Angajări Constanța ISU Dobrogea- „Acum e șansa ta! Alătură-te echipei salvatorilor!“
Angajări Constanța: ISU Dobrogea- „Acum e șansa ta! Alătură-te echipei salvatorilor!“- Inspectoratul pentru Situații de Urgență al județului Constanța angajează pe zece 10 posturi de conducător auto (autospeciale)
Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Dobrogea a anunțat lansarea unui concurs pentru ocuparea a 10 posturi de conducător auto (autospeciale).
Aceasta este o oportunitate pentru cei care doresc să facă parte din echipa salvatorilor
Acum e șansa ta! Alătură-te echipei salvatorilor! Am scos la concurs 10 posturi de conducător auto(autospeciale).- au transmis reprezentanții ISU Dobrogea.
Posturi scoase la concurs sunt Cadru militar- Subofițer, Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată
- poz. 403/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 403/c - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 534 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Garda nr. 2 de intervenție Chirnogeni, jud. CT, Com. CHIRNOGENI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 734 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 742 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 823 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Secția de pompieri Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/c - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/d - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru candidaţii pe locurile repartizate structurilor din cadrul Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă ori Inspectoratului General de Aviaţie;
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe întreg corpul care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenophobe. Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.
- gradul militar: sergent major
- pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
- autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate de nivel Secret de Serviciu, după încadrare;
permis de conducere categoriile B și C - perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
- parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
- trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de execuție și apt psihologic pentru a conduce autovehiculele M.A.I.
- alte cerințe: recrutarea se realizează din rândul persoanelor a căror vârstă nu depășește 35 de ani împliniți pâna la data de 31.12.2024 inclusiv
- vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
- definirea sumara a atributiilor postului: - preocuparea pentru păstrarea în stare de funcționare, executarea reviziilor și reparațiilor la tehnica de intervenție și întreținerea sectoarelor de curățenie repartizate;
- cunoașterea și respectarea prevederilor regulamentelor militare și a procedurilor specifice misiunilor și participării la intervenții;
- respectarea programului orar ordonat al subunității;
- îndeplinirea sarcinilor și îndatoririlor pe timpul executării serviciului operativ, de zi și pază protecție, executării misiunilor și participării la intervenții;
- cunoașterea și realizarea/mânuirea autospecialelor a accesorilor și aparaturii din dotarea subunității;
- întocmirea/completarea foilor de parcurs, a documentelor și registrelor referitoare la starea tehnică a autospecialelor;
- preocuparea pentru cunoașterea raionului de intervenție, îmbunătățirea cunoștințelor de specialitate, a performanțelor și deprinderilor proprii;
- cunoașterea și respectarea regulilor de comunicații radio, securitate și sănătate în muncă, protecția informațiilor clasificate și INFOSEC.
Dată limită depunere cerere înscriere este 30.12.2024, ora 15:00. Dată limită depunere dosar este 12.01.2025, ora 15:00
- Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
- *Cerere de înscriere
(conform modelului anexat) - *Curriculum Vitae, modelul comun european
(conform modelului anexat) - *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
(- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
- se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
- candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
- candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii) - *Copie act identitate
(- copia cărții de identitate
- cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate) - Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
- Copia livretului militar
(dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă) - *Copia certificatului de naștere al candidatului
- Copie certificat de naștere al soțului/soției
(obligatorie pentru candidații căsătoriți) - Copie certificate de naștere ale copiilor
(obligatorie pentru candidații care au copii) - Copie certificat de căsătorie
(obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți) - Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
(obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți) - *Autobiografie
(scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat) - *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
(candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;) - *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
(-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
-Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.) - *Fotografie color 9x12
(fotografie clară tip portret al candidatului) - *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
(conform modelului anexat) - *Consimțământ informat examinare medicală
(conform modelului anexat) - *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
- *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
(conform modelului anexat) - Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
- *Copie permis de conducere categoriile B și C (față/verso).
(acesta trebuie să fie în perioada de valabilitate)
- Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
- Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.
- Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
- Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.
- Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.
- Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.
- Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.
- Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
- Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.
- După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
- Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
- Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
- Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
- După susținerea probei, indiferent de cauze/motive, NU SE ADMIT REEXAMINĂRI!
- Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
- Proba practică se înregistrează audio și video.
- Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
- Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
- Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).
- Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
- Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
- Pentru a fi declarat „promovat”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „nepromovat”.
- Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).
- Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
- Este declarat «admis» la concurs candidatul care a fost declarat «promovat» la toate probele concursului şi a obţinut nota cea mai mare la testul scris, în limita numărului de posturi pentru care a candidat.
- Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.
- Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.
- Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
- În situația în care se impune departajarea candidaților întrucât au aceeași notă la testul scris, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare notă la proba practică. Dacă situația de egalitate se menține, departajarea candidaților se face pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui intreviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat "admis" candidatul care obține nota cea mai mare. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviu poate formula contestație în termen de 24h de la afișare. Interviul structurat pe subiecte profesionale se înregistrează audio și video.
- Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.
- Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
- La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
- Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.
- Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul. - Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.
- Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.
- IMPORTANT! Recrutarea se realizează din rândul persoanelor a căror vârstă nu depășește 35 de ani împliniți pâna la data de 31.12.2024 inclusiv.
- Candidații declarați "admis" vor fi numiți în funcție, în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris.
În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, aceștia vor fi numiți în funcție în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba practică.
În situația în care egalitatea se menține, repartiția candidaților pe posturi se va face în funcție de prioritățile unității. - Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.
- Documentele dosarului de recrutare prevăzute la punctul 5 din anunțul de concurs, respectiv "Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă" sunt documente obligatorii care vor fi transmise de candidat împreună cu celelalte documente ale dosarului de recrutare.
- Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele prevăzute pentru ocuparea postului, inclusiv a celor care au calitatea de cadru militar sau poliţist de penitenciare în instituțiile din afara M.A.I
- Candidații care au codul 100 pentru categoria C la permisul de conducere și vârsta cuprinsă între 18 și 21 de ani, vor face dovada că au obținut certificatul de calificare profesională inițială (CPI); Candidații care nu prezintă certificatul de calificare profesională inițială (CPI) și au codul 100 pentru categoria C la permisul de conducere și vârsta cuprinsă între 18 și 21 de ani se vor afla în imposibilitatea de a parcurge proba practică
- În conformitate cu prevederile art. 30, lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).
- În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.
- Prin înscrierea la concurs, candidaţii îşi manifestă acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului.
- În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr.1 la O.M.A.I. nr.105/2020 privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
- în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor depune prin intermediul platformei "HUB de servicii la nivelul MAI" adeverinţa eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul informat;
- secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa medicală, în vederea analizării;
- medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020;
- în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa
nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020, candidaţii respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020 şi consemnează NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează;
- adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură;
- declararea inaptitudinii nu se contestă. - Depunerea cererilor de participare, inclusiv atribuirea numărului de identificare/înregistrare pentru acestea, se realizeaza prin intermediul platformei ,,Hub de servicii la nivelul MAI”, denumită în continuare HUB, în termenul solicitat în graficul desfășurării concursului.
Depunerea cererii de înscriere va fi confirmată electronic prin atribuirea unui număr de înregistrare candidatului. Acesta va reprezenta codul unic de identificare folosit pe întreaga perioadă de desfășurare a concursului. - Candidatii înscriși să participe la concurs depun dosarele de recrutare in HUB, preferabil in format pdf, în termenul solicitat în graficul desfășurării concursului.
- În cazurile determinate de considerente de natură legislativă, precum și în situația apariției unori limitări de natură tehnică privind funcționalitățile HUB-ului, depunerea cererilor de participare, atribuirea numărului de identificare/înregistrare, precum și depunerea dosarelor de recrutare în HUB se realizează prin intermediul secretarului comisiei de concurs. Limitările de natură tehnică privind funcționalitățile HUB-ului nu pot viza utilizarea necorespunzătoare a HUB-ului de către candidat.
- Conduita de urmat în situațiile de limitări de natură tehnică privind funcționalitatea HUBului:
a) pentru înscrierea la concurs, candidații completează cererea de înscriere prevăzută ca model la secțiunea Fișiere anunț și o transmit scanat lizibil, preferabil în format PDF, în termenul solicitat în graficul desfășurării concursului, la adresa de e-mail recrutare@isudobrogea.ro;
b) documentele constitutive ale dosarelor de recrutare se transmit scanate lizibil, în integralitatea lor, preferabil în format PDF, în termenul solicitat în graficul desfășurării concursului, la adresa de e-mail recrutare@isudobrogea.ro (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb). În această situație, atribuirea codului unic de identificare și transmiterea acestuia candidatului, se va realiza de către secretarul comisiei de concurs. - Fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
- Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute la Serviciul Resurse Umane al inspectoratului, telefon 0241/617090 în zilele lucrătoarele de luni până vineri, între orele 08.00-16.00.
- ATENȚIE !
Dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse, prin transmiterea în format electronic, în portalul de servicii electronice al MAI.
Toate detaliile le puteți găsi, AICI
Citește și:
Angajări ConstanțaDacă ai opt clase, ai șansa să te angajezi! Posturi vacante la Universitatea ”Ovidius”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp