Ai șapte ani în câmpul muncii? Primăria Hârșova, județul Constanța, angajează
Ai șapte ani în câmpul muncii? Primăria Hârșova, județul Constanța, angajează
26 Sep, 2024 14:55
ZIUA de Constanta
1097
Marime text
Primăria orașului Hârșova, județul Constanța, organizează concurs de angajare pentru ocuparea postului de inspector casier, clasa I.
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice:
- studii universitare absolvite cu diplomă de licență conform legislaţiei în vigoare
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel minim
- vechime în muncă: minim 7 ani
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 26 septembrie 2024 – 9 octombrie 2024 ora 16.00 la sediul Primăriei orașului Hârșova, Piața 1 Decembrie 1918.
Selecția dosarelor de concurs se va efectua în data de 10.10.2024.
Proba scrisă va fi susținută în data de 16 octombrie 2024, ora 11.00 la sediul Primăriei Hârșova, iar interviul va fi în data de 18 octombrie 2024, ora 11.00, la aceeași locație.
Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :
La sediul Primăriei Orașului Hârșova. Persoană de contact: Georgeta Moroianu, inspector în cadrul Compartimentului Salarizare, Resurse Umane și Administrativ, telefon: 0241/870.300 interior 123 fax. 0241/870.310; e-mail: resurse-umane@primaria-harsova.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Hârșova, județul Constanța, vrea să cumpere echipament informatic și accesorii de birou pentru patru unități de învățământ din oraș (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii