Angajări Constanța Liceul Tehnologic „Carsium” Hârșova angajează administrator de patrimoniu
Angajări Constanța: Liceul Tehnologic „Carsium” Hârșova angajează administrator de patrimoniu
07 Feb, 2025 19:14
ZIUA de Constanta
157
Marime text
![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
![](images/stories/2025/02/07/angajare-pexels.jpg)
![Sursa foto: Pexels](https://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2025/02/07/angajare-pexels.jpg)
Liceul Tehnologic „Carsium” Hârșova organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante de administrator de patrimoniu debutant.
Nivelul postului este funcție de execuție, în cadrul Compartimentului administrativ.
Durata timpului de lucru este de 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână, iar contractual de muncă se încheie pe perioadă nedeterminată.
Condiţiile generale de participare
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei sunt:
– studii superioare de lungă durată finalizate cu diplomă de licenţă în specialitatea inginer/subinginer, economist, conform art. 193 lit. l) din Legea învățământului preuniversitar nr. 198/ 04 iulie 2023 cu modificările și completările ulterioare;
– vechime minimă în domeniu: -;
– competențe IT: operare PC;
-cunoștințe accesare platformă SEAP, cunoștințe privind activitatea de achiziții publice;
-permis conducere categoria B
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)Curriculum Vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ,,Carsium” Hârșova compartimentul secretariat, tel. 0241/870163, persoana de contact Barote Ramona, email: grscarsium@yahoo.com
Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs: 19.02.2025
Calendarul desfășurării concursului/examenului (la sediul instituției, în localitatea Hârșova,stradaAleea I.A.S, nr.1, județul Constanța;)
1 Publicarea anunțului 5.02.2025
2 Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:: strada Aleea I.A.S, nr.1,localitatea Hârșova, judetul Constanta 19.02.2025
3 Întocmirea procesului verbal privind selecţia dosarelor de concurs 20.02.2025, ora 9.00
4 Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 20.02.2025, ora 15.00
5 Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 21.02.2025, interval orar 9,00-11,00;
6 Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 24.02.2025, ora 9,00
7 Susţinerea probei scrise 25.02.2025, ora 9,00
8 Afişarea rezultatelor probei scrise 25.02.2025, ora 15.00
9 Depunerea contestaţiilor privind proba scrisă 26.02.2025, interval orar 9,00-11,00;
10 Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor 27.02.2025-ora.11.00
11 Susţinerea interviului 28.02.2025, ora 9.00
12 Afişarea rezultatelor probei interviu 28.02.2025, ora 15.00
13 Depunerea contestaţiilor privind proba interviu 03.03.2025, interval orar 9,00-11,00;
14 Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor la proba interviu 4.03.2025, ora 11
15 Afisarea rezultatelor finale 05.03.2025, ora 11.00
Bibliografia concursului organizat în vederea ocupării postului vacant
-Legea învățământului preuniversitar nr.198/2023;
-Ordinul nr. 5726/2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar;
– Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
– H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
– Hotărârea nr. 72/ 2014 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
-Legea nr.319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
-Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr 22 din 1969 modificata si completata cu legea 54 din 1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice.
-Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unitățile pentru ocrotirea, educarea și instruirea copiilor și tinerilor;
-Hotărârea nr. 2139 din 30 noiembrie 2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica pentru concurs
-Compartimentul Administrativ-organizare şi responsabilităţi;
-Norme generale si specifice privind achizițiile publice
-Dispoziţii generale, obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor;
-Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna şi recreerea copiilor şi tinerilor;
-Gestionarea bazei materiale a institutiei publice;
-Oganizarea şi desfãşurarea activitãţilor privind sãnãtatea şi securitatea în muncã; Activitate de logisticã: aprovizionare, achiziţii publice;
– Cunostinte de operare PC (Word, Excel si utilizare e-mail)
Concursul va consta în: selecția dosarelor, proba scrisă și nterviu.
Informații utile
Documentele ce alcătuiesc dosarul candidatului vor fi aduse în ordinea menționată mai sus într-un dosar cu șină. Nu se acceptă dosare incomplete. La depunerea dosarului , candidatul va prezenta și documentele în original. Copiile actelor depuse la dosar se vor verifica cu originalele, conform precizărilor legale.
Conform H.G. nr. 1336/28.10.2022 sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte la fiecare probă. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi/sau la proba practică şi interviu, după caz. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Rezultatele obținute în urma desfășurării probelor/contestațiilor se vor afișa la sediul unităţii şcolare din localitatea Hârșova, strada Aleea I.A.S., nr.1, şi pe pagina de internet https://liceulcarsium.ro/index.php conform calendarului de desfășurare a concursului, menționat mai sus.
Eventualele contestații se pot depune după selecția dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
Anunțul privind concursul, documentele solicitate, condițiile generale și specifice, tematica și bibliografia aferentă postului vacant menționat mai sus se regăsesc și pe site-ul liceului https://liceulcarsium.ro/index.php si la sediul instituției.
Dosarele de concurs se depun la sediul liceului, la secretarul comisiei de concurs; telefon contact: 0241/870163, pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică pe adresa grscarsium@yahoo.com, până la data menționată în grafic.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică (pe adresa grscarsium@yahoo.com) au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute mai sus) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Relații suplimentare la sediul unităţii şcolare din localitatea Hârșova, strada Aleea I.A.S., nr.1, nr. localitatea Harsova, persoană de contact: secretar – Barote Ramona, telefon /fax: 0241/870163, email: grscarsium@yahoo.com.
Citește și
Angajări ConstanțaSpitalul Municipal Mangalia angajează! Află termenul limită de depunere a dosarelor
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii