Angajări Constanța Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral scoate la concurs un post vacant
Angajări Constanța: Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral scoate la concurs un post vacant
19 Dec, 2024 15:01
ZIUA de Constanta
164
Marime text
Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral cu sediul în Constanța, str Mircea cel Bătrân, nr 127, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacantă, pe perioadă nedeterminată de inginer.
Activitatea profesională a inginerului se va desfășura în cadrul Serviciului Unitate Implementare Proiecte , Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral cu sediul din Municipiul Constanta, str. Mircea cel Bătrân, nr. 127.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs
- Studii necesare: studii superioare de lunga durata in domeniile de licenta - Amenajări și construcții hidrotehnice;
- Inginerie Civilă;
- Inginerie Energetică;
- Inginerie Geodezică;
- Ingineria Mediului;
- Inginerie și management;
Vechime în muncă: n/a;
Condiții specifice de muncă
Acesta iși va desfășura activitatea în cadrul serviciului U.I.P. ca responsabil tehnic pentru contracte de proiectare și execuție, contracte de surpaveghere tehnică și consultanță de specialitate. Efectuează deplasări pe șantiere, pe teren, la alte locații ale AN „Apele Române” sau ale instituțiilor cu care colaborăm.
Calendar de desfăşurare al concursului
Concursul se va desfăşura la sediul Administrației Bazinale de Apă Dobrogea Litoral din strada Mircea cel Bătrân, nr. 127 după următorul calendar:
- 14.01.2025 ora 16.00 - data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs la Serviciul Resurse Umane, Relații cu Publicul al Administrației Bazinale de Apă Dobrogea Litoral Constanța, str. Mircea cel Bătrân, nr. 127;
- 15.01.2025, ora 16:00 – selecția dosarelor de concurs;
- 16.01.2025, ora 16:00 - termen de afişare rezultate la selecţia dosarelor de concurs
- 17.01.2024, ora 14:00 - termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs;
- 20.01.2025, ora 16:00 - termen de afişare a rezultatelor privind contestaţiile la selecţia dosarelor de concurs;
- 21.01.2025, ora 09.00 - desfăşurare probă scrisa;
- 22.01.2025, ora 16:00 - termen de afişare rezultate probă scrisa;
- 23.01.2025, ora 11:00- termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 23.01.2025, ora 16:00 - termen de afişare a rezultatelor privind contestaţiiile la rezultatele probei scrise;
- 27.01.2025, ora 09.00 - susţinerea interviului;
- 28.01.2025, ora 16:00 - termen de afişare a rezultatelor privind interviul;
- 29.01.2025, ora 12:00 - termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul interviului;
- 30.01.2025, ora16:30 - termen de afişare a rezultatelor privind contestaţiile la rezultatele interviului;
- 31.01.2024, ora 14:00 - termen de afişare a rezultatelor finale.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) - e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f), poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane, sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea postului vacant.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. b) - e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. dispecer@abadl-rowater.ro
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea și înregistrarea dosarului de concurs, după caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale conform art. 14 din Hotărârea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Bibliografie si tematica
- Legea 107 din 25 septembrie 1996 (*actualizata*) Legea apelor;
- Ordonanță de urgență nr. 107 din 5 septembrie 2002 (*actualizată*) privind înființarea Administrației „Apele Române”;
- HOTĂRÂRE nr. 1.176 din 29 septembrie 2005 (*actualizată*) privind aprobarea Statutului de organizare și funcționare a Administrației Naționale „Apele Române”;
- LEGE nr. 10 din 18 ianuarie 1995 (*actualizată*) privind calitatea în construcții;
- LEGE nr. 50 din 29 iulie 1991(**republicată**) (*actualizată*) privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
- HOTĂRÂRE nr. 766 din 21 noiembrie 1997 (*actualizată*) pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcții;
- ORDIN 839 din 12 octombrie 2009 (*actualizat*) pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
- HOTĂRÂRE nr. 907 din 2016 (*actualizată*) privind etapele de elaborare și conținutul – cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
- ORDIN M.M.A.P. (Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor) 1139 din 28.05.2024
- HOTĂRÂRE nr. 273 din 14 iunie 1994 (*actualizată*) privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
- HOTĂRÂRE nr. 51 din 5 februarie 1996 (*actualizată*) privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de montaj utilaje, echipamente, instalații tehnologice și a punerii în funcțiune a capacităților de producție;
- Manual de Implementare POIM 2014-2020
- PROGRAMUL DEZVOLTARE DURABILA 2021-2027 -
- Instrucțiuni Autoritatea de Management POIM
- Instructiuni Autoritatea de Managemenr PDD
Tematică
1. Obligații și atribuții ale investitorului, executantului, proiectantului prevazute in Legea nr.10 din 18 ianuarie 1995 (*actualizată*);
2. Componența sistemului calității în construcții;
3. Atribuții și obligații ale Administrației Naționale „Apele Române” în conformitate cu legislația incidentă;
4. Prevederi privind documentațiile tehnico-economice aferente investițiilor (H.G. 907/2016 actualizată);
5. Obținerea autorizației pentru construire, recepția la terminarea lucrărilor/recepția finală;
6. Prevederi ale instrucțiunilor AM POIM/PDD cu privire la verificarea garanțiilor, modificarea contractelor, planul de comunicare (https://mfe.gov.ro/pdd-21-27/);
7. Prevederi ale Ghidului Solicitantului PDD - condiții de accesare a finanțarii proiecte etapizate;
8. Continut cadru cerere de finantare PDD
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Administrației Bazinale de Apă Dobrogea Litoral din strada Mircea cel Bătrân, nr. 127, Constanța sau la numărul de telefon 0241/673026, interior 138, persoană de contact: Specialist resurse umane Irina ZDRU - secretar comisie de concurs şi comisie de soluţionare a contestaţiilor.
Citește și
ABADL Constanța Lucrări de protecţie lac Techirghiol. Este necesară reactualizarea studiului de fezabilitate (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii