contribuit la succesul companiei în susținerea dezvoltării tinerilor din întreaga lume.
Mai multe detalii despre caravana Trends of Tomorrow : http://www.facebook.com/SamsungTrends.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în tehnologie, oferind noi posibilități oamenilor de pretutindeni. Prin inovații și cercetări susținute, transformăm universul televizoarelor, smartphone-urilor, computerelor, imprimantelor, camerelor foto, produselor electrocasnice, sistemelor LTE, aparaturii medicale, semiconductorilor și al soluțiilor LED. Compania are 236.000 de angajați în 79 de țări și are vânzări anuale care depășesc 187,8 de miliarde de dolari. Vă rugăm să vizitați www.samsung.com pentru mai multe detalii.
Constanța – 21 mai 2013 – Samsung Electronics România continuă campania educațională „Trends of Tomorrow” – proiect de CSR demarat în 2011, care are ca scop susținerea orientării profesionale și dezvoltării personale a tinerilor din clasele terminale de liceu, oferindu-le elevilor din acest an o „oră smart”, în cadrul căreia vor afla care sunt tendințele pe piața muncii și aptitudinile digitale de care au nevoie în carieră. Caravana din 2013 va ajunge, în prima fază, în 5 orașe din țară și se va desfășura în intervalul 15 mai – 5 iunie. Traseul caravanei va trece prin Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați.
Săptămâna aceasta, caravana sosește în cinci licee din Constanța: Liceul Teoretic George Călinescu, Colegiul Tehnic Tomis, Liceul Tehnologic Gheorghe Duca, Colegiul Național Mircea cel Bătrân și Liceul Teoretic Ovidius. Elevii clasei a XI-a din aceste licee vor avea ocazia de a-și construi, cu ajutorul specialiștilor, o imagine detaliată despre influența tehnologiei asupra carierei lor într-o lume digitală.
Caravana va ajunge în liceele de prestigiu din cele cinci orașe și are rolul de a le oferi tinerilor o perspectivă despre importanța aptitudinilor digitale în construirea traseului professional. Aceștia vor afla sfaturi utile pentru orientarea profesională, de la dobândirea aptitudinilor necesare angajării, până la completarea corectă a unui CV, pentru a-și mări astfel șansele de angajare. Suportul pe zona de consultanță în domeniul resurselor umane este oferit de specialistului eJobs, Aurora Mateiuc.
„Pentru că ne aflăm într-o eră în care informația este la un click distanță, tinerii se confruntă, adesea, cu dificultatea de a alege informația cu adevărat valoroasă pentru ei, din cauza volumului imens care îi înconjoară. De aceea, orice recomandare din partea unor specialiști, este mereu binevenită. Prin intermediul acestei etape a campaniei Trends of Tomorrow ne dorim să oferim informații specifice despre pașii de urmat la început de carieră și considerăm că aptitudinile digitale sunt deosebit de importante pentru traseul profesional al tinerilor”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Pentru a-i susține în primii pași în alegerea unei cariere, campania Trends of Tomorrow le oferă tinerilor informații nu doar prin intermediul orelor SMART de pe perioada caravanei, ci și prin pagina oficială de Facebook, Trends of Tomorrow. O aplicație special dezvoltată le stă la dispoziție pentru a învăța modalitatea corectă de completare a unui CV. Fiecare utilizator are ocazia să o completeze cu datele sale, iar aplicația va genera un CV, care poate fi descărat direct de pe pagina de Facebook. Alături de posibilitatea de a-și realiza CV-ul prin intermediul rețelei de socializare, tinerii vor putea găsi și sfaturi practice care să îi ajute pe parcursul primilor pași în carieră.
Programul local “Trends of Tomorrow” face parte din programul global de responsabilitate corporativă „Hope for Youth”, în cadrul căruia Samsung utilizează inovația și tehnologia care au contribuit la succesul companiei în susținerea dezvoltării tinerilor din întreaga lume.
Mai multe detalii despre caravana Trends of Tomorrow : http://www.facebook.com/SamsungTrends.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în tehnologie, oferind noi posibilități oamenilor de pretutindeni. Prin inovații și cercetări susținute, transformăm universul televizoarelor, smartphone-urilor, computerelor, imprimantelor, camerelor foto, produselor electrocasnice, sistemelor LTE, aparaturii medicale, semiconductorilor și al soluțiilor LED. Compania are 236.000 de angajați în 79 de țări și are vânzări anuale care depășesc 187,8 de miliarde de dolari. Vă rugăm să vizitați www.samsung.com pentru mai multe detalii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii