Angajări Constanța Post vacant la Liceul „Regele Carol I” din comuna Ostrov
Angajări Constanța: Post vacant la Liceul „Regele Carol I” din comuna Ostrov
16 Jan, 2025 16:40
ZIUA de Constanta
163
Marime text
Liceul „Regele Carol I” cu sediul în comuna Ostrov, județul Constanța, strada Libertății nr. 36, organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de secretar, post didactic - auxiliar, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de 8 ore/zi.
Concursul constă în 4 etape succesive, care vor fi desfășurate la sediul unității, după cum urmează:
- Depunerea dosarelor -16.01.2025- 30.01.2025
- Selectarea dosarelor de înscriere – 31.01.2025 ora 12,00
- Proba scrisă – 07.02.2025 ora 9,00 (punctaj minim 50 puncte – maxim 100 puncte)
- Interviul -10.02.2025 ora 9,00 ( punctaj minim 50 puncte – maxim 100 puncte)
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
Condiţii generale
a) cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui Stat parte la Acordul privind Spaţiului Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoastere limba româna, scris şi vorbit;
c) are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/ 2003- Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineste condiţiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanităţii, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu
g) intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
h) nu execută o pedeapsă complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia/ postul, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare, minim 3 ani si 6 lun vechime în muncă, noțiuni de comunicare în relații publice și cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespondenței oficiale.
De asemenea, candidații trebuie să aibă cunoștințe privind încadrarea personalului, cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR și cunoștințe de utilizare și operare PC: Windows, Microsoft Oficce Word, Excel, Internet Explorer, Acces.
Tototdată, aceștia nu trebuie să aibă sancțiuni disciplinare.
Dosarul de concurs
1. Formular de înscriere la concurs conform anexei 2 a HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
2. Copia actului de identitate sau a oricarui al document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate.
3. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.
4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului.
5. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.
6. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar.
7. Notă: candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
8. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult sase luni anterior derularii concursului
Notă: Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine în clar: numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin anexa 3 a HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
9. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022
10. Curriculum vitae, model comun european.
Documentele prevăzute la nr. crt. 3, 4 si 5 vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor depuse in dosar.
Termenul limită de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este de 28.01.2025, ora 12:00.
Dosarele se depun, în zilele lucrătoare, în intervalul orar: 9:00 – 12:00, la sediul unității, din Str. Libertății, nr 36 , la compartimentul Secretariat-Telefon 0241857137.
Calendarul concursului
Selecția dosarelolr
Dosarle de oncurs se pot depune în perioada 16 ianuarie 2025 – 30 ianuarie 2025 (zile lucrătoare), între orele 9:00 – 13:00.
Evaluarea dosarelor de concurs va fi în data de 31 ianuarie 2025, ora 10:00.
Afișarea rezultatelor evaluării dosarelor: 31 ianuarie 2025, ora 12:00.
Depunerea contestațiilor pentru dosare: 31 ianuarie 2025, între orele 12:00 – 15:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru dosare: 3 februarie 2025, ora 10:00.
Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 7 februarie 2025, ora 9:00.
Afișarea rezultatelor probei scrise: 7 februarie 2025, ora 13:00.
Depunerea contestațiilor pentru proba scrisă: 7 februarie 2025, între orele 13:00 – 15:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba scrisă: 7 februarie 2025, ora 16:00.
Interviul
Interviul va avea loc în data de10 februarie 2025, ora 9:00.
Afișarea rezultatelor interviului: 10 februarie 2025, ora 12:00.
Depunerea contestațiilor pentru interviu: 10 februarie 2025, între orele 12:00 – 14:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru interviu: 10 februarie 2025, ora 15:00.
Afișarea rezultatelor finale: 10 februarie 2025, ora 15:30.
Durata probei scrise este de 2 ore. Durata interviului este de 30 minute.
Bibliografie
1. Legea Învățământului preuniversitar Nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare ;
2. OME nr. 4183/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar cu modificările şi completările ulterioare,
3. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare ;
5. Contractul Colectiv de Muncă Unic la Nivel de Sector de Negociere Colectivă Învăţământ Preuniversitar, înregistrat la M.M.S.S.-D.D.S. sub nr. 1199 din data de 05.07.2023;
6. Contractul Colectiv de Muncă Unic La Nivelul Grupului de Unități al Inspectoratului Școlar al Municipiului București, înregistrat la MMSS- DDS nr. 1622/08.12.2022.
7. H.G.905/2017 privind Registrul general de evidenţă al salariaţilor REVISAL, cu modificările şi completările ulterioare ;
8. OME nr. 4.634/ 10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar,
9. Legea Nr. 272/2004 republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului,
10. OME nr. 5.518/11.07.2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor,
11. Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice cu modificările și completările ulterioare;
12. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale, republicată,
13. Legea Nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare ;
14 . OMEN 4.371 din 13.07.2017 pentru aprobarea Metodologiei privind managementul SIIIR pentru activitățile din învățământul preuniversitar
15. ORDIN 4576/230/2445 din 2011 al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat.
16. OMECTS nr. 6143 / 2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar, cu modificările şi completările ulterioare .
Tematica pentru concurs
1. Organizarea unităților de învățământ preuniversitar;
2. Încadrarea, salarizarea, evaluarea personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar;
4. Încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă,
5. Întocmirea, completarea, eliberarea și arhivarea actelor de studii ;
6. Întocmirea, completarea, eliberarea și arhivarea documentelor școlare;
7. Acordarea burselor școlare,
8. Arhivarea și circuitul documentelor;
9. Întocmirea și gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
10. Statutul și cariera personalului didactic
11. Personalul unităţilor de învăţământ preuniversitar
12. Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic
13. Dobândirea şi exercitarea calităţii de elev , evaluarea copiilor/elevilor, transferul elevilor.
14. Pensii
Relații suplimentare se pot obține la sediul unității din Str. Libertății, nr 36, tel.: 0241857137 între orele 9,00-12,00, în zilele lucrătoare.
Citește și:
Angajări ConstanțaȘcoala Gimnazială nr. 1 Oltina angajează. Detalii despre concurs și cerințele postului
Condiţii generale
a) cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui Stat parte la Acordul privind Spaţiului Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoastere limba româna, scris şi vorbit;
c) are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/ 2003- Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineste condiţiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanităţii, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu
g) intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
h) nu execută o pedeapsă complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia/ postul, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare, minim 3 ani si 6 lun vechime în muncă, noțiuni de comunicare în relații publice și cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespondenței oficiale.
De asemenea, candidații trebuie să aibă cunoștințe privind încadrarea personalului, cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR și cunoștințe de utilizare și operare PC: Windows, Microsoft Oficce Word, Excel, Internet Explorer, Acces.
Tototdată, aceștia nu trebuie să aibă sancțiuni disciplinare.
Dosarul de concurs
1. Formular de înscriere la concurs conform anexei 2 a HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
2. Copia actului de identitate sau a oricarui al document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate.
3. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.
4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului.
5. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.
6. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar.
7. Notă: candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
8. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult sase luni anterior derularii concursului
Notă: Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine în clar: numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin anexa 3 a HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
9. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, etc. (conform art. 35, lit. h) din HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022
10. Curriculum vitae, model comun european.
Documentele prevăzute la nr. crt. 3, 4 si 5 vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor depuse in dosar.
Termenul limită de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este de 28.01.2025, ora 12:00.
Dosarele se depun, în zilele lucrătoare, în intervalul orar: 9:00 – 12:00, la sediul unității, din Str. Libertății, nr 36 , la compartimentul Secretariat-Telefon 0241857137.
Calendarul concursului
Selecția dosarelolr
Dosarle de oncurs se pot depune în perioada 16 ianuarie 2025 – 30 ianuarie 2025 (zile lucrătoare), între orele 9:00 – 13:00.
Evaluarea dosarelor de concurs va fi în data de 31 ianuarie 2025, ora 10:00.
Afișarea rezultatelor evaluării dosarelor: 31 ianuarie 2025, ora 12:00.
Depunerea contestațiilor pentru dosare: 31 ianuarie 2025, între orele 12:00 – 15:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru dosare: 3 februarie 2025, ora 10:00.
Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 7 februarie 2025, ora 9:00.
Afișarea rezultatelor probei scrise: 7 februarie 2025, ora 13:00.
Depunerea contestațiilor pentru proba scrisă: 7 februarie 2025, între orele 13:00 – 15:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba scrisă: 7 februarie 2025, ora 16:00.
Interviul
Interviul va avea loc în data de10 februarie 2025, ora 9:00.
Afișarea rezultatelor interviului: 10 februarie 2025, ora 12:00.
Depunerea contestațiilor pentru interviu: 10 februarie 2025, între orele 12:00 – 14:00.
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru interviu: 10 februarie 2025, ora 15:00.
Afișarea rezultatelor finale: 10 februarie 2025, ora 15:30.
Durata probei scrise este de 2 ore. Durata interviului este de 30 minute.
Bibliografie
1. Legea Învățământului preuniversitar Nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare ;
2. OME nr. 4183/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar cu modificările şi completările ulterioare,
3. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare ;
5. Contractul Colectiv de Muncă Unic la Nivel de Sector de Negociere Colectivă Învăţământ Preuniversitar, înregistrat la M.M.S.S.-D.D.S. sub nr. 1199 din data de 05.07.2023;
6. Contractul Colectiv de Muncă Unic La Nivelul Grupului de Unități al Inspectoratului Școlar al Municipiului București, înregistrat la MMSS- DDS nr. 1622/08.12.2022.
7. H.G.905/2017 privind Registrul general de evidenţă al salariaţilor REVISAL, cu modificările şi completările ulterioare ;
8. OME nr. 4.634/ 10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar,
9. Legea Nr. 272/2004 republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului,
10. OME nr. 5.518/11.07.2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor,
11. Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice cu modificările și completările ulterioare;
12. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale, republicată,
13. Legea Nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare ;
14 . OMEN 4.371 din 13.07.2017 pentru aprobarea Metodologiei privind managementul SIIIR pentru activitățile din învățământul preuniversitar
15. ORDIN 4576/230/2445 din 2011 al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat.
16. OMECTS nr. 6143 / 2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar, cu modificările şi completările ulterioare .
Tematica pentru concurs
1. Organizarea unităților de învățământ preuniversitar;
2. Încadrarea, salarizarea, evaluarea personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar;
4. Încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă,
5. Întocmirea, completarea, eliberarea și arhivarea actelor de studii ;
6. Întocmirea, completarea, eliberarea și arhivarea documentelor școlare;
7. Acordarea burselor școlare,
8. Arhivarea și circuitul documentelor;
9. Întocmirea și gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
10. Statutul și cariera personalului didactic
11. Personalul unităţilor de învăţământ preuniversitar
12. Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic
13. Dobândirea şi exercitarea calităţii de elev , evaluarea copiilor/elevilor, transferul elevilor.
14. Pensii
Relații suplimentare se pot obține la sediul unității din Str. Libertății, nr 36, tel.: 0241857137 între orele 9,00-12,00, în zilele lucrătoare.
Citește și:
Angajări ConstanțaȘcoala Gimnazială nr. 1 Oltina angajează. Detalii despre concurs și cerințele postului
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii