Angajări Constanța Post vacant la Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița
Angajări Constanța: Post vacant la Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița
28 May, 2024 09:54
ZIUA de Constanta
878
Marime text
Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița cu sediul în comuna Lipnița, str. Morii nr. 166, judetul Constanța, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
A. Informații generale privind postul
Denumireapostului:administrator de patrimoniu
Gradul/treapta profesional/profesională: III -S
Numărul posturilor: 1 post normă întreagă
Nivelul postului:execuție
Compartiment/structura:administrativ
Durata timpului de lucru:8 ore/zi; 40 de ore pe săptămână
Perioada: nedeterminată
Dosarele de înscriere se depun la Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița cu sediul în comuna Lipnița, str. Morii nr. 166, județul Constanța, compartimentul secretariat.
Informaţii la tel: 0241/856503 sau de pe website: https://scoalalipnita.ro.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 28.05.2024 – 12.06.2024, ora 16:00, la sediul instituţiei.
II. Condiţiile specifice prevăzute în fișa postului
1. Studii de specialitate: superioare;
2. Vechime: minim 6 luni;
3. Perfecţionări (specializări): inginer/subinginer, economist;
4. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): nivel mediu operare MS Office;
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: conform criteriilor de evaluare aplicabile personalului auxiliar, precum şi următoarele aptitudini, atitudini şi abilităţi: lucru sub presiunea timpului, capacitate de analiză, sinteză şi coordonare, spirit de observaţie, lucru în echipă, bun negociator, diplomaţie, spontaneitate, operativitate în luarea deciziilor, spirit critic, consecvenţă.
D. Bibliografia și tematica pentru concurs
I. Bibliografia:
1. Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023cu modificările și completările ulterioare– Capitolul X Personalul didactic auxiliar; CAPITOLUL XIV, Secțiunea a 3-a: Răspunderea patrimonială;
2. Ordinul 4183 din 4 iulie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare – TITLUL VI: Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic, CAPITOLUL III: Compartimentul administrativ;
3. Legea 98/2006 privind achizițiile publice;
4. Hotărârea 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituțiile publice;
5. Legea nr. 319/2006 – Legea securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
8. Legea nr. 22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
9. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, actualizată;
10. H.G. nr. 2139/2004 privind clasificarea și durata normală de funcționare a mijloacelor fixe;
11. Hotărârea 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
12. Ordinulnr. 2634/2015 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
13. Hotărâreanr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
II. Tematica:
1. Condiții ce trebuie îndeplinite pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu;
2. Responsabilitățile și atribuțiile administratorului de patrimoniu;
3. Modul de realizare a achiziţiilor publice, procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi de organizare a concursurilor de soluţii, instrumentele şi tehnicile specifice care pot fi utilizate pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică, precum şi anumite aspecte specifice în legătură cu executarea contractelor de achiziţie publică;
4. Valoarea minimă de intrare a activelor fixe privind reevaluarea şi amortizareaactivelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice;
5. Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
6. Clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe;
7. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;
8. Rolul documentelor financiar-contabile;
9. Etapele procesului de achiziție
Citește și:
Angajări ConstanțaPost vacant la Serviciul Public de Gospodărie Comunală Techirghiol
A. Informații generale privind postul
Denumireapostului:administrator de patrimoniu
Gradul/treapta profesional/profesională: III -S
Numărul posturilor: 1 post normă întreagă
Nivelul postului:execuție
Compartiment/structura:administrativ
Durata timpului de lucru:8 ore/zi; 40 de ore pe săptămână
Perioada: nedeterminată
Dosarele de înscriere se depun la Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița cu sediul în comuna Lipnița, str. Morii nr. 166, județul Constanța, compartimentul secretariat.
Informaţii la tel: 0241/856503 sau de pe website: https://scoalalipnita.ro.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 28.05.2024 – 12.06.2024, ora 16:00, la sediul instituţiei.
II. Condiţiile specifice prevăzute în fișa postului
1. Studii de specialitate: superioare;
2. Vechime: minim 6 luni;
3. Perfecţionări (specializări): inginer/subinginer, economist;
4. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): nivel mediu operare MS Office;
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: conform criteriilor de evaluare aplicabile personalului auxiliar, precum şi următoarele aptitudini, atitudini şi abilităţi: lucru sub presiunea timpului, capacitate de analiză, sinteză şi coordonare, spirit de observaţie, lucru în echipă, bun negociator, diplomaţie, spontaneitate, operativitate în luarea deciziilor, spirit critic, consecvenţă.
D. Bibliografia și tematica pentru concurs
I. Bibliografia:
1. Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023cu modificările și completările ulterioare– Capitolul X Personalul didactic auxiliar; CAPITOLUL XIV, Secțiunea a 3-a: Răspunderea patrimonială;
2. Ordinul 4183 din 4 iulie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare – TITLUL VI: Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic, CAPITOLUL III: Compartimentul administrativ;
3. Legea 98/2006 privind achizițiile publice;
4. Hotărârea 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituțiile publice;
5. Legea nr. 319/2006 – Legea securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
8. Legea nr. 22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
9. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, actualizată;
10. H.G. nr. 2139/2004 privind clasificarea și durata normală de funcționare a mijloacelor fixe;
11. Hotărârea 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
12. Ordinulnr. 2634/2015 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
13. Hotărâreanr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
II. Tematica:
1. Condiții ce trebuie îndeplinite pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu;
2. Responsabilitățile și atribuțiile administratorului de patrimoniu;
3. Modul de realizare a achiziţiilor publice, procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi de organizare a concursurilor de soluţii, instrumentele şi tehnicile specifice care pot fi utilizate pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică, precum şi anumite aspecte specifice în legătură cu executarea contractelor de achiziţie publică;
4. Valoarea minimă de intrare a activelor fixe privind reevaluarea şi amortizareaactivelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice;
5. Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
6. Clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe;
7. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;
8. Rolul documentelor financiar-contabile;
9. Etapele procesului de achiziție
Citește și:
Angajări ConstanțaPost vacant la Serviciul Public de Gospodărie Comunală Techirghiol
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii