Ceremonia de premiere a simbolului Euro-Frunza – Marcheaza autorizarea folosirii pe scara larga la nivel european al noului logo ecologic
Ceremonia de premiere a simbolului Euro-Frunza – Marcheaza autorizarea folosirii pe scara larga la nivel europeanBruxelles, 20 iulie 2010
Ceremonia de premiere a simbolului Euro-Frunza – Marcheaza autorizarea folosirii pe scara larga la nivel european al noului logo ecologic
Luni, 19 iulie 2010, a avut loc in Place St Catherine din Bruxelles o ceremonie de premiere pentru a sarbatori castigatorul concursului mult disputat pentru desemnarea noului simbol ecologic. Evenimentul a marcat sfarsitul unui proiect de succes si inceputul unei noi provocari - campania pan-europeana de promovare pentru noua eticheta care a intrat in vigoare la 1 iulie 2010 si care este deja vizibila pe unele produse ecologice in cele 27 de State Membre ale UE.
Competitia pentru noul logo ecologic al UE a fost deschisa participarii studentilor la arta si design din intreaga Europa. Aproape 3500 intrari logo design au fost prezentate si au fost evaluate de catre un juriu de experti de renume international. Cele mai bune trei logo-uri au fost incarcate pe site-ul concursului www.ec.europa.eu/organic-logo si au facut obiectul unui vot online, care s-a incheiat la 31 ianuarie 2010.
Cu o audienta de peste 500 de participanti, castigatorii locului doi si au fost recompensati pentru contributia lor de succes, iar comisarul Dacian Ciolos a premiat castigatorul locului intai, studentul la design Dušan Milenković, pentru contributia sa remarcabila de creatie si a reiterat beneficiile noului logo: "Proaspatul logo ecologic al UE a ridicat deja profilul agriculturii ecologice in Europa. De acesta vor beneficia toate partile interesate, precum si consumatorii prin incurajarea sectorului agriculturii ecologice si consolidarea protectiei consumatorilor ", a declarat Comisarul in discursul sau de dupa ceremonia de decernare. Dacian Ciolos a multumit, de asemenea, tuturor participantilor la concursul de design pentru eforturile lor creatoare.
Juriul concursului de design pentru logo-ul ecologic, experti din domeniul agriculturii si al productiei ecologice si profesionisti de renume international au fost de asemenea prezenti la eveniment si au subliniat caracteristicile distinctive ale propunerii castigatoare pentru audienta - simplitatea ei si design-ul usor de inteles care adauga logo-urilor private, regionale sau national un atragator "element european verde".
O campanie pan-europeana de promovare va debuta ca parte a obiectivelor de comunicare ale DG Agricultura si Dezvoltare Rurala. Obiectivele sale sunt de a creste recunoasterea a logo-ului si de a informa atat partile interesate cat si consumatorii cu privire la beneficiile noului logo: ei pot fi siguri ca produsele care poarta "euro-frunza" sunt in conformitate cu normele sistemului de control oficial. Consumatorii pot fi siguri ca 95% din ingredientele produsului de origine agricola au fost produse in mod ecologic si ca produsul a venit direct de la producator sau preparator intr-un pachet sigilat.
Pentru mai multe detalii consultati:
http://www.organic-farming.europa.eu
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp